[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

neobluenet

Pe 21 Decembrie asfalt nou e complet din Piata Avram Iancu pana la intersectia cu Ferdinand. Inspre est, pana la The Office sunt 2 benzi, cele sudice, cu stratul de uzura. Tot in partea asta nu sunt inca instalati toti stalpii. Trotuarul in dreptul bisericii Sf. Petru este si el in lucru atat pe partea sudica, cat si pe insula din locul fostei parcari. Locul de intoarcere are borduri, insa nu este redat circulatiei pentru ca nu are asfalt si probabil ca i-ar incurca.

Statia Somesul inspre centru se muta mai la est, inainte de intrarea la Compania de Apa. Deja este instalat o parte din mobilierul urban, dar trebuie finalizat trotuarul in zona respectiva. E o idee buna pentru ca in configuratia actuala, cand erau mai mult de 2 mijloace de transport in comun in statie se bloca iesirea din parcare cladirii de birouri.

qionescu1

Mutarea statiei de autobuz de la The Office mai spre est in configuratia actuala nu stiu daca e o solutie buna. S-o fi gandit la metrou inca de acum? Care ar fi justificarea mutarii? Fosta parcare din fata BRD, plus stand taxi, transformat intr-un fel de parc... Ma intreb cine se va relaxa acolo in mijlocul bulevardului? Standul de doar 2 taxiuri imediat de langa biserica e mult prea mic... N-ar mai fi asa mult de lucru.

alexV

E buna mutarea statiei de bus acolo.

In sensul spre aeroport, intersectia bulevardului cu str Petofi Sandor era blocata cand mai mult de 1 autobuz ajungea in statie.
In sens invers, iesirea din parcarea The Office era blocata cand mai mult de 2 autobuze ajungeau in statie. Tot acolo era aiurea semaforul pentru pietoni fix la plecarea din statie.

Aceste 3 probleme ar trebui sa fie rezolvate acum.

ciprebbe

Quote from: StefanCelMare on November 08, 2021, 03:58:16 PM
Un update scurt pe 21 Decembrie.
...
De asemenea, pare că s-a făcut trecerea firelor de troleu pe noii stâlpi.
...
Aștept cu interes să dea jos stâlpii vechi. Sper să fie cât mai repede, anul ăsta. Se schimbă mult aspectul străzii.

Nu o sa vezi jos prea curand stalpii vechi pentru ca pe partea cu Sora noii stalpi au doar un singur sistem de prindere al cablurilor de troleu si acolo sunt doua linii. Chiar sunt curios ce vor face, actualii stalpi au bara de sustinere a cablurilor prea scurta.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

StefanCelMare

@ciprebbe
La Sora vor face exact cum este mai spre est pe aceeași stradă. Se leagă de stâlpul de partea opusă și suspenda o linie (nu va avea contact direct cu stâlpul).
Am fost azi să văd. Deja luminează stâlpii noi pe partea cu Sora, până spre Lidl/Office.
Nu-s toate liniile trecute pe noii stâlpi, dar 80-90% e deja făcut.

gsimon

Stiti cumva cate benzi vor fi in final la intersectia cu Strada Buftea? Din ce am observat se lateste trotuarul de pe partea cu biserica. Nu imi pare ca mai ramane loc de 3 benzi..

qionescu1

Așa e, deși pe randările arătate publicului sau care circulă în presă apar 3 benzi acolo, odată cu largirea trotuarului de pe partea nordică a bisericii Sf Petru pare a nu mai exista spațiu suficient pentru 3 benzi. Ceea ce e, evident, ar fi o mare problemă.

klax187

QuoteSe leagă de stâlpul de partea opusă și suspenda o linie (nu va avea contact direct cu stâlpul).

De la Sora spre intersectia cu Ferdinand s-au montat ambele perechi de linii pe bara de sustinere. Ma astept sa fie la fel solutia peste tot pe unde sunt doua perechi de linii.

florin74

#1748
Gilau - Floresti a fost transformat din marcaje in 2+2

ijwtsh

2+2 si fara banda de urgenta, deci? Ce-i drept n-am vazut-o sa fie folosita prea des (in afara de cei care voiau sa taie coada si sa depaseasca coloana). Se va face totusi o largire a drumului sa includa o banda de urgenta pe fiecare parte?

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Dar ce, pe DN1 intre Ploiesti si Banesti (ex-Aurel Vlaicu) ai banda de urgenta?...
Este un DN de tip 2+2 si atat...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dragos76

Mie mi se pare un pic cam periculos faptul ca nu mai ai deloc acostament (că asta e, acostament consolidat, nu e bandă de urgență) cu noua configurație. Una e când ai asta în interior de localitate (Florești), alta e în afară. Dacă era doar până la giratoriul de la Luna extinsă configurația, nu mi se pare așa problemă. Dar mă îngrijorează porțiune de la acel giratoriu și până la târgul de mașini din Gilău (sau chiar după), unde se mergea de obicei foarte tare.
Dar rămâne să vedem exact cum s-a trasat. Sâmbătă când am fost pe acolo cu bicicleta mi se părea că pregăteau și benzi de viraj la stânga

StefanCelMare

"Primarul Clujului, Emil Boc, a anunțat că vor începe lucrările la noua intersecție de la Platinia, care include lucrări de modernizare la străzile Mărginașă, căile Moților și Mănăștur, respectiv realizarea unui pod în zona străzii Oțetului, care va lega direct calea Mănăștur de podul Garibaldi.

,,S-a finalizat licitația, luni semnez contractul de proiectare și execuție. Lucrările vor dura 18 luni, trei luni pentru proiectare și 15 luni pentru execuție", a spus Boc, la Napoca Live.

Ideea inițială a acestui plan este aceea de a le oferi locuitorilor din Zorilor o posibilitate de conectare cu partea vestică a centrului Clujului, inclusiv cu cartierul Grigorescu (și invers), pentru a nu mai aglomera strada Victor Babeș și Piața Lucian Blaga. Numai că acest obiectiv a fost ratat, momentan. Lărgirea străzii Mărginașă nu se realizează decât până la intersecția cu strada Hasdeu. În schimb, proiectul închipuie o stradă a Oțetului largă, cu un pod peste Canalul Morii și joncțiune cu strada Uzinei Electrice. Un bulevard de-a dreptul, de la Calea Mănăștur la Podul Garibaldi.

Un alt obiectiv este prelungirea benzii dedicate mijloacelor de transport în comun pe strada Moților și pe Calea Mănăștur.
Odată cu apariția acestei intersecții, vom avea bandă bus din Mărăști în Mănăștur. De altel, Calea Mănăștur este complet regândită: trotuarele se îngustează, apar două piste de biciclete, două benzi pentru mijloace de transport în comun și rămâne doar câte o bandă pe sens pentru automobile. Gardul de la USAMV va fi mutat, pentru a se lărgi strada și a se crea un peron de așteptare pentru mijloacele de transport în comun.

Străzile Oțetului și Uzinei Electrice vor avea 21 de metri lățime, cu trotuare de cel puțin 1,9 metri, cu piste de biciclete de 2 metri lățime, cu benzi auto de 2,9, respectiv 3 metri.



Strada Mărginașă ar urma să ajungă la 9,7 metri lățime (benzi auto de 2,9 metri), cu o deschidere de peste 12 metri înainte de intersecție. Proiectanții propun exproprierea unor curți și doar a 105,71 metri pătrați construiți."

  https://media9.ro/noua-intersectie-din-vestul-clujului-luni-se-semneaza-contractul/?fbclid=IwAR2oo8YvWAqKb5EBFFus4zEvhJzywDv5m4o6-yJULpOd1Fui-tsl0V9kNUA


nicolaem

#1754
asa repede de la poze la semnat contract?
a zis si cine e firma? ca se pare ca a mers f repede totul. Ma mir ca nu sunt contestatii. sau a zis-o boc asa de la el si saptamana viitoare aflam ca se contesta.

intersectia ar arata asa, si expropriaza si pe Marginasa nu doar Otetului:



LE
  se pare ca a fost noroc chior. O singura oferta depusa in 22 septembrie 2021 - ARL (Strabag)