News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Companii aeriene europene

Started by iuli, October 12, 2013, 05:18:44 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

iuli

Cine va vrea ieftin va avea ieftin în continuare.

Concurența va fi între TAROM și Emirates pentru că sunt pe aceeași plajă. Wizz aveau și au încă concurență cu TAROM și uite că TAROM nu renunță la cursă. Deci mai sunt 5 zile pe săptămână disponibile pentru curse no low cost.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

frunzaverde

Pare mai degraba un mare fas intrarea Emirates pe OTP - pozitia oficiala aici: http://newsair.ro/emirates-confirma-am-explorat-oportunitatea-unui-zbor-spre-bucuresti.html

Quote from: dr4qul4 on June 18, 2014, 09:31:59 AM
va fi interesant de urmarit "lupta" intre Wiz si Emirates. Depinde cu ce preturi vor veni, dar sunt destul de multi pasageri potentiali. Mai ales acum dupa ce s-au scos vizele. Dubai-ul devine o destinatie turistica destul de ieftina iar seicii sunt atrasi in Romania de oportunitati de afaceri (pamant in mod special), dar vanatoare: clasica si "de caprioare" . :lol:

Piata principala a Emirates sunt pasagerii de conexiune, nu pasagerii care au ca origine sau destinatie (O/D) Dubaiul. 75% din pasagerii de pe zborurile Emirates sunt pasageri de conexiune, si asta include feederele lor din zona MENA, care au mai multi pasageri cu O/D Dubai. Piata pe care o tintesc e OTP - DXB - {Asia Indepartata, Africa, Australia, Orientul Mijlociu}, nu traficul turistic OTP - DXB (sau "seicii" - care oricum sunt putini, populatia Dubaiului, cu tot cu muncitori, nu trece de 3.5 milioane).

In conditiile astea, concurenta EK nu este Wizz sau chiar Tarom (desi probabil Tarom ar fi spulberat de pe piata rapid) ci Turkish, Qatar si intr-o anumita masura Lufthansa si Air France/KLM.

Quote from: dr4qul4 on June 18, 2014, 09:31:59 AM
nu cred ca vom vedea totusi A380 prea curand. Au alte curse mai lungi si mai importante si pana vor primi toate A380 mai dureaza.
Cred ca cele mai bucuroase sunt stewardesele romance angajate de Emirates (si sunt destule), acum vor veni gratis si mai des pe acasa.

Daca intra, si e un mare daca (vezi linkul de mai sus, si nu uita, sursele din agentiile de turism sunt alde Demetriade et. co.!), vor veni cu ce-au mai mic, adica un 330-200, si vor intra probabil ca triungi (cu una din: ATH, SOF, KBP, BUD sau BEG), precum face si Qatar pe OTP, pentru ca nu vad cum vor putea vinde 250 de locuri la yield-urile dorite din Otopeni. A380, niciodata si sub nici o forma!
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!


iuli

OPERAREA ZBORURILOR ESTE O PRIORITATE, SPUNE ŞEFUL FLY ROMANIA

Quote
[...]

Fly Romania nu a mai zburat, în ultimul timp, deloc de pe Aeroportul henri Coandă, cel puţin, nici măcar către destinaţii precum Antalya sau Barcelona. Rezervările, în schimb, sunt în continuare deschise, chiar dacă opţiunile de zbor în viitor au fost drastic restrânse. De exemplu, pentru luna iulie nu mai figurează decât câteva curse pentru fiecare destinaţie.

Iată, în continuare, răspunsurile lui Cătălin Buţu, director general al Ten Airways, companie care operează curse regulate sub brand-ul Fly Romania:

- De ce au fost sistate toate zborurile Fly Romania?
Au fost anulate zboruri din motive comerciale.
- Va mai opera curse regulate, în viitor, compania Fly Romania?
Desigur, operarea zborurilor proprii este o prioritate pentru Fly Romania şi de îndată ce vom reuşi să restabilizăm aceste curse, le vom relua în întregime.
- Dacă da, când şi ce zboruri?
Focusul nostru în acest moment este pe programul de zboruri anunţat.
- De ce se mai vând în continuare bilete pentru zborurile Fly Romania?
Pentru că Fly Romania intenţionează şi va opera în continuare zboruri sub brandul propriu.
- Câţi pasageri care aveau bilete rezervate au fost afectaţi de anularea zborurilor?
Este destul de dificil de estimat numărul exact al persoanelor care au fost afectate de modificările programului de zbor.
- Cum au fost soluţionate reclamaţiile pasagerilor ale căror zboruri au fost anulate?
Toţi pasagerii au fost anunţaţi şi costul biletelor a fost rambursat sau au fost rerutaţi pe alte companii aeriene care operează zboruri cu aceleaşi destinaţii, după caz, conform prevederilor legale în vigoare.

Sursa
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

Emirates in Romania, din septembrie?

QuotePotrivit unor informatii obtinute in exclusivitate de CumAjungiStewardesa.ro, Emirates ar urma sa deschida ruta Dubai-Bucuresti in septembrie. Ruta va fi operata zilnic cu Airbus-uri A330-200.

Asa cum reiese din fotografia de mai jos, EK113 si EK114 sunt numerele zborurilor DXB-OTP, respectiv OTP-DXB. Zborurile nu au fost incarcate inca in sistem si nu apar pe emirates.com. Numerele lor sunt insa in linie cu cele ale zborurilor Dubai-Budapesta si retur (EK111 si EK112), ruta anuntata oficial de Emirates pentru sfarsitul lui octombrie. Programul de zbor afisat in intranet-ul Emirates (ore locale):

EK113 DXB - OTP 07:55 - 12:05 / A332 / zilnic, durata: 5h 10m
EK114 OTP - DXB 16:05 - 22:30 / A332 / zilnic, durata: 4h 10m

Layover-ul pentru echipaje este de o zi, 3 ore si 30 de minute. Cel mai probabil, Airbus-urile A330-200 vor oferi doua clase de calatorie: 27 de locuri la Business si 251 in Economy. Versiunea cu 3 clase este mai putin probabila: 12 la First, 42 la Business si 183 in Economy. Am contactat Emirates pentru o declaratie oficiala si vom publica raspunsul de indata ce il primim. CumAjungiStewardesa.ro are mai multe informatii.



Sursa: aeronews.ro
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Tavi

Iuli, merci de info? Estimezi si un culoar? Peste Golf, Irak, Siria, Turcia, Marea Neagra? Merci anticipat!

iuli

Posibil sa faca ruta TAROM.

LROP –SID→ NETUL –L5→ RIVOS –UM977→ DINRO –L601→ ODERO –UP975→ SIV –UW710→ ARPUT –UP975→ KATUT –UM688→ DENKI –UP975→ ILMAP –UM688→ PEBAD –UP975→ SIDAD –R784→ IMDAT –B416→ DURSI –R784→ EGMIT –B416→ ORSAR –R784→ PEBAT –B416→ DESDI –STAR→ OMDB

Asta inseamna ca ar zbua toata portiunea deasupra Irakului. Ar intra in spatiul aerian irakian pe la Basra si ar zbura deasupra Tigrului peste Bagdad si Mosul si ar intra in spatiul aerian turc pe la granita dintre Siria, Turcia si Irak.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

frunzaverde

Quote from: iuli on August 07, 2014, 01:53:25 PM
Asta inseamna ca ar zbua toata portiunea deasupra Irakului. Ar intra in spatiul aerian irakian pe la Basra si ar zbura deasupra Tigrului peste Bagdad si Mosul si ar intra in spatiul aerian turc pe la granita dintre Siria, Turcia si Irak.

Pana saptamana trecuta exact asta ar fi facut. Dar de cam o saptamana EK nu mai zboara peste Irak deloc - au si facut anunt in acest sens. Traseul curent, venind dinspre Dubai spre Europa arata cam asa: OMDB NADIL NABOP TUMAK ALTOM TOXEL SOGAN DASDO MESVI ALTAX DELBU KRD UMH BONAM ZELSU VAN NEGOL ULGAN ARKIN BALON SEHER CRM INB UDROS REVDA CND VEVIN LROP.

Am sarit cateva waypointuri foarte apropiate pentru a scurta lista. Practic M557 pana la ALTOM (peste Golf), apoi T202 pana la Dasdo (Iran), apoi UL223 peste Iran, aproape de granita cu Irakul, pana la Uromieh, apoi UL124 si peste granita cu Turcia la BONAM, apoi pe UL852 (unidirectionala) peste Van pana la Inebolu. Asta e traseul pe care aproape toate Emirates le au spre Europa in ultima saptamana. De-aici pe 852 in continuare pana la UDROS, apoi L621 spre REVDA si pe urma prin spatiul romanesc pana la Bucuresti.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

iuli

Nu știam că s-au modificat rutele. E vreun motiv oficial? S-a ridicat gradul de pericol deasupra Irakului?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

frunzaverde

Quote from: iuli on August 07, 2014, 03:15:02 PM
Nu știam că s-au modificat rutele. E vreun motiv oficial? S-a ridicat gradul de pericol deasupra Irakului?

Nu e nimic oficial (guvernamental), e decizia companiei : http://www.ainonline.com/aviation-news/2014-07-29/emirates-stop-iraq-overflights-not-etihad. Spun ca vor sa investigheze mai indeaproape daca ISIS poseda rachete sol-aer (probabil nu) inainte sa zboare pe-acolo. Celelalte companii nu si-au modificat traseul. Din acelasi motiv au suspendat si Erbil (http://www.ch-aviation.com/portal/news/30141-emirates-to-suspend-erbil-iraq-operations).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Gyn

Quote from: iuli on August 07, 2014, 03:15:02 PM
Nu știam că s-au modificat rutele. E vreun motiv oficial? S-a ridicat gradul de pericol deasupra Irakului?
FDC 4/1621 (A0034/14) - SECURITY IRAQ POTENTIALLY HAZARDOUS SITUATION
- IRAQ AIRSPACE
DUE TO THE POTENTIALLY HAZARDOUS SITUATION CREATED BY THE ARMED CONFLICT
BETWEEN MILITANTS ASSOCIATED WITH THE ISLAMIC STATE IN IRAQ AND THE LEVANT AND
IRAQI SECURITY FORCES AND THEIR ALLIES, ALL FLIGHT OPERATIONS IN THE BAGHDAD FLIGHT
INFORMATION REGION (ORBB) BY THE PERSONS DESCRIBED IN PARAGRAPH A BELOW ARE
PROHIBITED UNTIL FURTHER ADVISED.
A. APPLICABILITY. THIS NOTAM APPLIES TO: ALL U.S. AIR CARRIERS AND COMMERCIAL
OPERATORS; ALL PERSONS EXERCISING THE PRIVILEGES OF AN AIRMAN CERTIFICATE ISSUED BY
THE FAA, EXCEPT SUCH PERSONS OPERATING U.S.-REGISTERED AIRCRAFT FOR A FOREIGN AIR
CARRIER; AND ALL OPERATORS OF AIRCRAFT REGISTERED IN THE UNITED STATES, EXCEPT
WHERE THE OPERATOR OF SUCH AIRCRAFT IS A FOREIGN AIR CARRIER.
B. PERMITTED OPERATIONS. THIS NOTAM DOES NOT PROHIBIT PERSONS DESCRIBED IN
PARAGRAPH A FROM CONDUCTING FLIGHT OPERATIONS WITHIN THE BAGHDAD FLIGHT
INFORMATION REGION (ORBB) WHEN SUCH OPERATIONS ARE AUTHORIZED EITHER BY
ANOTHER AGENCY OF THE UNITED STATES GOVERNMENT WITH THE APPROVAL OF THE FAA OR
BY A DEVIATION, EXEMPTION, OR OTHER AUTHORIZATION ISSUED BY THE ADMINISTRATOR.
OPERATORS SHOULD CALL THE FAA WASHINGTON OPERATIONS CENTER AT 202-267-3333 FOR
FAA AUTHORIZATION OF OPERATIONS.
C. EMERGENCY SITUATIONS. IN AN EMERGENCY THAT REQUIRES IMMEDIATE DECISION AND
ACTION FOR THE SAFETY OF THE FLIGHT, THE PILOT IN COMMAND OF AN AIRCRAFT MAY
DEVIATE FROM THIS NOTAM TO THE EXTENT REQUIRED BY THAT EMERGENCY.
THE PROHIBITION ON OPERATIONS IN THE AIRSPACE SPECIFIED IN THIS NOTAM AND THE
ASSOCIATED JUSTIFICATION FOR THIS SPECIAL NOTICE WILL BE RE-EVALUATED BY 31 DEC 2014.
08 AUG 14:15 2014 UNTIL 31 DEC 23:59 2014 ESTIMATED.
CREATED: 08 AUG 14:15 2014


iuli

A330 Turkish Airlines la OTP

QuoteIn septembrie si octombrie Turkish Airlines mareste capacitatea pe ruta Istanbul-Bucuresti si retur introducand, in anumite zile, Airbus A330-200 cu 250 de locuri.


Pentru a face fata cererii mari pe zborurile Istanbul-Bucuresti si retur, Turkish Airlines – Cea mai buna companie aeriana din Europa timp de 4 ani consecutiv (Skytrax) – va zbura la Bucuresti cu A330-200, devenind astfel prima companie aeriana care aduce A330 pe Aeroportul International Henri Coanda pe zboruri regulate. Avioanele vor oferi doua clase de calatorie si 250 de locuri in total: 22 la Business, respectiv 228 in Economy.

Pentru spotteri, care isi pregatesc deja aparatele foto, dar si pentru cei care vor sa vada aeronava aterizand la Bucuresti, iata programul de zbor (ore locale):

9 septembrie
TK1045 IST-OTP 19:25-20:50 / TK1046 OTP – IST 21:50 – 23:15

10 septembrie
TK1043 IST-OTP 07:50-09:15 / TK1044 OTP – IST 10:15 – 11:40

14 septembrie
TK1045 IST-OTP 19:25-20:50 / TK1046 OTP – IST 21:50 – 23:15

16 septembrie
TK1045 IST-OTP 19:25-20:50 / TK1046 OTP – IST 21:50 – 23:15

17 septembrie
TK1043 IST-OTP 07:50-09:15 / TK1044 OTP – IST 10:15 – 11:40

28 septembrie
TK1045 IST-OTP 19:25-20:50 / TK1046 OTP – IST 21:50 – 23:15

22 octombrie
TK1043 IST-OTP 07:50-09:15 / TK1044 OTP – IST 10:15 – 11:40

In celelalte zile din septembrie si octombrie, Turkish Airlines va mari capacitatea prin utilizarea unor avioane monoculoar cu mai multe locuri comparativ cu cele folosite acum: A321 cu 184 scaune in loc de A320 cu 153 scaune, A320 cu 180 scaune in loc de Boeing 738 cu 159 locuri. Turkish Airlines zboara de 3 ori zilnic intre Istanbul si Bucuresti.

Sursa

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

SB76UFO

#104
Nu am stiut exact unde sa postez acest link, asa ca, fiind vorba de mai multe companii, am decis ca aici e cel mai potrivit.
The 24 Best First-Class Cabins
https://flightfox.com/tradecraft/best-first-class?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter-best-first-class
Sursa
"Prostia este eternă și invincibilă"