[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

klax187

In configuratia actuala, autobuzele au prioritate mereu. In configuratia propusa, isi pierd prioritatea daca ajung in intersectie "pe verde".

qionescu1

Propunerea asta e prinsă în prelungirea benzii dedicate de bus spre Mănăștur. Măsura care încă se lasă așteptată deși modificările recente de fluxuri de trafic în jumătatea vestică a orașului spre asta duc.

Alegerile au trecut e nevoie doar de asumare. Cel mai bun moment ar fi terminarea lucrărilor de lărgire la DN1 în Florești. E suficient timp pentru a pregăti totul. In acel moment s-ar inaugura o banda dedicată de bus pe bună parte a axei est-vest. Aproape un game changer pentru transportul public.

qionescu1

Primăria Cluj, după ce ani întregi a chinuit locuitorii Borhanciului și a unei părți din Gheorgheni, a trecut la treabă: 380 de metri liniari de drum cu efect de decongestionare a unei intersecții mai mult decât deficitară.

Putea fi făcută încă de acum 10 ani, dar mai întâi a fost problema terenului apoi nu s-a făcut nimic pentru că s-a așteptat centura. Asta e grija primăriei Cluj-Napoca pentru cetățean. Un preț trecut imens și unul actual ridicat. 2,3 milioane lei pt 380 metri de drum construiți prin Radp.

https://media9.ro/incep-lucrarile-la-primul-drum-de-legatura-din-cadrul-centurii-metropolitane-a-clujului-va-fi-gata-la-final-de-an/

trifrazvan1977

Se putea face de 5 ani aceasta lucrare nu era nici un impediment dupa trecerea terrnului USAMV la primarie.
In loc sa faca in liniste si fara tantam , Boc se bate face iar un exercitiu de PR pentru fraieri. Drumul de legatura porneste in proiect de la nodul de centura, insemna o banda in plus , piste de biciclete si venea la pachet si cu largirea strazii Brancusi.
Dar macar in ceasul al 13lea se face ceva , care va ameliora un pic situatia si Boc va poza in salvator...

raulbogdan23

Pe acelasi model nu s-ar putea scoate din contractul CMC podul de la OMV-ul langa Sub Coasta? Asta daca nici acum nu reusesc sa semneze ceva si sa se apuce de ceva lucrari.

Ar debloca 2 proiecte, devierea cursului Somesului si prelungirea pistei CLJ

trifrazvan1977

Atentie , din ce stiu eu , toate (sau o parte ?) aceste drumuri de legatura nu erau in proiectul CMC ci cadeau in sarcina primariei sa le faca.
Cu atat mai mult ma revolta aceast exercitiu de imagine marca Boc, pentru ca putea sa faca aceasta lucrare de cativa ani.

trifrazvan1977

Am trecut acum pe acolo iar in teren situatia e suprinzatoare relativ la ce ma gandeam eu.
Nu pare o largire a strazi Borhanci ci o bretea care trece prin curtea fostei usamv si iese undeva aproape de trecerea semaforizata. Are cineva planurile acestei lucrari ?
Ar fi o idee sa se foloseasca aceasta bretea strict pt directia Borhanci - Brancusi si sa ramana strada Borhanci pentru directia Borhanci - Fagului.

ariassis


Vol

^^

Nu am vazut nici un plan dat asa va fi din ce a declarat Boc. Va fi un drum cu totul nou nu o largire, separat de vechiul drum, si doar pe directia Borhanci-Oras.

trifrazvan1977

^^

Ba da, drumul pare sa urmeze fix conturul din partea de sus a parcelei. De exemplu pare ca ramane acea parcare de la intrarea pe Borhanci pe stanga.

calin.cc



https://imgur.com/a/RAE357u

sa aiba legatura cu ce apare pe harta API drept "proiecte propuse" ? nu pot sa imi dau seama pe unde vor sa duca acel drum nou.

LRadu

^M-am gandit si eu ca ar putea fi acel drum care apare pe harta API, dar are undeva la 600 aproape 700m lungime. deci cade.

Cred ca e vorba de cf-ul ariassis dinc e am masurat ar parea sa semene ca lungime, posibil sa fie de fapt o bretea de legatura si nu neaparat un drum nou.

Vol

https://imgur.com/a/XprydBx

Asa arata planul centurii la nodul respectiv

doodoo

Da, vorbim de o bretea in genul celei de la capatul strazii Fabricii, care evita sensul giratoriu si merge direct in 21 Decembrie.

O idee binevenita, dar care s-a intarziat enorm de mult, pe nervii clujenilor din acea zona. Oricum nu e un caz singular de nepasare a primariei fata de cetateni.

qionescu1

Quote from: trifrazvan1977 on October 14, 2024, 09:08:24 AMCu atat mai mult ma revolta aceast exercitiu de imagine marca Boc, pentru ca putea sa faca aceasta lucrare de cativa ani.

Au fost multe petitii la primarie vizavi de intersectia de acolo. Raspunsul era standard.

A inceput sa se prinda si lumea de PR primarului (excelent de altfel dar invers proportional cu rezultatele) si in curand si de schemele mai sofisticate de coruptie. Mai sunt multe lucruri mici care puteau fi facute inca de mult timp daca erau interesati cu adevarat de ele. Noroc cu multi cetateni activi.

Strada Rasaritului este un si mai bun exemplu. 5-600 de metri lipsa de continuitate pentru o ocolire pe partea nordica a intregului Marasti dar si a zonei centrale.