[CJ] Poduri si pasaje in Cluj-Napoca

Started by ciprebbe, February 12, 2014, 04:14:16 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

StefanCelMare

Oh la naiba, alea nu sunt schițe oficiale.
Este doar o suprapunere pe Google Earth făcută de mine.
Nu este precisă, poate fi cu câteva zeci de metri decalată.

RobertH

E destul de precisa si ce ai facut tu pe Google. Am calibrat si eu pentru OSM. Traseul pasajului nu atinge cladirile de langa si nu cred ca is probleme.

vasile.silion

Câteva randări ale podului de pe Someș - Oașului cu Răsăritului, de pe pagina de fb a domnului Tarcea. Acolo va trebui reorganizată complet intersecția de pe Oașului, luând în considerare și podul, căci va fi complicat!

https://www.facebook.com/dan.stefan.tarcea/posts/2412551245625147
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

RobertH

Faina randare , mai nimic nu pricepi .  Podul asta ar fi aur curat daca strada Rasaritului ar fi pana la IRA.

alexV

Mai da-o-ncolo de randare.. pod nou cu 4 benzi si intersectii in T la ambele capete. Nu prea cred. Va fi facut un SF acolo, si sunt sigur ca vom vedea bretele.

StefanCelMare

Am o presimțire că exact așa va fi, în T la ambele capete.
Similar cu podul Traian.

kumar

S-a dat drumul pe sectorul modernizat de pe Podul Fabricii



Circulație reluată pe sensul de mers către Terapia de pe Podul Fabricii, după ce s-au terminat lucrările de asfaltare la primele două benzi.
Primăria și constructorul au convenit ca sectorul reabilitat de pe Podul Fabricii - respectiv cele două benzi care duc spre Bulevardul Muncii - să fie dat în funcțiune. Înainte de aceasta circulația se făcea pe celelalte două benzi, care erau pline de gropi și acum au intrat la rândul lor în reabilitare.

În zona respectivă s-a trecut la decopertări. Cu toate că este vorba despre asfalt nou, se menține viteza maximă de rulare de 30 km/h. Cu alte cuvinte, circulația se desfășoară în continuare cu dificultate în zonă, mai ales la orele de vârf, dimineața și după-amiaza.

Deși porțiunea de pe sensul spre Terapia este asfaltată, încă nu există marcaje de demarcație între cele două benzi, iar trotuarul pietonal nu e finalizat, fiind încă delimitat de un gard metalic. Sensul spre Kaufland este închis acum total, inclusiv trotuarul pentru pietoni, astfel că aceștia trebuie să îl folosească pe celălalt. 

Municipalitatea a prelungit termenul de finalizare pentru iunie 2020 la acest pod, cu toate că inițial trebuia să fie gata încă din acest an. Lucrările de bază au constat în ridicarea etapizată a podului cu 5 cm, înlocuirea de grinzi și de elemente de reazem (la infrastructură), frezări, schimbări de grinzi, suprabetonări, asfaltări (la suprastructură). 

Iluminatul public va fi modernizat folosindu-se tehnologia led. La finalizarea lucrărilor podul va avea patru benzi de circulație (3,5 m lățime), două spații parapet direcționale de 0,5 m, trotuar pietonal de 1,9 m pe ambele părți. Valoarea lucrărilor este de 13,7 milioane de lei, fără taxa pe valoarea adăugată, acestea fiind executate de către societatea ARL Cluj.

https://ziuadecj.realitatea.net/economie/s-a-dat-drumul-pe-sectorul-modernizat-de-pe-podul-fabricii--189878.html

MMarius

Salutare. Am vazut ca nu a mai postat nimeni poze de la podul Portelanului din Cart. Iris. Am reusit sa trec pe acolo marti si am facut mai multe poze, dar doar acum am reusit sa le postez. Fiindca era amiaza si soare puternic, multe nu au iesit clare din unele unghiuri.




















MMarius

#128
Poze tot la podul Porțelanului, din 01.11.2019. În afară de un gard și ceva asfalt la intrarea sudică a podului, dar și puțin pe partea cealaltă, nu au fost realizate alte lucrări semnificative.








































alexV

mersi de poze!

incap doua masini pe podul asta?! ce latime are?
Apreciem daca uploadezi poze mai mici, si postarea sparta in mai multe. fiindca stau la pagina asta de 2 min prin VPN si inca nu s-au incarcat taote fotografiile.   ;)

unupeaici

Acesta e doar cel pietonal/velo. De cel auto inca nu s-au apucat. Va mai curge multa apa pe Somes pana va fi gata. Sunt curios care sunt termenele asumate la castigarea licitiatie si daca sunt intarzieri de ce nu se aplica penalitati.

alecu26

Sincer...pentru pietonal atunci se putea incerca ceva mai arhitectonic...mai spectaculos. Incarcarile sunt infime comparativ cu cele din traffic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

RobertH

Ieri s-a lansat licitatia de proiectare si executie a podului care face legatura intra strada Oas si strada Rasaritului. ( SEAP: CN1016686 ) .

QuotePROIECTARE SI EXECUTIE PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII "CONSTRUIRE POD PESTE RAUL SOMESUL MIC CARE FACE LEGATURA INTRE STRADA OASULUI SI STRADA RASARITULUI IN MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA" conform descrierilor din Caietul de sarcini si documentatia aferenta. Valoarea estimata totala este de 22.771.690,36 lei fara TVA din care : servicii de proiectare inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor in valoare de 718.000 lei fara TVA; valoarea estimata a lucrarilor de executie este de 22.053.690,36 lei fara TVA.

Tip finantare: Fonduri bugetare

Randare:


Plan detaliat:


Plan simplificat:


Incadrarea pe harta:



Powered by API/PUM imgur uploader

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nicolaem

alecu, podul "pietonal" e de fapt fostul pod auto care avea o singura banda, reabilitat. probabil din cauza asta nu s-a umblat la arhitectura.
doar cel auto va fi nou, construit in amonte.