[CJ] Poduri si pasaje in Cluj-Napoca

Started by ciprebbe, February 12, 2014, 04:14:16 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

klax187

Asta e si gandul meu, ca prin acest proiect nu se vor atinge de podul vechi, stavilar si de trotuarul dintre acesta si Parcul Rozelor. (zona critica de fapt)
Motivul ar fi ca nu apartine de primarie, probabil de Hidroelectrica. Deci de la ei trebuie sa vina initiativa.

Ar fi bine daca prin acest proiect se decolmateaza in amonte de stavilar tot acel munte de gunoaie. Arata oribil chiar si cand nivelul apei e ridicat.

nicolaem

#226
@RobertH, sunt publicele acele planse?
sunt curios cum e restul proiectului.
in presa au aparut doar ceva randari de proasta calitate, chiar urate.

Ce is curios e cum va ramane in amonte de Pod garibaldi. vor pastra barajul ridicat? asta inseamna ca nu vom scapa de acele alge.
Ma gandeam ca ingustare malurilor e un lucru bun, vor disparea zonele semimlastinoase de pe margini, unde balteste apa sau nu in functie de debit.

sper sa nu fie asa:

RobertH

E parte din documentatia de licitare din SEAP.

Mai mult sau mai putin, cam asa va fi. E cam greu sa iti dai seama din planse cum va arata.

 
Ai aici plansele : https://we.tl/t-ijg4q5noBA



razvam

QuoteLicitația pentru podul Porțelanului a fost câștigată de Freyrom SA, o societate care execută lucrări speciale de construcții. Afirmația a fost făcută, vineri, de către primarul Clujului, într-o emisiune online. ,,La începutul săptămânii viitoare, voi semna contractul pentru lucrări", a spus Emil Boc la Ziua Live.

Freyrom SA, o societate care execută lucrări speciale de construcții, înființată în 1996, este liderul de asociere la podului Oașului – Răsăritului.

Societatea îi are ca acționari Freyssinet France, cu sediul în Franţa, cu 0,01% din capitalul social, Soletanche Freyssinet, cu sediul în Franţa, cu 45,95% din capitalul social, Freyssinet Participations SARL, cu sediul în Franţa, cu 50,2% din capitalul social, Societatea de Construcţii CCCF Bucureşti SA, cu sediul în Bucureşti, cu 3,68% din capitalul social, Bruno Dupety, cu 0,16% din capitalul social.

Administratorii societăţii sunt: Nagle Patrick Joseph – membru CA, Deary Mark Damien – membru CA, Vincent Duflocq – administrator, Pascal Rochedreux – administrator, Krzysztof Andrzej Berger – preşedinte Consiliu de Administraţie.

11 luni ar urma să dureze realizarea podului: patru luni de proiectare și șapte de execuție.

Lucrările la Podul Porțelanului au fost sistate în urma descoperirii unui zăcământ de sare. În ședința din octombrie a Consiliului local s-au aprobat noile estimări de costuri, aproape triple dață de cele inițiale.

Proiectul prevede realizarea unui pod rutier peste Someș, cu două benzi de circulație auto, cu o lungime de 62 de metri, cu trei deschideri (8,76 de metri + 35,94de metri + 8,76 de metri),  și o lățime de 10,8 metri. Actualul pod, pe care se circulă alternativ, ar urma să fie folosit doar de pietoni și bicicliști.

Freyrom are o lungă listă de parteneri și subcontractori:

Procons Group s.r.l. – partener
Costin și Vlad Birou de Proiectare s.r.l. – partener
Intagrated Road Solutions s.r.l. – partener
Sodi Construcții s.r.l. – subcontractant
Montrepcom s.r.l. – subcontractant
Aedilis Proiect s.r.l. – subcontractant
Abed Nego Com s.r.l. – subcontractant
Electro-Aparataj s.r.l. – subcontractant


https://media9.ro/stim-cine-a-castigat-licitatia-pentru-podul-portelanului-cat-vor-dura-lucrarile/

RobertH


alexV

A venit macaraua DEME sa aseze cele doua grinzi in forma de arc de cerc. I se amenajeaza platforma in albia raului, unde vor sa o caleze. Freyrom intentiona sa ridice grinzile inainte de pasti, sa vedem daca reusesc. 40m deschidere, nu mai tin minte cate zeci de tone o grinda, dar sub 100.

Freyrom zice ca proiectantul zice ca vechiul pod pietonal va fi demolat la final. E urat si isi va pierde folosinta, fiindca cel nou are trotuare si piste velo pe ambele parti.

RobertH

#231
Se vor face si alte doua pasarele pietonale in cadrul proiectului parcului Feroviarilor. O sa le pun si pe harta cand am timp.

Intre timp, pasarela de langa parcul Rozelor e spre finalizare.


ijwtsh

Oare exista si o filmare din drona?



RobertH

#233
Pod Rasaritului - prima sectiune.



ijwtsh

Ieri s-a pus si a doua sectiune. Din pacate nu am poze. I-am vazut pe baieti la lucru si ieri pe la 21:30. Se misca bine proiectul, felicitari constructorului.

RobertH

Freyrom e firma si pare ca are in lucru o gramada de poduri si pasarele. Ei sunt si cei care trebuie sa termine lucrarile la podul Portelanului.

Pod Rasaritului - progres


LRadu

#237
Cateva imagini de sus cu santierele din zona Garii, de ieri.



In ordinea aparitiei "actorii" din film:

- Santierul Liberty

- Lucrarile la Parcul Armatura

- Podul Rasaritului (rapid s-au miscat cu montarea lui)

- Lucararile la Parcul Feroviarilor

- Santierle Maurer si Oxigen

- Din nou Parcul Armatura, unde se face o pasarela peste raul Nadas mai putin cunoscuta.

- Pe cealalt mal al Somesului, amplasamentul viitorului Iulius.

- Si pe final zona Dedeman, unde mai exista un santier la o cladire de birouri la care acum se fac piloti. 

neobluenet

Am trecut in dimineata asta pe la podul Rasaritului, iar macaralele celor de la Deme erau pregatite de plecare. La partea metalica a podului mai sunt de atasat cate 2 segmente transversale pe fiecare mal, partile metalice din exteriorul podului (pe unde va fi trotuarul) si elementele de legatura pentru segmentele transversale. E interesant ca partile in arc sunt prinse de structura ce va fi cale de rulare pentru masini si pietoni prin suruburi, nu sunt sudate ca si in ca cazul podurilor pe care le vedem la autostrada de exemplu.

Se vede pe malul celalalt primul segment care va sustine trotuarul.
(GPS)


2 elemente care vor sustine trotuarul cu partile acelea de metal pentru aliniere / sustinere deja prinse. Elementele albe din plan apropiat vor fi folosite pentru a conecta segmentele transversale precum cele din plan indepartat.
(GPS)

ftraian

#239
Azi nivelul Someșului era la aproximativ 1m de partea de jos a podului. Fata de punte podul pare cu 1.5m mai jos.