Aeroportul Henri Coanda Bucuresti [OTP]

Started by Ionut, September 18, 2011, 02:00:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

b1

A aterizat pe pista nordică cu o întârziere de 6 minute :D

Lista cu restul zborurilor pe care AN-225 le-a avut până acum în octombrie:
   05 Oct 2021      Istanbul (IST)    Linz (LNZ)          ADB3973
   05 Oct 2021      Almaty (ALA)     Istanbul (IST)     ADB3973      
   04 Oct 2021      Tianjin (TSN)     Almaty (ALA)      ADB3973      
   03 Oct 2021      Almaty (ALA)     Tianjin (TSN)      ADB373F     
   01 Oct 2021      Kyiv (GML)        Almaty (ALA)      ADB373F
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.


TVlad

Ia uite dom'le ca nu eram singurul care facea capturi de ecran dupa flightradar24! :) Am intrat aici sa va dau vestea si cind colo, dau de oameni mult mai informati decit mine :) (ca peste tot, de altfel).

Am aflat acum o ora din intimplare ca o sa vina; altfel l-as fi asteptat la Otopeni. De cind il tot pindesc dar pina acum nu si-a facut drum pe la noi.

b1

Mâine mai are 2 zboruri:
8 octombrie - ADB3988: București (OTP) 09:00 – 13:00 Riyadh (RUH)
8 octombrie - ADB388F: Riyadh (RUH) 18:00 – 22:00 București (OTP)
Poate te oferi să ne aduci update-uri :)
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

#814
VIDEO. ,,Gigantul cerului" a ajuns în România. Momentul aterizării celui mai mare avion din lume

Cel mai mare avion cargo din lume, Antonov AN-225 Mriya, a aterizat la București. Aeronava a sosit din Linz, Austria, și va opera două zboruri cargo, vineri și duminică, pe ruta București -  spre Riyadh, Arabia Saudită.

Aeronava nu zboară regulat. În ultimii ani, a efectuat doar câteva zeci de zboruri.
Prezența aeronavei Antonov AN-225 Mriya pe un aeroport românesc reprezintă o premieră.
,,Gigantul cerului", așa cum a fost denumit, este propulsat de șase motoare. Măsurând 84 de metri lungime şi având o deschidere a aripilor de 88 de metri, aeronava a fost folosită în ultimele două decenii pentru a transporta încărcături masive.
Primul zbor al aeronavei Antonov AN-225 Mriya a avut loc în decembrie în 1988.
În prezent, un singur avion Antonov AN-225 Mriya se află în serviciul comercial.
















Sursa.


Powered by API/PUM imgur uploader
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

catalin_i


alexmocian

#816
Berbecutii lui Gigi :) Ca asa finanteaza Berbecali FCSB :) cu export de batali in Middle East
Nu inteleg sensul intrebarii. Este un cargo aircraft deci transporta o incarcatura mare probabil 100 Tone poate fi orice ex. turbine, motoare f mari, echipament militar, etc

catalin_i

Deci nu știm ce va transporta. Poate totuși vedem ceva agabaritic la cargo in aeroport. Sau in drum spre aeroport.

rota

^"Cosmin Pesteșan, directorul Aeroporturi Bucureşti: ,,Nu este niciun secret, sunt stâlpi pentru construcţie." sursa

paulmare

^ tevi de foraj de la artrom slatina pentru tmk middle east

b1

#820
Conform flightradar24 la 09:00 (09:10 estimat) avionul va decola urmând să aterizeze în Dammam (DMM) la 14:20 (ADB3988) ??? Știe cineva de ce a fost modificată destinația?
LE 1: Bonus: azi nu va mai ateriza la București (OTP).

LE 2: 9:15 - Încă nu a decolat. :o

LE 3: Urmează să decoleze.  :)

LE 4: 9:51 - a decolat cu o întârziere de 51 de minute.

LE 5: văzând că nimeni nu a mai venit cu update-uri, vin eu:
        14:44 - a aterizat cu o întârziere de 24 de minute









Pentru curioși: avionul va decola la ora 19:00, urmând să aterizeze în Baku (GYD) în jurul orei 00:01 (ADB3988). Restul e offtopic  :)


Powered by API/PUM imgur uploader
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

TibiV

Quote from: rota on October 07, 2021, 11:14:55 PM
^"Cosmin Pesteșan, directorul Aeroporturi Bucureşti: ,,Nu este niciun secret, sunt stâlpi pentru construcţie." sursa

Quote from: paulmare on October 07, 2021, 11:22:28 PM
^ tevi de foraj de la artrom slatina pentru tmk middle east

Logic...
In functie de distanta si de unghiul din care le privesti, tevile de foraj arata ca niste stalpi
....  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RaduG

FB Mircea Meșter:

QuoteAeroportul Otopeni - îi zic așa, băbește, pentru că Henri Coandă nu are absolut nicio vină - este poarta ruginită și scârțâitoare care se ține în două sârme de la intrarea în gradina Maicii Domnului. O ctitorie relativ recentă care ne transformă în campioni mondiali la timpul în care o clădire poate deveni o hrubă infectă.
În primul rând, pare că directorul general al aeroportului e Sars-Cov-2-ul și că singurul scop al existenței acestei odioșenii e să dea cârcalac mai departe cât mai eficient și cât mai simplu. În pandemie, când ar trebui ca timpul pe care-l petreci pe aeroport să fie cât mai scurt, Otopeniul arată de parcă-i Disneyland. Cozile la Check-in sunt kilometrice și-i obligă pe călători să-și unească mucoasele, dacii liberi poartă măștile sub nas, deasupra nasului, pe noadă, sub cur, ca la cai, deci oriunde în afară de cele două organe prin care accesezi plămânii. E Covid Party acolo și la petrecere participă toate națiile pământului (ma rog, aproximativ toate, noroc că Tarom nu zboară decât în jurul cozii). Probabil că din Otopeni, din fața oricărei cafenele de acolo, a plecat deja în lume tulpina Theta a virusului, dar nu poate fi încă recunoscută de niciun test. Istorie facem.
Parcarea de la Otopeni costă mult. Dar lipsa permanentă a jetoanelor te face să te simți norocos dacă prinzi un amarat de loc. De obicei, ultimul. La milimetru, între două SUV-uri parcate pe câte două locuri, să nu-și zgârie ornamentele primite gratis. Avantaj client.
Pe lăzile alea în care îți așezi haine și telefoane e jeg de 4 degete, probabil ca au fost spălate ultima dată în ploaie, la fabrica de producție. Când scoți de acolo pașaportul, îl declari nul și-l arunci în primul recipient care adună biohazard. Aici nu mori de Covid, mori iradiat.
În cabinele de la toalete, singurul lucru neimbibat în pișat e gaura veceului. În rest, tropăi în urină ca dansatorii irlandezi în baltă și-ncerci să-ți ții respirația, bucurându-te sincer de faptul că pandemia asta ne-a dat măcar dreptul să nu părem ciudați cu mască pe față. Dacă pui mâna pe colac - asta dacă ai noroc de colac - faci instantaneu holeră și-ți cad unghiile, iar la chiuvete e ca la loto: ai 49 de bucăți, dar merg doar 6.
Scaunele pe care aștepți sa te îmbarci sunt jupuite de uragan, iar logica tapițeriei lipsește: pe unele stai pe o mușama râncedă, pe altele stai direct pe metal, ca o bucată de carne pe un grătar neîncins și curățat ultima dată în Paleozoicul timpuriu.
Frumoasă strategia Otopeniului de a-ți ura vacanță plăcută. Pentru că te bucuri de fiecare pas în civilizație imediat după ce cobori din avion. 100% fascinație și plăcere.
Am scris textul asta cu un singur deget, pe celelalte le țin în avion într-o găleată cu amestec de spirt și dezinfectant.
Dacă industria asta ar fi patinaj artistic, noi am fi patinatorul pe role care a luat drujba în mijlocul exercițiului și a desenat cu ea "Camy + Geac = Love" in mijlocul gheții în văzul tuturor. Ne-ar da ăștia și note la impresia artistică, dar le-am udat foile de arbitraj cu urină și ne-am căcat pe ele, apoi am înfipt în grămada maro scobitori și ne-am făcut selfie pe Instagram cu ariciul.
Dar zburăm și ne bucurăm că ajungem. Am nimerit și un avion vopsit retro. Singurul avion din flota Tarom care arată și pe afară cum e înăuntru.

rizzuh


Xenos

Genial textul, mai actual ca oricând: o hazna, un bazar deopotrivă aglomerat și părăsit.