News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

klax187

^^
Nu cred ca va sugruma traficul acel viraj strans catre Marasti.
In primul rand, traficul auto care va fi dirijat pe banda 2 a fost si nu vad de ce nu va fi in continuate foarte redus.
In al doilea rand, banda 1 va fi mai mult ca sigur banda dedicata autobuzelor.
Conflictul de trafic va fi minim.

StefanCelMare

@neobluenet
Să nu comparăm totuși aspectul trotuarelor cu asfalt cu cel al celor cu pavaj.
În mare parte se poate circula totuși decent pe noile trotuare, 90% nu au denivelări.
Nici la cele pe asfalt nu ai mai mult, crede-mă.

Bogdan_Cluj

Raportul primarului 2021

A aparut Raportul primarului pt. anul 2021. E foarte lung, dar cine vrea o retrospectiva a anului 2021 o gaseste in linkul de mai jos.

https://files.primariaclujnapoca.ro/2022/01/03/Raport-2021-1.pdf

ciprebbe

Are cineva info privind lucrarile de deviere a Somesului dincolo de aeroport? Inteleg ca se lucreaza.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Le Serj

@ciprebbe - asa se pare din poze



MMarius

https://www.zcj.ro/administratie/parcul-tineretului-padurea-clujenilor-este-gata-clujenii-vor-putea-merge-la-primavara-in-cel-mai-mare-parc-al-clujului--226887.html
Quote"Lucrările sunt finalizate, urmând ca municipalitatea să intre la partea de recepție. Este cel mai mare parc din Cluj, cu cea mai mare suprafață, cu cele mai lungi alei. Din această primăvară, clujenii îl vor putea folosi 100%. A fost un proiect dificil, am avut 1.550 de arbori de plantat pentru stabilizare, a fost nevoie de multă lucrări suplimentare din pricina solului, stabilității acestuia, pe care am reușit să le realizăm. Este un parc care, peisagistic și funcțional vorbind, poate să mai suporte multe intervenții, de la locuri de joacă, la centre de intere, sportive, culturale, etc. Parcul are și o parte de grădină urbană, cu pomi fructiferi, iar în viitor sperăm ca clujenii să vină cu copiii și să vadă cum se dezvoltă fructele", a declarat Mircea Crăciun, directorul general al companiei Eco Garden Construct, firma care se ocupă de partea verde a parcului.
Nu apare menționată o dată exactă a deschiderii, inițial era pe la șfârșitul lui noiembrie, acum văd că e undeva prin "primăvară".


ijwtsh

Se obține autorizația și încep lucrările. Proiectul parcului Caragiale scoate la suprafața Canalul Morii și desființează parcarea de pe Barițiu

Quote

Modernizarea parcului I.L. Caragiale a depășit etapa de proiectare și este în faza obținerii autorizației de construire. "Am depus documentația pentru autorizația de construire și, imediat ce va ieși, începem lucrările", au anunțat reprezentanții Nord Conforest, compania care a câștigat licitația. Surse din Primărie confirmă că momentul începerii execuției este foarte apropiat.

Asocierea condusă de Nord Conforest a câștigat licitația de proiectare/execuție în mai 2021, în urma unei decizii a CNSC. A existat o perioadă pentru proiectare, iar acum urmează execuția propriu-zisă, care ar urma să dureze cel mult 14 luni. Valoarea contractului este 15.848.050 lei și urmează să fie finanțat din fonduri europene, din exercițiul financiar 2021-2027.



Parcul va fi dotat cu mobilier stradal, instalație de iluminat cu tehnologie LED, pe stâlpi care încorporează sisteme Wi-Fi și de supraveghere video.; skate-park-ul actual va fi desființat. Arhitecții au propus păstrarea a 60 din cei 94 de arbori existenți în parc și suplimentarea cu 44 de arbori din diferite specii, predominanți urmând să fie mestecenii cu coajă albă. De asemenea, vor fi plantați doi arbori Ginkgo Biloba care vor marca intrările în parc. Bustul scriitorului Ion Luca Caragiale și Monumentul victimelor Holosaustului vor rămâne în parc.

Modernizarea parcului Caragiale propune descoperirea Canalului Morii, al cărui traseu a fost acoperit la sfârșitul anilor '80 cu o dală de beton, o abordare considerată astăzi ca fiind nepotrivită. Clujenii vor avea acces la luciul de apă, vor exista băncuțe de unde vor putea privi rațele de pe pârâu. Strada Octavian Petrovici va deveni shared-space. De asemenea, parcul va fi legat de strada George Barițiu cu un pod nou, pietonal.



Proiectul prevede eliminarea locurilor de parcare de pe strada Octavian Petrovici. Acestea vor fi înlocuite cu rasteluri pentru biciclete, o stație de alimentare biciclete și trotinete electrice. Va fi desființată și actuala parcare din fața Palatului Telefoanelor și extinderea parcului cu 1.400 metri pătrați.

5.421 de metri pătrați va avea noul parc IL Caragiale. Suprafața studiată totală este de peste 10.000 de metri, pentru că se includ aici și cei 4.600 de metri pătrați ai străzii Octavian Petrovici.



danny_cbu


Oare se vor opri in dreptul centurii? Sau s-a rezolvat problema cu somesul deviat care era proiectat sa treaca chiar prin sensul giratoriul de la OMV?

TVlad

Au pregatit acolo vreo structura pentru trecerea apelor Somesului sau o sa intrerupa circulatia ca sa construiasca ceva? Era mai logic sa prevada de la inceput un pod.

danny_cbu

Centura a fost proiectatat ignorand proiectul de deviere al somesului sau extindere pistei aeroportului.
Stire din 2015: https://www.stiridecluj.ro/politic/centura-apahida-va-fi-demolata-pentru-ca-s-a-gresit-somesul-trece-prin-drum

TVlad

Buna administrare a banilor cetatenilor, ce sa zic...
Aceasta deviere a Somesului inteleg ca se face pentru a putea extinde pista aeroportului cu inca 1100m si pentru a ingloba terenurile adiacente in incinta aeroportului.

alexV

Faceti o confuzie. Bineinteles ca centura metropolitana (in roz mai jos) tine cont de aeroport si devierea somesului.
Am incercuit pe harta interactiva (bifat "Proiecte propuse" in dreapta jos) zona unde se lucreaza la devierea Somesului, ca sa poata lungi pista aeurportului.


RobertH


bacovia

Lipseste un pod? Sau trece Somesu peste centura?  :lol: