[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Imgz

Cateva imagini cu lucrarile:









are cineva idee de ce e atata spatiu irosit acolo?
e vreun motiv tehnic pt care nu putea fi aceasta banda lipita de drumul existent?

qionescu1

Din cauza ca administratia Boc nu se ocupa decat de proiecte mari.

dragos76

Mi se pare exagerată plângerea asta. Păi în primul rând breteaua nouă nu putea ieși în intersecția cu Fagului; mai mult e foarte bine că (din ce văd pe fotografii) evită și ieșirea de la garajul de autobuze. La raza actuală intersecția nouă vine în un unghi ascuțit, care de facto va permite ca traficul să se intersecteze prin regula fermoarului, fără ca cei ce vin de pe Borhanci să fie nevoiți să oprească ci doar să încetinească (știu, la noi nu e asta în legislație, dar de facto lumea e de bun simț în caz de trafic aglomerat și permite ca și traficul de pe străzile fără prioritate să intre în fluxul principal).

StefanCelMare

A început să apară gazonul în parcul Caragiale.
Avem încă groapa cu fundațiile din perioada romană acolo, nu cred că au o soluție definitivă pentru ea încă, deci habar nu am cât va mai dura să fie gata totul.





Powered by API/PUM imgur uploader

gicu

^^^Pentru ca în intersecția respectivă urmează un sens giratoriu pentru care va fi nevoie de spațiu.

raulbogdan23

Fac si sensul giratoriu acum sau ramane pe mai tarziu?

asd_91

Ramane pe mai tarziu din ce am auzit de la Tarcea azi pe un live.

LRadu

Acum fac doar breteaua, ulterior se pare ca vor face si extinderea la 4 benzi pe brancusi pana la intersectia cu lacramioarelor (unde este acum ultimul semafor pe Brancusi).

Quotedministrația locală și-a asumat realizarea a două tronsoane – breteaua Borhanci-Brâncuși plus încă o bucată de 750 de metri din zona nodului 13, pe strada Borhanci-Brâncuși-Lăcrămioarelor. Termenul de finalizare pentru primul tronson este finele acestui an. Pentru al doilea sunt necesare exproprieri și termenul de realizare este de 2 ani și 2 luni.

iar daca bine am inteles atunci vor sa faca si "Turbo Giratia".

Sursa: https://actualdecluj.ro/primaria-cluj-a-pornit-amenajarea-unui-drum-de-legatura-din-proiectul-centurii-metropolitane-cu-un-santier-pitic-pentru-construirea-unei-bretele-de-400-de-metri/

dragos76

Apropos de "lărgire la 4 benzi" sunt curios care sunt acolo planurile pe termen lung. Sunt destule locuri unde nu prea văd eu unde ar putea lărgi la 4 benzi (de ex  în drept cu sediul BT, unde oricum trotuarul e miniscul), și în plus ce folos că ai 4 benzi până acolo, dacă mai apoi tot mergi pe 1+1? Pe Brâncuși nu prea cred că poți face 2+2 doar prin desființarea locurilor de parcare, ele au o lățime semnificativ mai mică decât o bandă auto.

Dar dacă planul e să facă benzi dedicate pt transportul public pe brâncuși, mi se pare o idee f bună (doar că repet, nu îmi dau seama cum o să o și implementeze)

Vol

Inteleg eu gresit din articolul de mai sus sau noua bretea de 380 de metri costa 4.5 milioane de euro?? ???

doodoo

E o eroare acolo. Costul cica e de 2mil lei pt acea bucatica de drum.

Ceea ce mi se pare ciudat e latimea drumului, Tarcea a declarat ca e vorba de 5m (!!!!!)  :o  >:(  Poate a uitat ca un autobuz care circula pe acel traseu are aproape 3m latime....Daca pun si borduri, chiar va fi stramt rau de tot.

trifrazvan1977

^
Si mie mi s-a parut ingusta pe filmari partea de fundatie.
Dar totusi vorbim de o singura banda (sens unic), probabil fara trotuare asadar 5m poate ca totusi sunt destui.

LRadu

5m este exagerat de generos pentru o banda, nu cred sa aiba 5m, probabil este carosabil + trotuar. O banda pe autostrada are 3.5 latime, iar orice auto care este peste 2.55 deja este transport agabaritic. La 5m, mai pui 1m si deja faci 2 benzi.

doodoo

Acea bretea de 5m va avea o singură bandă auto. Asta e 100% sigur, din surse oficiale.

klax187

mai pui un metru pista bici, mai pui un metru trotuar si ai "consumat" 5 metrii.