[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nicolaem

culoar-zorilor-sala-polivalenta-primaria-expropriaza-o-jumatate-de-hectar
uitati-va la profil strada Otetului.
desi va fi o strada f circulata pietonal (datorita Platinia ), trotuarele au doar 2.6m (insuficent). pe care vom mai avea si copaci. Se vor repeta pozele din BunaZiua cu copaci in mijlocul trotuarului. Asta nu face decat sa descurajeze mersul pe jos.
Acum eu ma intreb chiar e e nevoie acolo de 4m alocati biciclistilor? 4 benzi de bicicleta.

Nu vi se pare ca proiectele astea se fac in functie de cine striga mai tare in dezbateri/facebook si trecem dintr-o extrema in alta cu aceste benzi?
Cred ca era erau suficente 2 benzi si trotuare mai largi.

qionescu1

Se va repeta nu numai Buna Ziua ci si mizeria de pe Avram Iancu unde din dreptul Facultatii de Drept inspre Casa studentilor trebuie sa mergi aproape lipit de perete si in sir indian. Strada mai are segmente din astea unde ai impresia ca mergi pe pasarela de nu-ti mai arde de nimic iar ceilalti pietoni mai ca sufla pe tine. Va trebui sa ne rugam de Mititeanu si Dohotaru sa ne mai lase ceva din aia 4 metri ca si pietonii e oameni...

Manodragon

Daca e sa ne spunem fiecare of-ul, eu zic ca e foarte bine ca fac piste de biciclete (cat mai multe daca se poate. si cat mai putine bezi de circulatie pentru masini)
Cand eram la facultate am folosit foarte mult pista de pe Avram Iancu fiindca era singura care ajungea in centru. Cand eram pieton pe acolo nu ma deranja trotuarul ala; nu mi s-a parut prea ingust.

nicolaem

sunt decord cu tine principial, dar strict str Otelului ce parere ai?
pe o singura strada, cate benzi de 1m fiecare sunt suficente? 1,2,3,4?
eu consider ca sarim dintr-o extreme (deloc) in alta ( pe o latime de 4m dedicate exclusiv)
pt drumuri se fac studii de trafic. Care e traficul suportat de aceste 4 benzi si cum a fost el dimensionat?

danny_cbu

Pe strada Buna ziua s-au facut noapte trecuta marcajele rutiere. Au renuntat la banda de mijloc ca banda de viraj la stanga, desi era o solutie foarte buna. Acum sunt 2 benzi la urcare si una la coborare. Cred ca actuala configuratie nu va rezolva problema traficului absolut deloc. Pe sensul de coborare vor fi mereu blocaje. Pe langa asta, la intersectia cu Zaharia Stancu au facut tot ieri o trecere de pietoni nesemaforizata exact in locul unde se gatuia traficul cel mai mult inainte din cauza ca mereu treceau pietoni. Celelalte treceri de pe strada au fost prevazute cu semafor cu buton.
Uite asa se omoara orice proiect bun.

prd.marius

^ lasa ca o sa revina sa schimbe marcajele (ca la arabesque), de nu se mai intelege nimic cand ploua. In Cluj e o mare problema asta cu marcajele. Nu stiu cine e responsabilul cu acest lucru, dar face o treaba de toata jena. Cand se modifica un marcaj, cel vechi e vopsit (nu ras) si cand ploua nu se mai intelege nimic. De atatea ori era sa intre careva in mine, sau eu sa ma trezesc pe alta banda ca nu mai intelegeam nimic.
Pacat ca nu le gandesc de la inceput asa cum trebuie.

StefanCelMare

Ieri s-a asfaltat Ferdinand...
O să revin cu poze mai pe seară.

Bogdan_Cluj

Am trecut ieri pe Buna Ziua, mi s-a parut ca arata foarte fain cu copacii pe margine si pista de biciclete proaspat vopsita cu verde. De asemenea marcajele, stalpii noi si faptul ca in partea de mijloc spre Lidl multe dintre cladiri sunt (relativ) noi da impresia de o strada "occidentala" - ultima poza. Si cum era putin trafic zici ca erai mai la vest, mult mai la vest. Propabil ca e doar un feeling care va trece, dar cel putin pe moment am fost placut impresionat:














Powered by API/PUM imgur uploader

andrey_rsu

Confirm sentimentul, am trecut și eu aseară și arata foarte bine, îmi place mult mai mult acel verde al pistei de biciclete decât clasicul rosu.

prd.marius

Daca nici nu vor parca masinile pe ea, o sa fie si mai bine. Desi ma indoiesc. Sper sa ma insel.
In Romania numai cu forta se poate (deci stalpi), oricat de incomozi sunt pentru biciclisti.

andrey_rsu

La cum se ridica mașini în Cluj nu prea se mai parchează foarte mult aiurea, și cu siguranță într-o zona nou refăcută ca asta vor sta cei de la locala tot timpul.

nicolaem

#1031
singurul meu regret e ca pista de bicilete faca parte din strada si nu din trotuar.
cred ca si biciclisti erau mai protejati daca aveau bordura in stanga nu in dreapta.

Oricum trotuarul e ingust. asa se mai pierde din el si cu bordura si zona dintre bordura si stalpii de iluminat.
Cred ca daca bordura era la margine si stalpii exact la delimitarea pista-trotuar, fara diferenta de nivel era mai bine.

Imi mentin parerea, ca e un trend la Cluj in lucrarile noi de a avantaja biciclisti in dauna pietonilor.

prd.marius

Exact de aia zic si eu cu masinile.
Nu inteleg de ce nu se asociaza pista cu trotuarul ci se asociaza cu masinile. Inteleg ca e un vehicul (pe doua roti).

Poate gresesc eu si am o parere gresita despre toata treaba asta, dar cred ca ar trebui facuta cumva o separare fata de strada.

Bogdan_Cluj

Au facut asa in ideea ca daca se intampla o schimbare de directie, de optica, sa renunte la psitele de biciclete si sa "coloreze" peste a patra banda auto.
Eu zic ca nu vor face asta, dar cred ca ei asa au gandit, sa aiba o portita ieftina de trecere la 4 benzi auto.

nicolaem

are sens cea ce zici.
dar atunci cu aberatia de pe Otetului cum sau gandit?
trotuar ingust, 4 benzi auto si 4 benzi de bicicleta care par la nivel cu drumul. desi acolo logica ar fi sa fie la nivel cu trotuaru pt e posibbila viitoare extindere ieftina.