[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

gicu

Știți cumva de ce nu asfaltează și restul străzii, din dreptul terenului de sport?
O să rămână 100m neasfaltați pentru mult timp de acum.

cristi5

#1696
@dragos76 da, trotuarele sunt mult prea inguste. Ca tot masina e regele si daca cumva avem de parcat pe strada, ca nu e loc in curte?

Si stii ce traieste in curtile orasului smart cu multe stele? Caini. Si treci pe trotuarul ala ingust cu copilul, lipit de gard sa nu alunece copilul de pe bordura aia inalta sub vreo masina, ca "tăți" mărg cu trizăci. Si dintr-o data latra un caine la 10 cm de copil, adulmecandu-l prin gard. Copilul se sperie, se kk pe dumnealui de frica si incepe sa urle.

Solutia? Mers fix pe mijlocul strazii, cat mai departe de cainii care ataca de pe ambele flancuri. Deja pe unele strazi cunosc bine campul tactic si iau masuri preventive de acoperire, sa protejez odrasla.

Zicem ca unii oamenii sunt needucati dar un caine educat sa nu latre in oras eu nu am vazut in Romania. Ar trebui importati multi caini japonezi, desi in cateva generatii fertile (nevaccinate :lol: ) s-ar mioritiza si rasa aia.

Nivelul lui Boc e asta cu asfaltul si strazile, eventual cabluri ingropate, copacei si benzi multicolore. Testate nealcoș cu paharul de sampanie pă bord. Mai mult nu poate. Un pod ceva, un metrou usor... e prea mult. Dar uite ca si strazile sunt un dezastru arhitectonic anti-pieton. Că doară tăți avem mótor.

dragos76

Nivelul lui Boc e limitat din păcate și de faptul că se lasă înconjurat de dinozauri, și de prea puține ori dă mână liberă unor tineri cu idei (excepțiile sunt puține, cum ar fi de ex Ovidiu Câmpean). Și când mă gândesc la dinozauri nu e vorba doar de vârsta din buletin, ci de mentalitate. Că o îngustime la minte o să vezi și la Bonțidean sau Neag, dar din păcate în aceeași măsură și la un tânăr ca Tarcea.

Iceman

#1698
Aberați cu discuții despre Emil Boc...nu vreau sa ii iau apărarea dar și în alte orașe mari din România  există tot aceeași problemă inclusiv și în capitală unde sunt cazuri și mai grave adică nu există trotuar deloc.. acum 20 de ani acolo era câmpie cu drum de acces din pământ, au început să își ridice oameni casele dar drumul de acces arămas tot aceeași ca și lățime... sa făcut ce se putut... prima oară trebuie proiectat drumul cu trotuarele și ulterioare emise autorizații de construire

danny_cbu

@gicu
Nu se asfalteaza din acelasi motiv pentru care strada Mozart a stat neasfaltata atatia ani: proprietar necunoscut. Iar Primaria nu e proactiva pe acest subiect. Probabil va mai dura inca 4-5 ani pana cand vom vedea asfalt pe acel segment....

danvoicu

referitor la canal : se folosesc acest tip pt ca celelate se fura. Tipul asta insa e fixat prin balama.

qionescu1

De acord cu Boc si toate alea dar in cazul asta pentru o strada cu doua sensuri cam atat s-a putut. Cat despre un trotuar pe o singura parte sa fim seriosi... cum ai iesi de pe partea cealta din case direct in strada sau circulatie? Solutia pentru niste trotuare decente era fie expropriere1-2 metri din curtile vecinilor (ceea ce implica timp, procese si bani- dar s-ar fi realizat ceva calitativ din toate punctele e vedere) fie strada gandita ca sens unic si actionat in consecinta. Suntem undeva la mijloc si se pare ca nu e nimeni multumit.


ncb

In zona giratoriului din zona Pieteti Marasti tin minte ca era in plan realizarea unui pasaj subteran. N-ar trebui facuta aceasta modernizare a zonei dupa realizarea pasajului?

qionescu1

@ncb
E o dezbatere publica online in 12 oct. Una din probleme e exact asta, ce se intampla cu pasajul Marasti? Mai are el viitor in contextul metroului usor si  a planurilor cu privire la piata? Acum asta e viziunea Planwerk nu e si asumata de primarie intru totul desi ma cam indoiesc ca ar modifica substantial ceva. O alta problema sunt locurile de parcare, sunt putine la densitatea de locuitori din zona.


elphax

nu vad imbunatatiri pe partea de transport, decat niste piste de biciclete. sa nu uitam ca este trafic intens, transport in comun etc
deci ar merge un pasaj subteran acolo si legat la parcari, care totusi nu mi se par destul de mari, ar putea face mai multe locuri

as baga si OMV in subteran dar nu cred ca e permis de legislatie :)

klax187

OMV dispare din propunere. la fel si Profi.
oare terenul e concesionat de primarie si expira perioada de concesionare?

Daca acele cladiri sunt constructii pe teren privat, o sa le expropieze primaria la Sfantu' Asteapta...

danny_cbu

^
Sunt concesionate. Dar OMV mai are multi ani de contract, ei avand concesiune pe 49 de ani, incepand cu 1999, conform lui Alexa. De Profi nu stiu nimic legat de perioada de concesiune
https://www.ziardecluj.ro/exclusiv-emil-boc-si-funar-au-vandut-clujul-pe-bani-de-nimic-firmelor-miliardare-mol-romania-omv-petrom-si-lukoil-dandu-le-concesiuni-pe-zeci-de-ani-ca-sa-faca-profituri-de-sute-de-milioane-de-euro

klax187

Pai atunci?
Desenam scheme frumoase cu pomi ornamentali si locuri de parcare unde de fapt sunt bazine de stocare combustibil?

Ce rost au?