[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

De curand au sapat un sant pe calea Vitan, exact langa trotuar (pentru a baga fibra optica). Eu unul nu am vazut sa fie beton (in afara de zona bordurilor, dar si ala e pus cu lopata).


Poza e de pe net. Dar daca prind o lucrare, chiar o sa o studiez si documentez
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alexV

Pe acest șantier pe trotuar sub dale e un strat de beton, de-ala slab, și nu foarte gros.

vasile.silion

Primele randări ale Pasajului Tăietura Turcului. Cine nu cunoaște zona, să afle că în machetele astea, tot acel ansamblu de blocuri dintre calea ferată și cursul de apă nu există în prezent, acolo fiind acum doar niște hale industriale.

https://www.facebook.com/332064066854462/posts/4163235810403916/
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

dr4qul4

Stratul acela de beton pare permeabil. Sigur apa isi face loc la cat de poros e.
Dar oricum, in Sectorul 3 acesta lipseste (un colt de trotuar scos de curand):
(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

StefanCelMare

Hm... cam ciudat pentru relația Romulus Vuia (strada dinspre stadionul CFR, din dreapta jos) -> Baciu (stanga sus).
Nici nu e clar dacă se va putea trece pe pasaj, sau dacă rămâne trecere la nivel de pe direcția asta.
Ar fi importantă, pentru că de fapt majoritatea celor din zona centru - Zorilor - Gheorgheni - Bună Ziua ar ieși din oraș spre Zalău/Nădășel pe aici, nu pe la gară.





Powered by API/PUM imgur uploader

endre.kemenes

#1565
^
bine punctat, dar pentru mine cladirea aia in forma de triunghi e cea mai ciudata. Oare exista deja planuri aprobate pentru aia? Intreb in ideea in care s-ar putea face supratraversare si din directia Romulus Vuia si sa intre pe Tudor Vladimirescu impreuna cu partea cealalta cand face stanga.

ciprebbe

Hartia suporta orice.... iar acum Boculet tine blocat si proiectul de reabilitare CF cu podul asta.......
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alexV

Planse de la primarie din 2019 cu Pasajul Taietura Turcului

Aici cu zoom, pentru relatia ceruta de StefanCelMare (venind din dreapta sus) se pare ca treci pe sub pasaj, virezi stanga, faci giratoriul din josul imaginii si te intorci sa traversezi pasajul.
Nu ramane nicio trecere la nivel acolo, e ilogic.


Aici plansa intreaga


qionescu1

#1569
@stefancelmare
Nu cred ca cei din centru/Zorilor ar iesi din oras pe unde zici tu pentru ca trebuie sa ne gandim si la strada Marginasa si Uzinei electrice care va lega pe aici mult mai bine centrul si in viitor cartierul Zorilor.

@alexV
stefancelmare se refera la conexiunea directa la pasaj, deci supratraversare, dinspre strada Romulus Vuia, cu alte cuvinte sa nu te mai intorci sa faci sensul giratoriu ci sa traversezi direct de aici pe pasaj. Observatia mi se pare corecta si spatiul permite asta.

RobertH


klax187

Ma gandesc ca CFR va dori sa isi securizeze culoarul si sa il ingradeasca dupa renovare... cu atat mai mult cu cat ne fac cadou asa pasaj mandru. Nu ar avea logica deloc sa raman trecerea la nivel.

qionescu1

Mi se pare mie sau cei de pe str. Tudor Vladimirescu, str. Romulus Vuia si toate blocurile alea de langa CF nu pot sa ajunga pe Calea Baciului decat pe pasaj? Practic tot sectorul de la nord de CF trebuie sa treaca la nivel CF si apoi sa urce pe pasaj pt a ajunge pe Calea Baciului, din poza asa ar reiesi.

cristi5

#1573
Pe bune,  ramane trecerea la nivel?? Pt ce rute e necesara?

Propun sa folositi plansele sau harta API de mai jos cand analizati trasee. Macheta aia nu pare prea clara.

Exclus noi bretele sau ceva adaugat la pasaj ca si asa ce exista acum proiectat nu e suficient pt acordul de mediu si tine pe loc proiectul CF...

Apropo "sa nu te mai intorci" nu e un argument daca vrem siguranta rutiera...



Powered by API/PUM imgur uploader

RobertH

Nu e cu trecere la nivel doar in randarea aia, habar nu am de ce.