[CJ] Poduri si pasaje in Cluj-Napoca

Started by ciprebbe, February 12, 2014, 04:14:16 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

klax187

Podul Oasului-Rasaritului, nu era mai logic sa se faca mai aproape de podul CFR, pentru a veni in linie dreapta cu strada Rasaritului?
Intreb si eu ca o curiozitate...

prd.marius

Oare aici era in plan sa se faca un pod la un moment dat?
Asa pare din cum sunt trasate strazile si bordurile.
Bine, asta probabil pe vremea raposatului..
https://www.google.ro/maps/@46.7802396,23.608961,3a,60y,253.13h,85.32t/data=!3m6!1e1!3m4!1suTpGULO_D9YIVwCyzOJNPg!2e0!7i13312!8i6656

RobertH

@klax187 Din cate imi aduc aminte, parca nu au fost de acord cei de la CFR.

zol21

#138
Daca se vor uni portiunile lipsa ale strazii rasaritului, bucata de 2 benzi ale strazii parcului feroviar nu cred ca va face fata traficului. Era mai logic sa se faca langa podul feroviar.

neobluenet

Si eu sunt de acord ca podul asta in forma din proiect e doar ca sa bifeze ca l-au facut. Cel mai bine era sa il faca in continuarea strazii Rasaritului, eventual un pic oblic. In PUG strada Rasaritului continua pana la IRA si ar trebui sa devina o alternativa de transport Marasti-Gara, iar mai apoi spre Taietura Turcului.

In zona Goronului - Scortarilor - Iazului sunt 2 treceri peste Canalul Morii. Cea de pe Scortarilor a avut inital puntea metalica de pe Gorunului. De prin anii '80 pana la primul mandat a lui Boc, pe strada Ciocarliei, au stat grinzile pentru pod. Prin 2006-2007 parca s-a facut acel pod si podetul metalic a fost mutat in pozitia actuala. Ar trebui facut si acest pod pentru ca investitia nu este extraordinar de mare si uneste cele 2 zone mult mai bine.

Dan_s

Poate au gandit sa lase locul liber pentru un pasaj direct str.Caii Ferate - str. Rasaritului.

mmv1

alecu26@ "bugetat ok" pentru firmele care vor castiga licitatia, nu pentru contribuabilul clujean. Mi-am adus aminte ca TS a facut ditamai pod de autostrada, bretele si o bucatica de autostrada  pentru 25 mil ron...Sper ca licitatia sa aduca pretul muuult mai jos...

csebi24

@mmv1 daca te referi la podul de la Gilau, tine cont ca aveau deja toate grinzile plus o parte din picioare ridicate. Nu e acelasi lucru ca la un pod care il iei de la 0.

mmv1

Grinzile abandonate de Bechtel s-au descoperit ulterior semnarii contractului..cel putin, asa se zice

TibiV

Daca asa se zice, atunci se zice o maaaaare prostie.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

Le-au ascuns in Somes si le-au descoperit cand au deviat raul. :lol: :lol:
Prostie putin zis Tibi, esti delicat ... :)

alecu26

ziceam bine bugetat...ca momentan e o boala generalizata asta. Si din cauza salariilor crescute cu pompa care au aruncat multe proiecte in aer, si din cauza lipsei de forta de munca.

PS: nu poti compara un proiect in oras cu unul in camp. Utilitatile pot costa acolo cat tot proiectul. Mai sunt si ceva strazi care trebuie facute. Strict podul se poate face cu 10.000.000 RON.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


dragos76

Acuma oi fi eu cârcotaș, dar mie îmi pare chestia asta ca scuza că "mi-a mâncat câinele tema de casă"....

florin74

Pot sa fie mari probleme cu filonul de sare. Toate zona de la Ocna Mures, Turda, Cojocna, pana la Dej e afectata. (vezi alunecarile de teren de pe DN intre Unirea si Turda, alunecari de teren si sol instabil pe traseul caii ferate Campia Turzii Cluj, alunecarile de teren din Cojocna, etc) Am vorbit cu cineva care a facut studii geo in zona, si mi-a zis ca filonul e tare ciudat. Cunosc pe cineva care vrea sa faca un complex de locuinte in Borhanci, pe deal si sa vezi ce frumusete a iesit la studiu..