[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Asadav

Se pare a a fost anulata licitatia pentru modenizarea strazilor Universitatii, Kogalniceanu si a celor adiacente:

Quote"Abia am primit informația. Comisia de licitație nu a putut să atribuie contractul, nu au fost întrunite condițiile legale. Din fericire, încă suntem în termenul prevăzut de lege, avem timp să organizăm o nouă licitație", a explicat primarul Emil Boc, în ședința de Consiliu Local de astăzi.

https://media9.ro/dezinteres-la-licitatie-zece-strazi-centrale-au-autorizatii-pentru-modernizare-dar-nu-exista-executant/

csebi24

Ieri demontau dalele din statie pe Ferdinand. Am intrebat un muncitor si au zis ca le vor inlocui cu piata cubica.


vasile.silion

Și piatra cubică va sta mai bine sub presiunea exercitată de autobuzele și troleele care frânează în stație?
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

klax187

Dar ce? Piatra cubica nu se poate scoate daca e cazul?  :p

vasile.silion

Azi lucrau la piatra cubică in stația de pe Ferdinand. Aseară arăta cam așa, că în poză de mai jos. Nu știu dacă piatra cubică va rezista mai bine. Cuburile sunt mai mici decât cele de granit dinainte, poate doar stilul de așezare a pietrelor cubice, respectiv cel clasic în arce de cerc, să dea mai multă stabilitate...




Powered by API/PUM imgur uploader
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

vasile.silion

,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

alexV

imi place ce vad, spatiu comun velo + masini, cu multe marcaje de biciclist pe asfalt. asta e solutia unde nu ai loc de pista dedicata velo. si fortezi cumva si masinile sa circule cu 30-40. solutie larg raspandita in Bruxel, cel putin.


nicolaem

un inceput pentru un proiect prea mult amanat:

Marți, în ședința Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului și Urbanism (CTATU), primarul Emil Boc a afirmat că se realizează un plan urbanistic zonal pentru culoarul viitorului bulevard. Artera ar urma să aibă 21 de metri lățime, așadar patru benzi de circulație rutieră, dar și trotuare, respectiv piste de biciclete.
Strada Căii Ferate – strada Răsăritului – strada Câmpul Pâinii constituie traseul până la IRA. Actualmente, unele dintre tronsoanele viitoarului bulevard sunt străzi de pământ.


https://media9.ro/noul-bulevard-al-clujului-primaria-face-planul-urbanistic-zonal-se-muta-o-biserica/

qionescu1

Daca a fost amanat 50 de ani sunt curios daca mai poate ajunge pana la aeroport si cum ajunge strada Rasaritului la 4 benzi si 21 de metri latime? O investitie nepermis de mult amanata!

elphax

#1464
Rasaritului si Campul Painii sunt pe cele 2 parti ale CF, Sud si Nord. De ce oare sunt mentionate amandoua ? Eu vad noua artera mergand pe actuala Rasaritului si ajungand in giratoriul de langa pasaj, cel de unde continua Calea Someseni.
Sau va avea un pasaj peste CF si va trece practic "in" Campul Painii ? Caz in care s-ar uni cu Vlaicu/Traian Vuia dupa pasajul peste CF . Cam greu, acolo ar putea ajunge pana la Rodnei dar ar incurca foarte mult sa puna inca o intersectie.

LE: si mai ciudat, biserica este pe C Painii :)
GPS



Powered by API/PUM imgur uploader

Kamov

4 benzi  nu cred ca incap nici pe Rasaritului, nici pe C.Painii. Poate ar fi o idee pe anumite segmente, unde latimea disponibila nu permite, sa se faca sensuri unice cu cate 2 benzi in directii opuse pe fiecare parte a CF.
De ex intre piata IRA si intersectia cu Fabricii de zahar, cu modificarea mini trecerii pe sub CF de la IRA.

RobertH

Apropo cum se "intelege" proiectul asta cu reabilitarea CF Episcopia Bihor-Cluj sau aia se opreste la gara ?

nicolaem

#1467
sunteti prea optimisti cred.
Eu vad proiectul asa:
pod nou langa Parc Feroviarilor - Rasaritului - Pta 1Mai - C Painii- IRA si atat.
Cu alte cuvinte la Sud de CF pana la 1 Mai si apoi la N.
Evident ar fi ideal sa fie pe ambele parti dar asta ar presupune mai multe exproprieri in zona H Barbusse.

LE https://files.primariaclujnapoca.ro/2021/02/11/parte-desenata-1-2.pdf


danny_cbu

Sper sa nu fie doar povesti. Discutia s-a pornit cu ocazia aprobarii acelui complex rezidential prezentat mai sus, de pe Campul Painii. Constructorii respectivi for face si drumul aferent din dreptul blocurilor lor.
Daca reusesc sa refaca doar Rasaritului, ar fi super.
De Campul Painii nu imi fac sperante in urmatorii ani.
Cea mai mare problema de pe traseu e trecerea la nivel CF de pe Fabricii de Zahar. Nu stiu daca e inclus in proiectul de reabilitare  a CF o ridicare a terasamentului sau un pasaj subteran auto.

TheStig

Daca intradevar va avea 4 benzi, asa cum se zice in articol, singura solutie e cea cu 2 benzi pe Rasaritului si 2 benzi pe Campul Painii. In zona Piata 1 Mai - Halta Clujana, linia CF e pe un rambleu destul de inalt din care nu se va putea sapa pentru a largi atat de mult strada (indiferent ca e vorba de Rasaritului sau Campul Painii). De asemenea, in zona pasajului peste str. Fabricii, exista deja pasaje cu 2 benzi pe sens pe ambele strazi, ori daca acest bulevard ar fi doar pe o parte a CF, atunci ar trebui contruit un nou pasaj, care ar insemna multe exproprieri si un cost ridicat.

@RobertH Da, Episcopia Bihor - Cluj se opreste la gara, zona asta de CF va intra in proiectul pentru Teius - Cluj, daca tin bine minte, deci intrebarea ta ramane valida.