News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vladul

Legat de zonele cu asfalt vopsit: piste de bicicleta si zona din fata trecerilor de pietoni. Am remarcat ca dupa 1-2 ani cam trebuie revopsite, ca se duce vopseaua. Stiti de ce prefera sa vopseasca asfaltul in loc sa astearna direct o mixtura asfaltica colorata?  In Olanda doar asta se practica. Stratul de uzura de pe pistele de bicicleta este rosu (si are doar vreo 2 cm grosime).

alexV

marcajele permanente sunt termoplast - miroase a toxic in tot cartierul atunci cand le astern. marcajele verde si rosu de pe pista si de pe banda de bus sunt, cred, beton. au minim 1 cm grosime, si o textura abraziva, fata de asfaltul mai neted.

marcajele temporare au fost intr-adevar vopsea, si se vede fiindca se sterg complet in trafic in 4-10 luni.

Vladul

Quote from: vasile.silion on June 20, 2020, 02:30:28 PM
Au început să traseze cu vopsea pistele pentru biciclete de pe Ferdinand:



Vrei sa spui ca aici este beton verde de minim 1cm? Eu la asta ma refer, nu la benzi si sageti pe carosabil.

raulbogdan23

S-au montat semafoarele la trecerea de pietoni de la Recuperare, str. Observatorului

alexV

@Vladul

hmm.. good point.
am verificat personal, cu bicicleta, sensul celalalt, unde e rosu, si acolo e strat gros si abraziv, inclusiv rotile troleibuzelor isi schimba sunetul cand ruleaza acolo.

cumva am presupus ca verdele e la fel. o sa re-verific.

csebi24

^ am eu drum maine pe acolo, arunc si eu o geana, dar din cate am vazut verdele e doar vopsea. Partea cu rosu se vede ca e in relief, astazi puneau pe jos in capatul dinspre Baritiu covorul acela rosu, eu din cate am vazut era din galeti, deci clar nu e chiar asfalt.

vasile.silion

Verdele e abraziv și e un strat peste asfalt. Nu știu ce e, dar e in strat deasupra celui de asfalt. Nu e o simplă vopsea.
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

vasile.silion

Stadiu lucrări pe str. Petru Maior. Se lucrează deocamdată la trotuare.



Pe strada Napoca, se lucrează tot la trotuare, dar spre deosebire de Petru Maior, au început deja să monteze bordurile. Boc însă spunea că primul termen de finalizare (sfârșitul lunii iunie, de care ne mai despart doar câteva zile) îl are tronsonul de pe str. Republicii, de la Piața Lucian Blaga până la str. Avram Iancu. Dar acolo nu prea se lucrează. Cu siguranță DIFERIT nu va respecta niciun fel de termene pe lucrarea generic numită reabilitare Piața Lucian Blaga...

,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

klax187

Am citit un articol in presa azi prin care Boc spunea ca este semnat contract cu clauze de intarziere de (~1000 RON/zi incepand cu 20 Iunie pe tronsonul spre Avram Iancu)

prd.marius

Numai mie mi se pare ca ce iese la final pe Ferdinand nu mai seamana cu proiectul initial (adica pista de biciclete pe ambele sensuri)?
Acum se pare ca va fi pista de biciclete doar spre Gara, iar pe sensul spre Centru, va fi banda comuna biciclete + bus?

Mi se pare straniu ca se schimba un proiect asa la final, prin "refacerea" marcajelor. Am pus intre ghilimele deoarece, aceasta fiind o strada nou refacuta, mi se pare absurd deja sa refaci marcaje....

vasile.silion

Adevărat ce spui, marius. Se refac marcajele pe Ferdinand, în sensul că se trasează într-un mod diferit decât inițial. Banda pentru biciclete pe sensul spre Piața Unirii va fi comună cu cea pentru autobuze, iar bandă dedicată pentru biciclete va fi doar pe partea cu Centralul, pe sensul înspre Piața Mihai Viteazu. Cred că și-au dat seama că nu au cum să respecte proiectul desenat cu două benzi pentru biciclete, pentru că nu le ajunge lățimea drumului...





Așa e marcată trecerea de pietoni din intersecția Ferdinand cu Piața Mihai Viteazu:

,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

nicolaem

f bine ca suntem critici. Eu ma bbucur ca au schimbat, si nu au mers cu capul inainte cu greseala initiala. Tot zic unele strazi in Cluj au latimea prea mica pt a satisface dorintele tuturor.
pt comparatii vedeti poze de la inaugurare FabriciideGlucoza. Eventual nu cu Ferdinand ca e centru, dar cu BunaZiua, ambele "de periferie"

xpload24


prd.marius

@vasile.silion multumesc de lamurire.
@nicolaem de acord cu tine, dar nu se putea pune pe hartie de la inceput asa ceva, sau ma rog, pe "hartia finala"?

nu ma pricep neaparat la lucrarile astea, si aici ma refer la plati, dar ma gandesc ca au platit pentru 200 de m de vopsea verde si au primit 100?

klax187

Oare eu sunt singurul care isi aminteste ca proiectul initial era prevazut cu benzi de autobuz dedicate pe ambele sensuri si o singura banda pentru autoturisme?
La cum decurge marcarea carosabilului, pe directia Centru-Horea, va fi o banda pt biciclete si doua benzi generale de circulatie...

In felul asta nu va fi nici o schimbare in gradul de incarcare a strazii... acelasi zgomot, acelasi praf, aceeasi strada plina de carburant ars si masini zgomotoase in centrul orasului...