News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.


zol21


sebip

Domn profesor organizează mișcarea.


Anonymity

Dezbatere publică privind proiectul culoarului de piste de biciclete pe traseul Gilău-Florești-Cluj Napoca- Apahida
Vineri, 8 decembrie 2023, începând cu ora 16.30, va avea loc o nouă dezbatere publică, care se va desfășura la Hambarul din Parcul Poligon, Florești.
Prin aces proiect se propune amenajarea culoarului verde-albastru al Someșului Mic, între Gilău-Florești-Cluj Napoca-Apahida, cu posibilitatea unei viitoare extinderi a amenajărilor spre Jucu, spre Bonțida, spre Gherla și spre Dej.

sursa

qionescu1

#2360
Proiectul constructiei noii strazi Mos Ioan Roata la cu totul alte dimensiuni si standarde, strada fix langa proiectul imobiliar al Elenei Udrea, preluat actualmente de prietenul domnului primar Boc de la SDC Imob domnul Berciu, domnul primar ii mai face un cadou: mai construieste o strada fix langa alte proiecte ale prietenului Berciu si anume Soporului 19 si Soporului 1.

Favorizarea este evidenta mai ales ca planul asfaltarilor de strazi in Cluj e fazat si departe de finalizare si cu atat mai dureroasa cu cat domnul Boc ne arata dezinteresul total pt o noua legatura a Clujului la centura de est (VOCE) prin Sopor.

Deci in loc sa asfalteze strada Soporului, la un minim de o banda pe sens, astfel incat o buna parte din oras sa se poate conecta la VOCE prin DOAR 4 km de drum, cu efecte deosebite pt clujeni, domnul Boc finanteaza cu prima prioritate strazile spre proiectele imobiliare ale prietenilor/partenerilor.



Powered by API/PUM imgur uploader

danvoicu

Pai nu face el totul in interesul cetateanului? Doar al cetateanului X, cetateanului Y, ... Si in campanie le pune si pe astea la megarealizari. Mama lor la toti.

nicolaem

^ nu cunosc supozitiile tale dar strict factual eu stiu asa:
cam toate blocurile din poza pusa de tine sunt contruite de alti constructori, nu de SDC. au si ei acolo proiecte intradevar.
micro zona aia din poza e un progres semnificativ fata de haosul permis buna ziua.
motive:
 - toate proiectele au fost obligate de primarie sa isi lase o retragere de la str Sopor pt a permite extinderea strazii la 4 benzi.
 - toate proiectele au fost obligate sa cedeze teren la paraul Becas pentru o strada noua. Acea strada e suficent de larga incat sa aibe din start parcari la bordura, 2 benzi, banda bicicleta si trotuar.

Mi-as dori sincer sa fie fost (macar) asa si in alte zone noi din oras.


LRadu

Sunt destul de sigur ca strada aceea incercuita este realizata si asfaltata de investitorii care au facut acele blocuri. Paremi-se ca fiecare cu bucata din dreptul lui, stiu ca am vazut-o cel putin intr-un PUZ prevazuta ca si conditie.

Si de asemenea SDC din cate stiu are conditie de obtinere edificare largirea strazii Soporului. (nu mai tin minte daca toata sau doar in dreptul lor) pe cheltuiala lor sau ceva similar.

Ce usor se naste o barfa din mici presupuneri.

nicolaem

#2364
si eu stiu la fel ca strada a fost asfaltata de dezvoltatori, dar nu am gasit dovada asa ca nu am mai scris. pai tot mesajul e o barfa

ariassis

Strada a fost facuta de dezvoltator. Si nu e un dezvoltator, ci sunt doi. SDC e unul dintre ei si construieste acum acolo. Celalalt a pus proiectul pe pauza.
Cand se facea strada, locuiam acolo. Au fost nevoiti sa faca strada de langa parau si strada de access de langa Soporului 17. Atitudinea mi se pare total gresita in cazul asta. Avem un caz fericit in care autorizatia de constructie a fost conditionata de finalizarea drumului. In loc sa ne bucuram de asta si sa o remarcam ca o buna practica, o ducem spre atacuri politice de clujul civic.

endre.kemenes

Mai este aici un aspect despre care nu ați scris: str. Soporului e drum de legatura la centura metropolitana si lărgirea si asfaltarea unei parti de la 17 incolo (nu stiu exact pana unde) face parte din proiectul centurii, care stim cu toții ce repede merge. Stiu ca mai mulți cetățeni au făcut reclamatii/cereri la primarie pentru a asfalta strada macar pana la Soporului 29, dar mereu a fost același raspunsul: face parte din proiectul centurii.

qionescu1

Nu exista nici o constrangere ca SDC sa construiasca ei strada Soporului pana la ei sau segmentul de langa ei. Ce obligatie au prin PUG e sa nu costruiasca pana la limita proprietatii lor astfel incat Strada Soporului sa fie la 4 benzi. Cand va fi construita strada asta e foarte posibil sa fie si expropriati daca se impune pt largire.

Atat Soporului cat si respectiva strada sunt prevazute in PUG numai in privinta traseului si a suprafetei, proprietarii nu pot fi obligati sa o construiasca pe cheltuiala lor. Ar fi imbogatire fara justa cauza pt primarie. Totusi se poate face in urma unui compromis intre parti. In general investitorul primeste niste derogari. Deci avantajele tot se pot cuantifica material si implicit financiar.

Blocurile dintre proiectele SDC Soporului 1 si Soporului 19 s-au cosntruit cu mult inainte in anii 2016-2017 iar strada aia de langa Becas a ramas asa. Au vandut si au plecat. N-au construit pana la Becas pt ca paraul are zona de protectie.

Dar proiectele mari sunt Soporului 1 si Soporului 19, ale SDC. Pana la proiectele lor strada era in asteptare ca si alte strazi din Buna Ziua de ex. care stau la rand la asfaltare si nu prind loc de multi ani. Si nu a "aparut" doar atunci cand au intrat buldozerele pe santier ci de la achizitionarea terenurilor.

Coincidentele sunt prea mari. Prea se potrivesc.Totusi termenul "barfa" poate fi folosit doar de un naiv care nu poate intelege dincolo de aparente care asteapta sa postez aici inregistrari telefonice sau intelegeri scrise. Ei bine nu le am, dar nu cred ca se lucreaza asa. iar daca strada a facut-o SDC felicitari lor si va trebui sa retrag ce am scris.

Cat despre modernizarea strazii Mos Ioan Roata e foarte simplu cand te uiti la dimensiunile (cunosc si eforturile celor care au lucrat acolo) ei si calitatea ei. Nu de alta dar mai sunt strazi simple de acces la cimitire care arata cu arata. A se vedea strada de acces la cimitirul Pomet unde exista si zona de case. Acolo zero investitii dar pe Mos Ion Roata intr-o zona pustie facem strada noua la dimensiune de DN + piste de bicicleta si statii de bus. Repet, zona e pustie.

Dar pentru voi am facut o schita simpla, colorata daca tot am pierdut atata timp. Poate ajuta mai bine. Daca observati pana si statiile de bus sunt in fata proiectului.

A si tot o "barfa" parcul Zorilor a aparut doar cand ginerele lui Ioan Rus a divortat de fiica lui. Imediat ginerele a fost expropriat pt cele 1,5 ha pt care avea certificat de urbanism pt 4-6 blocuri cu 10 etaje. Pt razbunarea asta pana acum cetatenii clujului vor plati vreo 24 de mil de euro pt 1,5 ha de parc. Zice presa nu eu. Sa vedem ce mai poate ciupi echipa la Curtea de Apel Cluj, daca nu va fi cel mai scump parc din lume. Plateste prostimea ce sa faci, electoratului nu-i plac "barfele".







Powered by API/PUM imgur uploader

sebip

Dacă ai sti câte autorizații se emit cu condiția ca pana la recepție drumul sa fie finalizat la strat de uzura. Sau câte PUz-uri primesc aviz cu aceasi conditie: ca intr-una dintre etape sa fie finalizat și drumul!

nicolaem

@ariassis poate nici nu e asa rau ca din cand in cand radicalii de la clujul civic sa se mai intalneasca si cu grupurile pro dezvoltare gen PUM. nu neaparat pt a unifirmiza pareri dar macar sa stim ce gandesc altii