News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

raulbogdan23

O idee buna, dar fara o reconfigurare a intersectiei Calea Baciului cu str. Fabricilor din Baciu nu o vad bine.

Momentan la ore de varf e foarte greu sa faci stanga de pe str. Fabricilor inspre Baciu/Nadaselu.

Continuarea spre viitorul drum Floresti-Baciu se poate face paralel cu calea ferata si poate sa lucreze ca o centura a comunei Baciu.

qionescu1

N-au fost in stare 10 ani sa puna o caseta prefabricata de beton de 2 metri in Baciu acolo unde se gatuia traficul de pe 4 pe trei benzi dar vor face un drum nou acum...

StefanCelMare

Aia cu prefabricata e cea de pe DN?
Nu cred că primăriile pot face astfel de intervenții (lărgire) pe Drumuri Naționale.

qionescu1

Gaseau o formula sa o faca nu asta era cea mai mare problema. Sau chiar daca nu se putea face decat prin DRDP CLuj tot e o rusine imensa pt autoritatile locale. De ce e asa de greu sa credem ca pur si simplu nu i-a interesat?

Ideea lui Baltaretu e buna dar nu e noua. Cei 600 de metri de strada propusi sunt fix aceeasi situatie de dezinteres total fata de problemele cetateanului. Se puteau face si pana acum cu efecte din cele mai bune pt Calea Baciului.

pasadia

Depinde de primarie si de CNAIR. Caci CNAIR prin DRDP-uri sunt fericite sa cedeze administratea catre autoritatile locale si in acest mod primariile pot ajunge sa faca investiti chiar mari in DN-uri. Iti dau exemplu la Brasov, unde DN73 si DN13 au fost largite de la 2 la 4 benzi de catre primarie pe sectoare destul de lungi prin acest artificiu - marita zona de intravilan, mutat limitele de municipiu pe DN, cedata administrarea de la DRDP la primarie si apoi largire. Pe DN73 lucrarile au fost facute intre 2009-2012 (se vede pe imaginile street View), iar pe DN13 mai inainte.

Bogdan_Cluj

"Parcul" Buna Ziua, vad ca s-a mai subtiat putin, e un V in loc de un triunghi. Sincer inca de la inceput nu am crezut ca vor expropria atat, nu cred ca avem bugetul de a expropria in AD 2024 atatea terenuri din zona. Lipsa de viziune a administratiei locale (aceeasi din 2008 incoace) a ajuns sa ne coste azi ori bani, ori hectare lipsa.


"Parcul este amenjat de-a lungul celor două brațe ale pârâului Becaș, cu alei în serpentină pe anumite porțiuni dar și alei care speculează și permit perspective asupra delurilor de est ale orașului, asupra dealului Lomb sau dealului Feleacului. Aleile principale vor avea 3-4 metri, cele secundare 2,25 metri iar cele tețiare, 0,9 metri. O parte dintre ele vor fi amenajte cu pietriș. ,,Având în vedere faptul că rețeaua de circulații a parcului își propune să realizeze conexiuni între străzile existente, care astăzi se înfundă de o parte și de alta a parcului, este necesară construirea unor segmente de alei pietonale, unele cu acces auto ocazional, între aleile centrale ale parcului și o parte din aceste străzi. Se propune realizarea unui număr de 7 poduri sau podețe de dimensiuni variabile, în funcție de topografia locală a terenului, pentru traversarea peste albii a traseelor principale sau secundare ale parcului. Trei dintre traversări sunt peste brațul sudic, celelalte peste brațul nordic. în zona de staționarea a apei de pe brațul nordic, între pragurile 2 și 3, se propune de asemenea un ponton de mici dimensiuni", arată proiectanții.

Parcul va avea locuri de joacă, terenuri de sport,  și suprafețe multifuncționale pentru evenimente (proiecții, festivaluri, târguri, etc.)."

https://actualdecluj.ro/primul-parc-public-din-buna-ziua-de-a-lungul-paraului-becas-se-fixeaza-pe-teren-7-podete-amenajarea-malurilor-cu-nisip-si-pietris-sau-rarirea-vegetatiei-vor-exista-si-blocuri-masive-de-piatra-sau-b/

raulbogdan23

#2346
Pacat ca nu se ia in calcul si ca unele strazi ce pleaca din Mihai Romanul sa aiba conexiune cu str. Buna Ziua si la fel alte strazi care sa iasa in str. Macesului.

Ne place sa varsam tot traficul in aceeasi strada si apoi ne plangem ca stam in trafic cu orele.

Las mai jos carioca de seara. (legatura dintre str. Tudor Musatescu cu Buna Ziua am pus ca 2 variante, nu e necesar sa existe amandoua)




Powered by API/PUM imgur uploader

LE: practic obligam ca tot ce se construieste in interiorul V-ului sa iasa in Mihai Romanul, sa faca un ocol daca vor sa ajunga in zona Buna Ziua. Teoretic in zona Buna Ziua e preconizat si un mall gen Platinia plus o scoala.

sebip

Acolo, daca nu ma insel, is cateva drumuri care is private. La intrare de pe Buna Ziua troneaza semnul cu "proprietate privata - acces permis doar riveranilor"

qionescu1

Exista PUG. Sunt gandite anumite legaturi dar eu cred ca poate fi imbunatatit mai ales ca e in lucru noul PUG. Carioca verde e o solutie de imbunatatire a conectivitatii in zona.




Powered by API/PUM imgur uploader

raulbogdan23

^

De la carioca ta @qionescu1 verde ar merge si o legatura cu Mihai Romanul

qionescu1

Ar merge. Este destul loc si chiar ar fi nevoie. Pe Mihai Romanu au aparut si blocuri de 10 etaje. Poate a fost doar exceptie pt prietenii primarului.


nicolaem

depinde cine scrie articolele astea dar faptele arata ca (si) in comunism se faceau planuri frumoase care nu se respectau.
si am ramas la 50 de ani dupa cu mizeriile facute atunci, chinuindu-ne sa le reparam. a se vedea "indesirea" blocurilor si lipsa locurilor de parcare. degeaba distanta intre blocuri e mai mare decat in "capitalism, daca straziile si spatiile verzi is pline de masini.
"
era o poveste banală, să se capteze izvorul și să facă acolo o baltă, ce știu eu; un fleac de problemă, dar nu s-a făcut niciodată. Când a fost criza cu motorina și circulau duminica mașinile cu numere fără soț sau cu soț, nu au vrut să mai care pământul și l-au pus acolo claie peste grămadă
...faptul că tot acel puhoi de apă se infiltrează permanent pe nu se știe unde și undeva, cândva, clădiri fundate în teren normal s-ar putea scufunda. Prin anii 2000 au fost necesare lucrări extrem de costisitoare pentru subzidirea spitalului de recuperare!!!"

RobertH

Saga continua :

https://media9.ro/macalik-is-back-primaria-l-a-dat-afara-de-rau-si-l-a-reangajat-de-bun-s-a-decis-relocarea-a-trei-arbori-de-pe-universitatii/

QuoteMacalik Arnold este șeful de proiect al investiției din centrul Clujului care cuprinde modernizarea a zece străzi, inclusiv Universității, Kogălniceanu sau Iuliu Maniu. El este cel care a câștigat concursul de soluții și tot el cel care a decis să coboare grupul statuar Școala Ardeleană de pe soclu. De aici i s-a tras și scandalul cu Primăria. În urmă cu două luni, Emil Boc anunța rezilierea contractului cu biroul Mossfern Arhitectură, pentru care lucrează Macalik. A, să și transcriem, pentru cei care încă nu știu cum se citește: Moțolic.

,,Am fost obligați să reziliem contractul cu arhitectul lucrării. De ce? Pentru că acest proiect, care a fost câștigat în urma unui concurs de soluții, a fost analizat pe anumite fațete de către opinia publică  pe trei componente. Soclul de la Școala ardeleană – iar arhitectul a decis fără soclu, ceea ce a deranjat pe foarte multă lume și, în urma ascultării vocilor din cetate și a celor din primărie, am decis, în concordanță, repet, cu ceea ce opinia publică pe bună dreptate a solicitat, repunerea pe soclu a grupului statuar Școala ardeleană", a explicat primarul Emil Boc.

Contractul a fost reziliat unilateral de către primărie, care a angajat un alt proiectant. Numai că informațiile sunt că acest proiectant nu a știut cum să continue proiectul, așa că Primăria a trebuit să revină la sentimente mai bune față de Mossfern.

,,Și-a asumat viziunea Primăriei", a explicat luni Boc, despre motivul pentru care Macalik Arnold a reintrat în proiect. În realitate, ca de obicei, toată lumea a lăsat din pretenții și s-a ajuns la un compromis.

Primarul a mai explicat că tocmai soclul lucrării nu va fi terminat la timp. Pentru că Macalik a dorit granit din Ucraina și există întârzieri cu livrările. Iată de ce, deși soclul face acum parte din proiect, nu va fi decontat din fonduri europene, ci separat, din bugetul municipiului.

A, și a mai spus ceva. Comisia Zonală de Monumente Istorice a decis renunțarea la trei arbori existenți, doi pe partea cu fostul hotel Continental, unul din fața Bisericii Piariștilor. ,,Ce să facem, este decizia Comisiei", s-a arătat neputincios edilul șef al muncipiului.

Proiectul are ca termen limită de finalizare 31 decembrie, data la care se încheie oficial pentru România programul de finanțări nerambursabile 2014-2020 al Comisiei Europene. Că așa e la noi, cu 3 ani întârziere.

@alexV primesti raspuns. Copacul din fata bisericii dispare (daca nu se mai leaga cineva de el).

Moțoc Macalik revine pe proiect. Arhitecta soclului si "civistii" is marii castigatori pentru ca ei au strigat mai tare. Sa vedem ce iese dar avand in vedere ca se vrea neaparat sa se refaca exact cum a fost, mi-e groaza cum va arata. Totul cu bani in plus de la bugetul local, cu intarzieri si impotriva opiniei unor sculptori care recunosc ca statuia a fost gandita fara soclu si asa trebuia sa ramana.

zol21

#2354
Deja se pregatesc sa se lege de el. Oamenii astia chiar nu au alta ocupatie?!