News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

qionescu1

#1320
Au turnat si asfaltul. Dupa cum se vede pe indicator vom avea banda dedicata pentru Apahida si directia Reghin in intersectie. Din pacate nu stiu daca exista o solutie facila de largire chiar la pod unde se ingusteaza drumul de la 2 benzi la o banda. Poate o redimensionare a benzilor daca permite distanta insa dupa cum arata lucrarile nu par a se indrepta spre asta. Vom vedea, nu mai e mult.








Powered by API/PUM imgur uploader

zol21

QuoteProiectele arată Clujul tot mai verde; ușor-ușor asta se vede și în realitate. S-a dat în folosință în primăvară Parcul Între Lacuri, există mai multe parcuri în plin proces de reamenajare, iar altele se construiesc de la zero, dacă ne referim la Pădurea Clujenilor, cu peste 20 de hectare de spațiu pentru agrement. Și lista e mai lungă. Marea provocare este însă refacerea malurilor Someșului, după planșele unor arhitecți spanioli. Vor fi maluri-parc. Cel care se ocupă de proiect în cadrul Primăriei este Ovidiu Cîmpean.

"Am împărțit proiectul pe zone. Suntem mai avansați cu zona 2, Parcul Armătura și malurile Someșului în zona Parcului Feroviarilor. Suntem în curs de obținere a autorizației de construire. Proiectul tehnic va fi finalizat în noiembrie și apoi vom lansa licitația pentru lucrări. Zona 1, cea de la intrarea Someșului în Cluj-Napoca până la podul Horea, va avea proiectul tehnic finalizat în decembrie și vom da și acolo drumul licitației. Estimăm că lucrările vor începe în martie sau aprilie 2021. Contractele de finanțare din fonduri europene pentru regândirea malurilor Someșului sunt semnate și au o valoare de peste 32 de milioane de euro", a spus Cîmpea

Ovidiu Cîmpean, director în Primărie, s-a ocupat de majoritatea proiectelor menite să înverzească municipiul. A coordonat concursurile de soluții pentru Parcul Feroviarilor și Cetățuie, respectiv a lansat competiția de peisagistică pentru Parcul Est și o pregătește pe cea pentru Parcul Bună Ziua. A fost manager de proiect pentru Parcul Central și Parcul Între Lacuri.

Vom vedea dacă Ovidiu Cîmpean va rămâne responsabil cu toate acest proiecte și după luna decembrie, întrucât el candidează pentru Camera Deputaților, din partea PNL. Nicio surpriză, și în platforma sa electorală găsim referiri la ecologie.

"Propun o abordare onestă cu privire la problema poluării orașelor: măsurători corecte și măsuri eficiente pentru reducerea poluării. Voi promova tranziția către o economie verde, investiții în creșterea numărului de spații verzi din orașe, măsuri concrete pentru protejarea pădurilor, dar și susținerea tehnologiilor inovative și nepoluante. Voi propune o legislație care să sprijine realizarea de noi parcuri și spații verzi în orașele României, dar și o legislație care să le protejeze mai bine pe cele existente, după principiul ,,niciun metru pătrat de spațiu verde în minus". Voi milita pentru o Românie neutră din punct de vedere climatic până în 2050", a anunțat Cîmpean.

https://media9.ro/urmeaza-reamenajarea-malurilor-somesului-cimpean-in-primavara-incep-lucrarile/

vasile.silion

Pe Napoca au început să lucreze săptămâna asta mai serios: au răzuit stratul de uzură (cred că doar atât vor lucra la carosabil, pentru că, din câte îmi amintesc, nu cu mulți ani în urmă s-a lucrat la fundația străzii), au plantat arborii care lipseau - nu chiar toți, cred (pe strada asta vom avea, din păcate, trei tipuri de arbori - pentru că tot au fost puși și scoși de-a lungul anului, și se pare că nu mai au de același fel pentru toată strada - un lucru inestetic, zic eu), și au început să așeze plăcile de granit pe mai multe porțiuni de trotuar. Se lucrează doar la trotuarul din stânga, cum vii spre centru. Cel din dreapta este neatins, încă.
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

alexV

hai ca e ok diversitatea de arbori :)) poate chiar mai natural asa.
aveti niste poze cu lucrarile? am plecat din cluj si sunt curios cum arata, daca prinde contur.

StefanCelMare

In seara asta se lucra serios. Pare ca se va asterne primul strat de asfalt.
Mergea si iluminatul stradal nou. Arata bine.



















Powered by API/PUM imgur uploader

frunzeti

Am inteles ca a fost reinnoita/reemisa autorizatia de construire pentru sensul giratoriu de pe str. Frunzisului, ce va fi construit de Studium Green, dar nu am reusit sa o gasesc pe site-ul primariei. De altfel, Studium Green a postat de curand un filmulet de promovare a constructiei:


Iceman

În legătură cu acest sens giratoriu de pe strada Frunzișului se vor reabilita și trotuarele de la sensul giratoriu Zorilor sau doar la partea de carosabil se va lucra??

frunzeti

Nu stiu de unde pana unde se vor reface trotuarele, sincer, dar sunt curios cum se va rezolva cu traversarea pietonilor in zona respectiva. Din cate vad apare si o statie noua de autobuz in partea de jos a Lidl-ului, pe sensul Zorilor-Manastur. In orice caz asta e doar o randare, doar daca vedem proiectul ne putem da seama.

calino

In realitate panta e mult mai mare decat ce se vede in randare.

elphax

da, este o panta serioasa acolo. dar eu sunt curios de noua strada care se face in dreapta imagini, adica spre Sud, unde va duce aceasta, in sus spre Europa sau jos spre Colonie ?

frunzeti

#1330
Va lega Frunzisului de centura metropolitana.





Powered by API/PUM imgur uploader

mateisn

Parcările de pe Eroilor, partea dreaptă, erau blocate toate. Cred că se montează senzorii de parcare

klax187

Acolo va fi cam obligatoriu o trecere de pietoni. Acele blocuri vor genera trafic pietonal. Mai ales intre blocul Wings si supermarket.

csebi24

Cred ca la traficul care il are V. Zorilor - Manastur ar trebui o pasarela acolo si nu trecere de pietoni, pentru ca aia implicit va inseamna un semafor.

frunzeti

Se vehicula inclusiv varianta de pasaj subteran, ceea ce ar fi excelent, dar putin probabil. Costurile pentru sensul asta + lucrarile suplimentare cica ar fi in jur de 1 milion euro.