[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ciprebbe

Cu 150k as baga linia 5 pana in dreptul terminalelor doar ca aeroportul e la CJ iar CTP la primarie, iar la mijloc mai exista si UTI (pt acces parcare).
Ce frumos ar fi sa intre 5-ul (si aici ar putea sa puna troleibuze cu spatiu mai mare pt bagaje) din giratoriu pana la terminalul plecari, apoi sa mearga spre sosiri si sa foloseasca vechea iesire din aeroport la intrarea in DN.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Bogdan_Cluj

Nu cred ca iti ia foarte mult sa propui acest proiect. Chiar daca nu il fac pe aceste "fonduri" poate le vine mintea la cap si il fac pe bugetul "normal". Ideea este sa ajunga un feedback la ei, ca poate chiar nu se gandesc la toate aceste aspecte. Poate au nevoie de "out of the box" thinking.

ciprebbe

A fost propus prin viu grai de mai bine de un an, fara succes :)

e oficial:
Instituirea unei benzi dedicate pentru transportul în comun pe bulevardul 21 Decembrie 1989, din Mărăști (Business Center) până pe Memorandumului aduce o serie de modificări în circulația rutieră plus desființarea a 132 de locuri de parcare. Se interzice virajul la dreapta pe străzile Paris și Joliot Curie, la Sora se face semafor pentru transportul în comun și se menține virajul la dreapta pe strada Regele Ferdinand.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Bogdan_Cluj

Detalii despre banda dedicata si reconfigurarea traficului intre Marasti (zona cladirii BRD) si Memorandumului:

http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/decizie-finala-privind-banda-dedicata-se-face-viraj-la-dreapta-pe-regele-ferdinand--161967.html

"Noile benzi vor fi delimitate cu separatoare fizice de sens."

dragos76

Tangențial legat de faza asta cu banda de autobuz. Eu cred că trebuie un pic regândită organizarea circulației în zona dintre bd 21 Decembrie și strada București. Acolo sunt doar niște strădute foarte înguste, unde acum se parchează (acolo unde nu sunt stâlpișori, adică pe 80% din zonă) și pe trotuare, dar circulație pe două sensuri e cvasi imposibilă. Să nu mai zic de cea pietonală.

Probabil ar trebui sensurile unice să fie generalizate pe toate străzile (inclusiv pe Paris, pe direcția București-clinica Stanca), iar traseul troleibusului #1 către Clujana să fie deviat pe Ferdinand-M Viteazul-Iașilor-Abator.

ciprebbe

Nu se poate troleu pe Iasilor. Mai degraba l-as duce din giratoriu Marasti spre podCF apoi pe Campul Painii pta1Mai(pe 90%din acest traseu exista firele montate) Sau faci Constanta cap coada sens unic spre București si Paris spre 21 Dec.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

loris

Legat de banda de autobuz, stie cineva daca e permis si cu bicicleta pe ea?

alexV

^^
e permis. am citit intr-un articol local recent, poate gasesti cu google.
din experienta, autobuzele nu claxoneaza cand dau de biciclist pe banda lor, fie si din contrasens. mergi mai pe laterala benzii sa te poata depasi.

ciprebbe

Va fi chiar incurajata folosirea acestor benzi de catre biciclisti urmand sa se analizeze si sa se discute daca se va permite si accesul taximetristilor in viitor.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dumbravaandrei

Biciclisti + Taximetristi + Autobuz pe aceeasi banda... Mai bine nu. La noi taximetristul tot taximetrist va ramane.
Am vazut in Budapesta cum functioneaza taxiul pe banda de autobuz, ideea nu este rea, dar in schimb aveau niste reguli stricte de respectat, inclusiv de viteza de rulare si din cate imi explica taximetristul, pe langa amenda, la a treia depasire ti se suspenda autorizatia 7 zile. Si bineinteles ca nu aveai voie sa incurci autobuzele. Mi s-a parut un sistem care merge.
Ce e drept, nici nu au atat de multe taxiuri raportat la numarul de locuitori asa cum avem noi.

loris

Stie cineva cat de lata va fii banda de autobuz? Va incapea un biciclist + autobuz fara sa aiba biciclistul impresia ca se urca busul pe el?
Daca nu e destul de lata banda degeaba deseneaza si o bicicleta pe ea.

dragos76

Bana existentă pe direcția vest-est pe 21 decembrie e acceptabil de lată, ca să fie loc la limită și pentru autobuz și biciclist. Dar ce s-a făcut în pța Ștefan cel Mare, și pare că se va continua in Avram Iancu, din păcate nu.

Și oricum, din nou primăria vine cu soluții struțo-cămile, doar ca să iasă la număr kilometri de infrastructură velo. Dar voi v-ați lăsa de ex copiii să meargă pe aceste "piste" la 50 de cm de un autobuz de câteva tone?

Bogdan_Cluj

#222
2 noi giratorii si 3 imbunatatiri la giratorii existente:

Noi:
1. Campului - Calea Manastur
2. Calea Turzii - Mihai Romanul (la reprezentanta Audi)

Upgrade-uri:
3. Nicolae Titulescu - Cipariu (banda CTP) - sper ca aici am inteles corect
4. Giratoriu OMV (Marasti)
5. Viilor - Observatorului (la spitalul Recuperare)

detalii: http://www.monitorulcj.ro/actualitate/59440-noi-pansamente-pentru-traficul-infernal-din-cluj-napoca-rasar-sensuri-giratorii-in-zone-cheie-ale-orasului#sthash.yrbW8YHh.dpbs

LE: si lucrarile incep astazi (+ 3 poze) https://www.facebook.com/dan.stefan.tarcea/posts/1966086493604960

Bogdan_Cluj

Si cateva imagini de la Izlazului - Mehedinti:
Se pare ca axul drumului este putin mutat, cel putin asa reiese din pozitionarea insulei triunghiulare (sau nu?):







kumar

Strazile Traian si Fantanele vor fi refacute integral (inclusiv trotuarele) sau se reface fundatia si se asfalteaza punctual?