[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kumar

Trebuie neaparat treceri de tipul acela.

florin74

Quote from: TheStig
Ce nu inteleg eu e ce se va intampla cu spatiul castigat odata cu desfiintarea parcarilor, ca nu zice nimic de asta. Va fi pista de biciclete, banda speciala de autobuz sau doar vor fi benzile de circulatie mai late?

Se va face banda unica pentru autobuze, dinspre centru spre Recuperare. Asa se aude. Dupa cum sunt pozitionate azi despartitoarele temporare, se va deplasa un pic spre partea sudica axul drumului.

Azi dimineata pe Rapsodiei, se facea intr-o veselie stanga de pe Lunii. Presimt ca multe carnete se vor pierde pe aceasta straduta.

Bogdan_Cluj

Str. Observatorului, azi 03.10.2018 (ultima postare aici)

Acelasi traseu, Sigma Center - Recuperare pe partea cu caminele si intors pe cealalta parte:
(de la Recuperare in sus au asternut binder pe 3 benzi si se lucreaza la gurile de canalizare)































Trecerea de pietoni, si de aici ne intoarcem:



















Powered by API/PUM imgur uploader

Iceman

RADP a avansat bine pe str.Observatorului.....In maxim 10 zile totul va fi ca si nou ...,,partial,, :)

prd.marius

@Iceman

Daca te referi la ce cred eu ca te referi, atunci si eu sunt in acelasi asentiment cu tine.
Parca la toate lucrarile, ramane totusi ceva.
De exemplu, au asfaltat trotuarele pe Dorobantilor. Dar in dreptul treceril de pietoni, unde au fost puse mai de mult acele "indicatoare" pentru persoanele cu deficiente de vedere nu s-au mai sinchisit.
Alt aspect, bordurile nu le-au schimbat. Unele alei la blocuri le-au asfaltat, altele nu.. si neregurile (dupa parerea mea) pot continua...

Bogdan_Cluj

#395
Asfaltare Str. Observatorului 07.10.2018 (ultima postare aici)

Part 1/2: traseul Sigma Center - Golden Tulip, pe parte opusa cu caminele:

- In principiu avem asfalt final pe toate cele 4 benzi, mai putin pe o banda pe aproximativ 200m.
- mai au de asfaltat cateva intrari pe stradute adiacente sau in curti si foarte putin pe la trotuar













Am trecut de Recuperare:





Aici nu imi dau seama daca intre banda 1 si 2 de coborare exista putina diferenta de nivel.


Asfaltul nou se termina la capatul autobuzului.



Powered by API/PUM imgur uploader

Bogdan_Cluj

#396
Continuare Observatorului part 2/2:
Ne intoarcem pe acelasi traseu, dar in directie inversa si pe partea cealalta a drumului:










Aici nu cred ca mai fac intrarea





Nici aici





Au mutat trecerea de pietoni de pe str. Viitor mai departe de giratoriu














Detaliu finisaje (din pacate gura de canal suna si se misca foarte tare cand treceau masinile peste ea)



Powered by API/PUM imgur uploader

Bogdan_Cluj

#397
Azi am testat "noul trotuar" de pe Observatorului intre Cantina Observator si Recuperare (pe ambele parti).

Am dat o tura cu asta micu si am luat intentionat caruciorul de voiaj care are rotile mici si fara suspensie.
Plimbarea a fost excelenta, recerile sunt ori fara nici o "denivelare" ori cu una mica de maxim 1-2 cm. Inainte nici cu mountain bike-ul nu mergeam pe acel trotuar asa de "spart" si de abrupte erau trecerile, ma riscam pe strada chiar daca se circula cu viteza mare (da, stiu nu e ok cu bicicleta pe trotuar, imi asum).

Cu aceasta ocazie am mai descoperit ca:
- au finalizat pana la Recuperare tot, mai putin marcajele
- mai sus de Recuperare mai au de lucru cel putin la trotuar (nu am vazut chiar in capat spre Frunzisului care e statusul)

Exemplu, in fata Facultatii de Arhitectura



Powered by API/PUM imgur uploader


PS: peste drum de caminul 7 si 5 pe trotuarul mai lat este plin de masini. Era si o masina de politie care statea la panda intr-o alveola, dar cred ca avea treaba doar cu cei care incercau sa parcheze pe strada, se pare ca pe cei de pe trotuar ii iarta (cel putin deocamdata). Cam neplacuta situatia pe trotuar pe acolo.

prd.marius

Multumim Bogdan pentru poze!!
In alta ordine de idei, desi am mai mentionat asta, tot o sa ma repet. Tot sunt zone unde nu fac cum trebuie.
Cum ai aratat in anumite poze, zone unde probabil lasa asa neasfaltat.
Nu inteleg de ce nu pot duce o lucrare pana la capat.
Sa fie totul 100% reconditionat. Sa arate totul frumos, cum e pe la altii... nu zic Vestul Europei.

Bogdan_Cluj

Mai sus putin de Recuperare, unde am zis ca acolo nu vor face, azi era pregatit sa puna asfalt, deci m-am inselat.

Dar ai dreptate pe aceasta lucrare nu au refacut trotuarele 100%, le-au refacut numai unde erau praf de tot si la borduri la treceri.

Dar totusi, sa tinem cont ca ei au in plan (am auzit la radio) ca vor sa scoata concurs de solutii pentru str. Observatorului si sa o refaca de la zero. Dar asta cel mai probabil doar peste 2-3 ani. Stiu ca inainte sa se apuce tot Tarcea a spus ca ce vor face acum doar vor prelungi viata strazii cu doar 2-3 (maxim patru) ani si ca urmeaza o reamenajare serioasa ulterior.

mihaihedes

O bucătă de  cam 500 m de drum care leagă Tetarom de strada Triajului foarte așteptată de cei care își mănâncă zilele și anii din viața pe DN1F din Baciu o așteaptă de doi ani a început de curând să fie construit. Mișcarea e ca și o simulare pe L2 de pe A10 ( șantier compus dintr-un buldozer). Speram sa se facă pentru că e o buna variantă de ocolire a trecerii cu calea ferată de la Tăietura Turcului.


Bogdan_Cluj

Tot legat de Baciu, cineva a luat la pas santierul de la nord de Baciu (spre Popesti - Valea Seaca) si a facut cateva poze. Copiez aici textul lui de pe FB:

"Starea lucrarilor de reabilitare / realizarea drumului care speram sa ne ajute mult: vedeti pozele.

Stratul de pietris este asternut de la Popesti pana la cruce. (Nu m-am dus chiar pana in Popesti, dar banuiesc) Pe creasta s-a decapat stratul vegetal pana la 1/2 din traseu.
Retinerile mele ca nu se va acorda atentie suficienta in vederea asigurarii calitatii corespunzatoare se confirma:
Stratul vegetal pare sa nu fie inlaturat suficient de adanc. Se vad multe radacini.
Stratul de pietris nu pare foarte gros. Aparent este realizat intr-un singur strat, care nu pare suficient de compactat. De taluz sa nici nu vorbim.
Acest strat de baza da rezistenta la trafic si la inghet!

Cu aceasta postare Va incurajez sa monitorizam lucrarile si sa ne asiguram ca se face cat de bine... altfel are de castigat doar cine il executa...
Avem detalii despre acest proiect?
Pentru ce trafic (tonaj) se executa lucrarea?
Care ar fi grosimea straturilor drumului conf proiect?
Care e firma care o executa?
Cine e responsabil cu verificarea calitatii?"

9 poze si 1 video aici

mihaihedes

Uite aici și un răspuns la obiecțiile din postare ^

Dacă v-ați uita pe site-ul primăriei ați vedea și cine e proiectantul și cine este executantul și ați vedea inclusiv proiectul tehnic care este in sistemul electronic de achiziții. Trebuie doar putina bunăvoința și timp pentru a vă informa corect. Ceea ce credeți că ați descoperit este cam 15-20 % din ce va fi la final.Proiectul este monitorizat din 3 surse: proiectant, beneficiar și comisia de la AFIR ( Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale). Verificările se fac inopinat de 2 ori pe săptămână dar binenteles cei care doresc și au timp pot să monitorizeze zilnic lucrările. Probabil putina informare pe viitor nu ar strica.

Informații găsiți aici:
2018 - Modernizarea Infrastructurii Rutiere de Străzi în Comuna Baciu, Jud. Cluj

http://www.primaria-baciu.ro/primăria-comunei-baciu/9/politici--proiecte-și-strategii/


Bogdan_Cluj

Se lucreaza (frezare si asfaltare) pe strada Frunzisului.
Chiar in curba la Lidl unde se va face sens giratoriu pentru a intra pe drumul de legatura viitor spre viitoarea Centura Metropolitana nu se va reasfalta.

Boc zice ca autorizatia de constructie este deja data pentru giratoriu si ca nu investeste de doua ori in asfaltare, deaia nu se asfalteaza acum si acea parte.