[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TibiV

Pai fara trotuar, unde mai puneau staalpii ?...
Vad ca stalpii ocupa jumatate din ce mai ramane din trotuar ....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alexV

nu ii scot de tot? ce treaba mai au decat sa tina reflectoarele ce bat pe biserica si pe statuia lu Iancu.
strada e sens unic, nu trebuie fire de troleu pe stanga

dragos76

Da, așa e; stâlpii sunt de pe vremea când era dublu sens, și pe partea de lâgă catedrală venea linia 3 de treoleibus. Dar clar s-ar putea scoate (ceva investiție ar fi necesară din partea RATUC ca să modifice sistemul de susținere pentru linia de troleibus rămasă).

Trotuar în partea interioară a pieții e nevoie, cel puțin pe porțiunea dinspre 21 decembrie până la catedrală. Oamenii care vin pe la trecerea de pietoni de lângă regională folosesc acel trotuar pentru accesul în piață, și la Catedrală. Dar atunci putea gândi noua soluție cu mutarea mai înspre interior a trotuarului cu 1,5 m, iar pe porțiunea actuală a trotuarului pus gard viu, care să separe astfel traficul rutier de cel pietonal. Era suficient ca să se facă lucrarea asta doar pe porțiunea până în drept cu sediul Mitropoliei; cei care vin de la trecerile de pietoni din drept cu Tratrul Național deja pot să intre pe aleile din mijlocul pieței, de pe lângă fântăna arteziană.

raulbogdan23

^^

In aceasta seara se turna primul strat de asfalt pe banda nr. 3

yetiman

Vazand desenul, stau si ma intreb:

Noi suntem chiar tampiti? (nu ma refer la noi, forumistii, ci la cei care ne conduc, evident)

Centura de nord ar trebui sa se "intepe" in autostrada A3 putin mai incolo de nodul actual, si, evident, de cealalta parte a Somesului si canalului aferent.
Chiar daca centura va fi facuta cine-stie-cand, de ce mama masii nu s-a putut modifica contractul cu UMB sa includa si nodul (oricum la vremea respectiva era vorba de bani de la buget, deci nu era vorba de a modifica un proiect cu bani europeni) si sa se suplimenteze contractul cu suma respectiva (sigur se si incadra in cei +X% cat permite legea (parca 10, dar nu sunt sigur))

Parca vad:

- vom reusi, in final sa facem podul si sa dam drumul pana la Nadasel (poate chiar mai departe)
- ne vom trezi ca se aproba si se finanteaza centura de nord

Drept urmare, va trebui sa facem un nou santier in zona, santier care ar fi putut fi evitat cu putin creier!

PS: Cred ca se discuta de o legatura A3 directa cu Clujul, care sa evite nebunia din Floresti de cel putin 5-10 ani. Si se stia clar ca, la un moment dat, va fi absolut necesara.

DAR DE CE SA GANDIM PENTRU VIITOR??????



PPS: Imi cer scuze daca m-am imflamat, dar prostia asta totala ma scoate din minti...
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alexV

Proiectantul va avea un job tare interesant la nodul viitoarei centuri cu actuala A3.

Daca face nod separat, va fi la max 500 de metri de actualul, adica ai nod de o parte si de alta a raului somes.
Altfel, daca foloseste acelasi ndo trompeta, va fi ca si intersectia A10 A3 la turda, multe bretele.


yetiman

Da, aceeasi poveste cu A10 - ambele capete. Fiind deja nodurile existente cu DN1 (deja complicate si alea), ca sa nu fie nevoiti sa le modifice, au gasit solutiile astea alambicate).

Cu putin creier, chiar si fara un master-plan existent sau aprobat, se putea imagina ca va fi nevoie de o legatura gen autostrada/drum expres intre A3 si A1. Era greu sa proiecteze un nod "destept", chiar daca bretelele spre A10 ar fi ramas nefolosite ani de zile?

Daca eu mi-as planifica sa-mi fac o casa cu etaj(e) in viitor, dar n-am bani decat de parter acum, macar mi-as face fundatia si structura de rezistenta calculata pentru extindere si nu sa fiu nevoit sa daram, intaresc, reconstruiesc unde nu e cazul, asta, evident, in timp ce si locuiesc acolo!

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

raulbogdan23

^^

Ieri banda nr. 3 era terminata si se lucra deja la banda nr. 4

raulbogdan23

Quote from: BogdanCluj on July 02, 2017, 12:20:36 PM
Drumul Sfantul Ioan (depou Bucium - restaurant Roata), 30.06.2017
Vineri pe la ora 15.00 am trecut pe acolo si se lucra. Erau aproximativ 20-30 de oameni cu 2-3 utilaje si 2-3 "circulare" cu care taiau asfaltul din jurul gurilor de canal. Pregateau pentru turnare beton in jurul gurilor de canal din mijlocul drumului, cele de pe margine fiind deja finalizate.
Am trecut seara (pe la ora 19.00) sa filmez, muncitorii erau plecati la acea ora.
Trotuarul este asfaltat doar in capatul de catre restaurant Roata. La fel si terasamentul pistei de biciclete, iar bordurile lipsesc in mare parte intre drum si pista. Cred ca este intentionat lasat asa, pentru ca in anumite locuri ca sa ocololesti gurile de canal neterminate trebuie sa iesi de pe drum, urcand pe viitoarea pista de biciclete.

S-a turnat stratul final de asfalt, banuiesc pe toata lungimea (eu am apucat sa vad cam jumate din traseu doar)

danny_cbu

@alexV

Centura de nord continua si dupa A3. Va merge pana dupa Gilau, pentru ca traficul spre huedin sa ocoleasca si Gilaul. Va arata interesant nodul :)

Bogdan_Cluj


dragos76

#192
Eu nu înțeleg cum va ajuta acel drum (la o adică o arteră nord-sud) traficul din FLorești (vest-est)? Traficul din Florești, și intrarea în Cluj vor fi la fel de aglomerate în continuare. Crede dl primar că odată reparat acest drum o să preia din traficul ce coboară acum în centru pe calea mănăștur? Mie mi se pare total nerealist, ca să nu spun aeriană ideea:
- cine vrea să ajungă în oraș, dacă merge pe aici va ocoli ca nr de km (dar eu zic că și ca timp va face cam tot pe acolo), doar ca să rezolve un sfert de cerc, și să ajungă la extremitatea de sud a orașului. De acolo până în centru, sau până în Gheorgheni/Mărăști, altă distracție.
- nu știu cine ar veni dinspre Florești în tranzit către Turda. Mai degrabă ar merge către Gilău și apoi pe A3.

Ok, drumul ăsta trebuie modernizat, dar e doar un drum estivalier, de weekend/vară. Aportul la relaxarea traficului va fi aproape zero.

Bogdan_Cluj

Eu il vad ca o alternativa viabila doar pentru zonele: Feleac, Faget, Salicea (si satele de dupa) care au treaba in Manastur, Grigorescu, Floresti, Gilau (si pe relatia inversa), pentru ultimele doua cu conditia sa fie gata si Centura Sud a Florestiului. Acum cati sunt in aceast caz .... nu stiu. Atfel cred ca ai dreptate, trebuie reabilitat, dar ajuta doar pentru weekend/etc.

ciprebbe

Se munceste puternic pe 21 Decembrie1989 la desfiintarea parcarilor dintre Prefectura si Sora.
S-au mutat deja semafoarele mai spre trotuar si s-au spart insulele care delimitau banda de parcare.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe