News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

csebi24

Acolo sunt doua pe directia N-S pentru ca de pe Garibali ai 2 benzi care merg in fata. Podul nou o sa fie tot cu 2 benzi/sens, si acolo este nevoie de 2 benzi inainte.

Se poate face reconfigurarea zisa, dar pare mai degraba o solutie provizorie. Daca vrei o Axa N-S care sa nu treaca prin Cipariu(centru) trebuie sa largeri suficient strazile noi axe sa permita trafic mai mare.

Partea de vest a Polivalentei e cea mai putin folosita (e intrarea VIP) eu zic ca acolo se pot face 4 benzi, da incurajam mersul pe jos cu bicicleta, dar inca suntem departe de a fi un oras "walkable" incat sa renuntam total la masini.

nicolaem

Glumiți cu reconfigurarea, nu?
Exact așa era acum câțiva ani. Dar au inversat tocmai că erau blocaje.
Ar fi culmea tot la 3 ani sa inverseze sensul celor 2 benzi sa speri că se schimba ceva.

StefanCelMare

Și eu rețin la fel, era cu două benzi spre nord acolo, dar eu tăiat una pentru că se bloca intersecția.

qionescu1

Da, bineinteles, e vorba de solutii provizorii. Nu e asa simplu cu 4 benzi pe Uzinei Electrice pt ca fie anulezi pista de biciclete (sau o micsorezi impreuna cu benzile de circulatie) fie ingustezi iesirea din parcarea de la Polivalenta plus trotuarul (ceea ce n-ar fi tocmai o alegere fericita).

Podul Garibaldi extins la 4 benzi nu ar ajuta str. Uzinei electrice in situatia in care nu ar putea fi largita, ajuta Splaiul Independentei care momentan nu poate accesa podul decat de pe o banda din ambele directii. Dar configuratia strazilor s-a schimbat intre timp, la fel si fluxurile de trafic, nu mai e ca inainte deci astea trebuie urmarite in principal si de aici tragem concluziile. Splaiul Idependentei de la stadion e banda dedicata pt tramvai si nu mai ajunge in centru, si nu stiu daca str. 1 Decembrie si Mamaia au fost terminate pt ca afecteaza si ele traficul spre centru.

Dar odata cu legatura spre Zorilor s-au schimbat si fluxurile de trafic. Observ ca cei din Grigorescu/sau chiar cei din Floresti care vin pe aici folosesc str. Uzinei Electrice nu pentru a merge in Zorilor (directie care nu e foarte solicitata la urcare) ci tocmai pt a ajunge in centru, si a ocoli centrul pt a accesa cartierele din sudul estul orasului. Sa nu uitam nice de sansul unic spre centru de pe Iuliu Hossu.

Daca se vor deschide complet str. Mamaia si 1 Decembrie, traficul va scadea pe Uzinei Electrice, si cred ca am putea incerca linistit varianta propusa de mine. Din cele doua benzi de pe podul Garibaldi spre sud una va fi dedicata spre dreapta si una inaite iar din cele doua benzi ale str. Uzinei Electrice spre nord va mai ramane una (doar la intrarea pe strada) pt a fi suficient pt crearea unei benzi dedicate scurte spre dreapta a sensului spre nord. Sunt doar cateva ore de munca si putina vopsea.

nicolaem

ba e foarte simplu, macar in partea dinspre Polivalenta.
vezi in poza e locul ala unde era inainte statie de bus. acolo nu mai opreste nimic, ca au mutat traseul la 30.
ar putea extinde acea alveola pt pt o noua banda toata zona aia intre alea stadion si Splaiul Independentei.

La fel pe partea cu stadionul unde tramvaiul putea avea banda dedicata cateva sute de metri.


toata zona asta e gandita prost de cand s-a facut polivalenta si stadionul. era de atunci spatiu destul sa faca 4 benzi si aici si pe splaiul independentei. si puteau ingusta alea stadion care acum e mult prea larga si plina de pietoni



mi se pare lipsit de logica sa ai 1 banda la iesirile din parcarile subterane din stadion si polivalenta.

qionescu1

Unde bagi tu pe aici 4 benzi? Renunti la trotuarul de langa stadion? Dar cu parkingul subteran ce faci, iesi direct pe banda de sens? Vino cu o idee de reconfigurare pt toata zona pt ca nu poti cere 4 benzi pe 200 de metri dupa care ai interzis in fata si treci pe o banda pe George Cosbuc. E aiurea. Uite ai putea cere cele 4 benzi cum ai cerut pe langa stadion si sens unic pe doua benzi pe George Cosbuc pana la intersectia cu Iuliu Hossu. Altfel suna nu?



Powered by API/PUM imgur uploader

doodoo

Quote from: qionescu1 on November 17, 2023, 11:47:41 AMDaca se vor deschide complet str. Mamaia ...
Eu stiu ca strada Mamaia nu se va mai deschide niciodata traficului rutier.
Va ramane doar pentru riverani si atat. Oricum au pus si piatra cubica mica acolo tocmai pentru a face neatractiv traficul acolo.

nicolaem

am zis la trecut la stadion. acuma nu mai poti, ca nu -ia dus capul sa faca stadionul 2m mai incolo.
in schimb pe ambele laterale ale polivalentei inca se poate


balint


alexV

Soclul e cel original, restaurat. Strict statuia din vârf e o replică. Dintr-o discuție cu cei care asamblau pietrele.

Prima poză de azi. Următoarele de săptămâna trecută.








alexV

Iar asta e copacul buclucaș  ce obstrucționează vederea asupra "celui mai important monument baroc al Clujului".

Monumentul ăla baroc arată ca și cum cineva a furat din materialele de renovare. Și a ales culoarea dintr-o paletă chicioasa groaznic.

Sunt curios dacă rămâne :)


nicolaem

hai ca e buna poza, vechea si noua religie in oras.

RobertH

Nu era problema si cu scarile aici? Parca tin minte ca vor sa readuca stilul si dimensiunea veche a scarilor si copacul e in drum care oricum a fost pus aiurea acolo prea aproape de cladire .


StefanCelMare

Dacă bine am văzut, se lucrează fix la scări acum.
Până una alta, să vedem noi proiectul terminat și să rămână problema acel arbore.
La cum (nu) mișcă firma asta, parcă au toată viața la dispoziție.

Bogdan_Cluj

Baltarenu (deputat USR) (re)vine cu o propunere de decongestionare trafic in zona Tetarom 1 - Taietura Turcului, solutie despre care s-a mai discutat aici, cred ca acum 3-4 ani.


"Pe perioada construcției pasajului de la Tăietura Turcului, e foarte important să avem o soluție de rezervă pentru traficul din zonă.
Acesta poate fi mini-centura ocolitoare a Baciului, care leagă Tetarom de strada Fabricilor (și ulterior cu drumul de legătura Florești - Baciu). Cu o investiție nu foarte consistentă, se poate realiza un traseu alternativ de deviere a traficului spre Baciu și chiar exterior zonei Baciu spre Suceag.
Voi trimite solicitări Consiliului Județean Cluj si Primăriei Baciu pentru a afla stadiul proiectului.
Rămâneți aproape pentru a afla cele mai noi informații!"

Are si o filmare din drona cu traseul propus de la Taietura Turcului pana la bariera de la Napolact
https://www.facebook.com/watch/?v=841897637617420