[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

klax187

Marcajele stiu sigur ca sunt temporare (chiar daca nu sunt galbele)

In schimb nu stiu daca se va mai schimba ceva la reglementarile de trafic (intoarcerea de la biserica)

neobluenet

In fata bisericii, pe la mijlocul triunghiului, este o bretea pe care se va face intoarcerea. De vreo luna si ceva de cand s-au pus bordurile, ea este ocupata de utilaje. Inca nu are asfalt si probabil ca va fi data in folosinta in aprilie. Aseara era politia pe latura sudica, dupa trecerea de pietoni de la biserica si oprea masini. Cand am trecut pe langa una din ele ii spunea unuia ca ii da avertisment, macar atat, pentru ca sa iei permise pentru ca Diferit nu are chef de munca e cam aiurea.

Trotuarul nordic intre BRD si The Office are cateva placi puse prost, cu un carucior iti vei supune copilul la vibromasaj. Probabil ca se vor repara, precum au facut pe Motilor. De asemenea, chiar la intrarea in parcarea de la BRD este o gura de canal mai inaltata cu vreo 2-3cm, arata ca si cum ar mai trebui sa vina un strat de asfalt. Avand in vedere ca e pentru canalizare pluviala, acolo se va face o balta de toata frumusetea.

prd.marius

Si inca un aspect pe care l-am sesizat si pare "gresit" in opinia mea.
Pe latura nordica a bisericii Sf. Petru, au latit un pic partea de langa gardul bisericii.
Asadar s-au ingustat cele 3 benzi de circulatie. Eu nu vad cum ar putea sa mai continue acolo pista de biciclete spre Piata Marasti, cand se va continua proiectul inspre Marasti.
Sau are cineva detaliile planului in acea zona? Pt ca si trotuarul a fost facut acolo, si nu pare a fi lasat niciun loc pentru pista de biciclete.

razvam

Am gasit pe Clujul Civic un cetatean care sta pe langa gara si are o camera care filmeaza capatul lui Horea 24/7 si are un canala de YB unde pune video-urile.

Am ramas surprins cat de galagioase sunt noile tramvaie fata de cele de la polonezi. Am pus doua video-uri, unul cu vedere pe timp de zi si una cu vedere pe timp de noapte.

Trecand peste titlul videourilor, ce vedem si auzim arata destul de dezamagitor, mai ales varianta de pe timpul noptii, care ar fi cauza si ce solutii avem ?




TibiV

Zgomotul care se aude din exterior este in mod clar provocat de starea liniei, nu a tramvaiului.
In ambele filmari "amprenta" zgomotului este aceeasi. Cred ca sinele sunt praf acolo...

"Silentiozitatea" unui tramvai fata de altul poate fi comparata doar atunci cand cele doua tipuri circula pe aceeasi linie...

Este ca la trenuri.
Pe Bucuresti-Predeal toate trenurile sunt silentioase, si cu oscilatii foarte line - te leagana, poti sa adormi in ele.
De la Predeal spre Brasov toate trenurile devin brusc foarte zgomotoase, si "zguduitoare" - daca ai adormit, te trezesti brusc: "ah, am trecut de Predeal..."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TheStig

^
@TibiV in ambele video-uri postate de razvam sunt tramvaie Astra, linia din Cluj are mai putin de 10 ani vechime, nu cred ca asta e cauza. Este o diferenta destul de mare intre zgomotul produs de un tramvai Astra si unul Pesa, atat in exterior, cat mai ales in interiorul tramvaiului.

TibiV

Am vazut ca in ambele filmari sunt tramvaie Astra.

Exact asta spuneam: ca sa ne dam seama de "silentiozitate/galagiozitate" ar trebui sa vedem si un PESA in acelasi loc.
Daca este mult mai silentios, atunci este clar, buba este la Astra. Daca PESA zdrangane cam la fel, atunci este linia de vina...

Iar vechimea (sau "prospetimea") liniei nu este foarte relevanta, daca nu stim cat de bine au fost facute lucrarile.
A3 Turda-Cluj este impecabila dupa 12 ani.
A10 Lot 1 este praf, si nici macar nu a fost receptionata...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Andrei.Cora

Am calatorit atat cu tramvaiele Pesa cat si Astra destul de des.
Intr-adevar cele noi, Astra, sunt exagerat de galagioase in interior in comparatie cu cele Pesa. La exterior nu am facut aceasta comparatie dar in interior diferenta este clar foarte mare intre cele doua modele.

ciprebbe

De luni de zile se tragea un semnal de alarma ca sunt foarte galagioase.
@TibiV - nu prea au fost reclamatii la lucrarile de linia, Astra si pe linie dreapta, aliniata, face galagie.
Vedeti ca avem topic pt transportul in comun din Cluj

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=264.855
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

neobluenet

Au reusit in sfarsit sa asfalteze bucata de intoarcere din fata bisericii. Trecerea de pietoni de la The Office e mutata mai spre Marasti, inainte de Compania de Apa, insa statia de autobuz nu e finalizata si semafoarele noi functioneaza doar cele de la trecerea de pietoni. E tare aiurea ca in 30m sunt 2 randuri de semafoare, primul grup pentru trecerea de pietoni si al doilea pentru strada Petofi Sandor.

In drept cu cladirea pompierilor va fi o noua trecere de pietoni. Cred ca statia de autobuz spre Marasti va fi mutata aici, dar sigur va fi inainte de intersectia cu Petofi Sandor. De asemea standul de taxi din fata BRD a fost mutat vizavi, langa blocul de 8 etaje (in stanga pozei). Cumva are sens, pentru ca din fata de la BRD, daca mergeai spre aeroport, trebuia sa mergi pana pe Pitesti, ca sa poti intoarce. De aici, daca vrei sa mergi in centru, poti intoarce dupa biserica.


ijwtsh

#1810
Zicea cineva pe-aici ca s-a mutat statia de bus mai in spate ca sa nu incurce iesirea parcarii de la The Office. Acum daca sunt doua busuri in statie, cel de-al doilea incurca trecerea de pietoni. Mai bine lasau trecerea unde era inainte.

prd.marius

Imi pare rau ca tot insist cu problema legata de partea nordica a bisericii Sf. Petru, unde s-au ingustat cele 3 benzi.
Pe langa faptul ca nu-i vad rostul acelei "alveole" pietonale, intrucat nimeni nu va trece vreodata pe acolo, dar acum mai si stai oglinda in oglinda cu cel de pe banda de langa tine + nu vad sa fie loc de o pista de biciclete + mai sunt si marcajele vechi pe langa cele noi.
Pe ploaie e o veselie acolo...

ciprebbe

Vor ramane probabil 2 benzi  plus pista bici. Directia e clara sa incurci cat mai mult masinile.
Spre centru, unde nu au terminat cu trotuarul, a inceput operatiunea de betonare a golurilor ramase, inclusiv in jurul copacilor. Te doare mintea de cum se lucreaza.....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

prd.marius

Mersi, cipribbe.
Da, am observat si eu modul cum se lucreaza. Chiar te ia durerea de cap...

gsimon

de fapt cred ca argumentul mutarii acolo, a fost tocmai ca cei care ies de pe Buftea sa nu mai acorde prioritate la pietoni cu verdele intermitent.
Totusi s-a marcat noua trecere de pietoni, s-a instalat nou semafor (inca nefunctional). Mai ramane sa fie si folosita. Cu siguranta vor mai fi rataciti care vor traversa strada pe vechiul lor. Dar daca e flux de masini care ies de pe Buftea, nu stiu cine se va risca sa treaca asa printre ele.