[CJ] Parcarile din Cluj-Napoca

Started by doryan93, July 19, 2013, 09:47:03 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Quote from: nicolaem on February 26, 2023, 10:49:01 AMBUCUREȘTI – 412
CONSTANȚA – 13

Deci este clar. Stim ca bucurestenii sunt mai multi decat constantenii, dar se dovedeste ca sunt si mult mai nesimtiti....  :-[
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

pe principiul asta, MM si MS sunt cei mai nesimtiti....
Sau doar au ceva mai multa treaba prin Cluj-Napoca. Oare o fi pentru ca sunt destul de apropiati?

In Bucuresti cred ca 400 ridica pe saptamana :))
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dragos76

Pe mine personal nu mă încântă că e un număr mare de ridicări de mașini. Mi se pare extrem de important ca să văd că se și blochează roți, că se și dau doar amenzi (INCLUSIV puncte de penalizare) pentru parcări aiurea.

Cât timp singura măsură care se ia (sau se poate lua) pentru parcările ilegale e cea a ridicărilor, pentru mine e doar ca în vorba dragă unui prieten "tras după urs cu tunul". O să îi "arzi" pe cei extrem de nesimțiți, care blochează trotuare, parchează în intersecții etc preț de ore întregi, dar toți șmecherașii care o lasă pe avarii în astfel de condiții preț de 10-15 min, suficiente cât să producă un imens disconfort pietonilor sau celorlalți șoferi, nu o să pățească nimic, că nu apucă să fie sesizată poliția locală, să vină la constatare și să ridice mașina în așa scurt timp.

Dar cu niște patrule care să poată rapid ori sancționa contravențional, ori chiar bloca roțile, ar putea fi mult mai
"dinamici". Partea asta cu sancționarea cred că e încurcată din punct de vedere legal, din ce am înțeles. Dar sunt curios de ce (cel puțin la Cluj) nu se aplică și măsura blocării roților.

gicu

Statistica cu numere de București e irelevantă. Și eu am mașină cu numere de București, dar doar din motive de leasing. Pe lângă asta, mai sunt o grămadă de mașini de firmă cu numere de B.

RobertH

https://zcj.ro/administratie/a-fost-semnat-contractul-pentru-park-and-ride-de-la-aeroport--250472.html

Quote''Am semnat astăzi contractul pentru execuția lucrărilor la ,,Park & Ride". Valoarea contractului este de peste 12 mil. euro, iar durata de execuție este de 12 luni de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor. Executantul este TCI Contractor General SA'', a declarat edilul Emil Boc.

Detalii tehnice - în incinta amenajată au fost prevăzute 863 de locuri de parcare, din care:
- 37 de locuri de parcare pentru persoanele cu dizabilitati;
- 30 de locuri de parcare pentru autovehicule electrice și hibride;
- 788 locuri de parcare pentru autovehicule;
- 8 peroane pentru autobuze.;
- amenajarea accesului din drumul național și a unei platforme pentru zona de parcare;
- pentru mijloacele de transport se amenajează stații echipate cu dotările și infrastructura necesară desfășurării activităților specifice;
- amenajarea unui terminal tip autogară, care va cuprinde Corp C1 - clădire terminal și copertinã, Corp C2 - copertină autocare și piațetă publică;
- accesul se asigură din strada Traian Vuia către platfoma pentru staționare și către zona de autogara.

Plansa amplasament:


Plansa situatie:


Plansa amenajare:


Randari arhitectura:





Powered by API/PUM imgur uploader

gicu

O să avem prima parcare decentă la aeroport?
Că dintre minusurile Aeroportului Cluj ăsta e unul din cele mai vizibile și incomode.

nicolaem

#216
nu inteleg rolul giratoriului dinspre cluj, ar trebui sa aiba conexiune direct in parcare.
asa e doar pt intoarcere spre apahida

LRadu

Probabil va fi mai fluent asa, are banda directa pe ambele directii, mai putine conflicte de trafic, intrarea in parcare e simpla cu banda dedicata, iar mai apoi daca vrei sa intorci te bagi in giratoriu, iar impreuna cu sensul de la aeroport va asigura intoarcerea in orice directie.

alexV

Pare ok proiectul de management al traficului. Separa fizic sensurile, deplaseaza punctele de intoarcere catre giratoriile din extremitati - bine ca nu au pus giratie fix in fata portii de intrare. Apoi pista de biciclete e corect desenata in statia de bus, nu se suprapune nici cu statia nici cu pietonii din statie.

Teoretic ar trebui sa fie fluenta si sigura circulatia aici. Daca giratoriile nu fac fata, hai cu centura metropolitana.

Pare, desi nu-s sigur, ca zonele de intersectie de fluxuri de trafic sunt corect rezolvate si ele: pietoni prioritari la intersectia cu biciclete, si biciclete prioritare la intersectia cu auto. Sper ca trotuarele si pistele au continuitate, si masinile sunt cele care "urca" la nivel, printr-un speed bump de atentionare.

nicolaem

#219
a numarat szakas copacii ? is destui ? :lol:

neobluenet

Sensul giratoriu cred ca este pentru autocarele care merg inspre est pentru ca acest park & ride are prevazuta in mijloc si o mica autogara. Multe autocare dinspre Bistrita si Baia Mare opresc la aeroport ca sa lase pasageri. Acesti pasageri se intorc si acasa, iar un punct de oprire aici este o initiativa foarte buna.

Pe termen lung este posibil ca autocarele sa aiba aceasta autogara drept statie terminus daca vor avea un program cu o stationare limitata. Este posibil ca si rutele dinspre sud sa vina via centura fata de varianta prin Feleac.

Dupa cum zice si alexV, e bine ca giratoriul nu e fix la iesire din parcare, fiind loc destul pentru a se incadra masinile pe banda corecta. Pistele de bicicleta sunt proiectate cu scopul de a evita conflictele cu pietonii sau masinile. Se vede ca dupa cateva iteratii proiectantii au reusit sa gasesca solutii bune, comparativ cu statiile de autobuz de pe strada Horea.

klax187

Ultimul parking dat in folosinta e cel de pe Hasdeu (cred) in 2021. Intre timp s-a mai pornit constructia doar la Park and Ride-ul de la aeroport, nimic prin cartiere...

Ce se mai aude de cele doua parkinguri mari si late din centru? Unul la Biblioteca, unul la Cimitir. Ambele cu perioada de executie depasita.
Daca la cel de la cimitir mai intra "cate o cifa" din cand in cand, la Biblioteca e liniste si pace.
Are cineva detalii despre ce se intampla pe acolo?

resad23

Parcarea de la Hajongard e a bisericii reformate, institutile maghiare din Ardeal au probleme cu finantarea din Ungaria.

Cel de la BCU e al primariei sau tine de universitate?

nicolaem

la bcu finantarea e de la guvern. nush a cui e in acte dar tot asa nu mai are bani.
in cartiere.... nu vad rostul ... oricum lumea va cumpara masini si va umple tot ce se poate. is bani aruncati

qionescu1

Noutăți despre parkingurile din Mărăști?