[CJ] Poduri si pasaje in Cluj-Napoca

Started by ciprebbe, February 12, 2014, 04:14:16 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ciprebbe

L-au spart in dimineata asta si se lucra la trotuar. Cred ca vor pune dale in loc la asfalt. Sa vedem ce vor face cu statia de bici.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

razvam

Ieri era spart trotuarul si acum vad ca sunt aproape de a pune piatra.





S-au miscat extrem de bine, cand au lucrat, ca din cate inteleg de la cine a tras pozele si i-a mai urmarit, n-au lucrat constant dintr-o bucata gen, dar pana la sfarsitul lunii se termina sigur.

Oricum din cate inteleg este o lucrare care sa tina 2-3 ani, pana vine pasajul subteran si reface toat zona calumea.

razvam

A inceput sa apara gazonul, dar nici o bancuta.


ciprebbe

Probabil mobilierul stradal va fi montat la final.
Doua mici probleme care existau si nu se vor remedia nici cu aceasta fatadare.... Coltul din st sus si dr jos. Aici avem tufarisul care tot creste, acum l-au toaletat dar prezinta riscuri foarte mari de vizibilitate a pietonilor de catre soferi. Am patit de multe ori  sa franeze brusc soferul pt ca nu vedea.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

prd.marius

Refac trotuarul si pe partea cu giratoriul?

O problema totusi am observat-o si eu. Unde fac rampele pt carucioare, si asta o observ prin multe locuri in Cluj, tot sunt vreo 2-3 centimetri de bordura. Nu e chiar la nivel. Pacat.

nicolaem

exista o reticenta la nivel local in a taia tufele alea inestetice. deh, le asimileaza cu copaci probabil.
La fel au ramas in MV intre statia de bus si fantana arteziana ( chiar peste drum de cinema).
In urma cu multi ani la fel au reabilitat si piata Avram Iancu, in fata catedralei.

ciprebbe

Aici vorbim de vizibilitate de 1m, e putin.
NU taiate, speram sa fie mutate mai la interior.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

razvam

Vad ca prin zona Postei peste drum de scuar, se reface trotuarul si cred ca si parcarile. Ultima oara cand a fost refacut trotuarul aici cred era inainte de 2000 sau chiar mai bine.

Sunt curios ce o sa iasa. Revin cu poze.

Silvania

#188
Noutăți despre stadiul "lucrărilor" la podul Porțelan?

klax187

Nu stiu de cand e pe acolo (nu prea circul prin zona), dar ieri pe la 14 era o foreza pe anplasamentul viitorului pod Oasului - Rasaritului.

Cam pe aici: https://www.google.com/maps/@46.7854262,23.5959685,3a,75y,147.2h,82.73t/data=!3m6!1e1!3m4!1sdnajwfRAtqIxM8FXckUtpA!2e0!7i13312!8i6656

ciprebbe

Saptamana trecuta nu era si chiar am scanat vizual zona unde va rasari podul.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

RobertH


klax187

Probabil prelevau probe de sol necesare pt PT?
Nu pareau hotarati sa foreze piloti.  :D

razvam

Quote from: Silvania on August 25, 2020, 08:56:12 AM
Noutăți despre stadiul "lucrărilor" la podul Porțelan?

QuoteMunicipalitatea clujeană a repornit proiectul Podului Porțelanului. În decembrie 2019, șantierul s-a oprit subit, după ce constructorul – Diferit s.r.l. – a descoperit un zăcământ de sare tocmai unde urma să vină turnat unul dintre picioarele podului. Culmea, Primăria comandase un studiu geodezic – dar numai pe un mal, fix pe cel în care nu este sare. Dacă nu ar fi trist, am putea râde.

Acum, după 19 luni, Primăria face un prim demers de ieșire din starea de uimire. A angajat societatea Costin și Vlad Birou de proiectare s.r.l. să realizeze un studiu de fezabilitate. În fapt, este o actualizare a vechiului studiu, cu noile date. Termenul de finalizare este 90 de zile, iar costul – 80.000 de lei fără TVA.

Acest SF ar putea crește și mai mult prețul estimat pentru lucrare, dar asta vom vedea cu exactitate la toamnă. Acum un an, Consiliul Local a aprobat creșterea costurilor de la 5,7 milioane la 7,1 milioane de lei.

De aici

RaduC

Pentru studiu geo se plătește oricum. E alegerea clientului când:
- înainte de implementarea proiectului și relativ puțini bani sau
- în timpul implementării acestuia și cu costuri ridicate.

Asa cum a fost demonstrat în cazul acestui proiect, un studiu geo deficitar implică majorări substanțiale ale costurilor de implementare.