News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Aeroportul Henri Coanda Bucuresti [OTP]

Started by Ionut, September 18, 2011, 02:00:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ionut

Pacat ca nu este cerere si pentru off-season... :((




Air Canada Rouge va zbura și vara viitoare din Toronto și Montreal către București

Odată cu încărcarea orarului pentru sezonul de vară al anului viitor, Air Canada confirmă faptul că zborurile din Montreal și Toronto către București vor fi operate și în 2019. Ca și în acest an, cele două rute vor fi operate tot în perioada Iunie – Octombrie cu aeronave Boeing 767.

Zborurile pe rute Montreal – București vor debuta în data de 6 iunie și vor fi operate de două ori pe săptămână, în zilele de luni și joi, în timp ce zborurile de retur către Montreal vor decola de la București în zilele de marți și vineri. Trei zile mai târziu, din 9 iunie, Air Canada Rouge va relua zborurile și pe ruta Toronto – București. Aceste zboruri vor fi operate de două ori pe săptămână în zilele de duminică și miercuri, iar retului din București către Toronto va decola în zilele de luni și joi.

Orarul de operare:
AC1928: Montreal (YUL) 18:00 – 09:55(+1) București (OTP);
AC1929: București (OTP) 13:45 – 16:20 Montreal (YUL).


AC1964: Toronto (YYZ) 17:30 – 09:30(+1) București (OTP);
AC1965: București (OTP) 13:45 – 17:00 Toronto (YYZ).

Biletele pot fi deja rezervate pe siteul AirCanada.com

BoardingPass.ro

Su27

Salut. Inca o nelamurire a unui locuitor din apropierea aeroportului Otopeni : de ce o parte din avioanele care decoleaza spre EST efectueaza viraj dreapta pentru a se orienta spre vest in timp ce majoritatea efectueaza viraj stanga (Balotesti) ? Traiam cu impresia (falsa probabil) ca virajul stanga era oarecum impus pentru zborurile care se indreapta spre vest. Chiar acum cateva saptamani am zburat spre Germania, cu decolare spre est si viraj stanga.

Andi

De regula din ce am vazut eu pana acum pe Flightradar, virajele la dreapta sunt efectuate de aeronavele care ies din spatiul aerian romanesc in partea de sud-vest, exemplu Serbia, Italia etc.

rizzuh

Ca sa mai schimbam subiectul de la terminalul 2, metrou si noi zboruri, cititi acest articol despre jegul din budele de la OTP: https://www.petreanu.ro/jegul-henri-coanda/

QuoteJegul de la Henri Coandă

Nu prea știu cum să scriu asta fără să jignesc pe cineva, așa că o s-o spun direct: domnule director al Aeroportului Henri Coandă, nu vă e un pic jenă, domnule, de mizeria pe care o patronați?

Am un sentiment de rușine și neputință amestecată cu furie de fiecare dată când trec prin aeroportul internațional Henri Coandă Otopeni. Locul are nevoie disperată de investiții, de extindere, de retehnologizare și reorganizare, cel puțin în privința fluxurilor de pasageri, dar, mai ales, de mai mult bun simț și mai multă civilizație în chestiuni absolut elementare, cum ar fi curățenia în grupurile sanitare.

Sincer, n-am văzut mizerie mai mare într-un wc de aeroport decât în Africa, și nici măcar nu pe un aeroport de capitală, ci în unul provincial.

Toaletele de la Henri Coandă sunt mereu murdare, adesea nefuncționale, cu pisoare înfundate și cu vase de wc fără colace, cu distribuitoare de hârtie fără hârtie, cu dispensoare de săpun fără săpun, cu robineți stricați și șuruburi care ies din faianță prin spărturi neregulate, cu lămpi arse sau corpuri de iluminat ce atrnă strâmb din tavan, pe cale să se desprindă. WC-urile din aeroportul internațional Otopeni put a urină stătută și duhnesc a lene și a dispreț față de pasageri.

Pozele de mai jos sunt făcute la o săptămână distanță, într-una din toaetele de la Plecări și într-una de la Sosiri. Nu știu cum sunt wc-urile pentru femei, că n-am intrat, dar la bărbați e așa de o grămadă de vreme; jegul ăsta e prima impresie pentru milioane de oameni care ajung în România.

Aeroportul Henri Coandă a avut anul trecut un profit record, de aproape 400 de milioane de lei, dar banii aceștia au fost luați cu japca de guvernul PSD, care nu știe să construiască și să investească nimic, doar să ia banii și să-i arunce-n populație, ca mită electoralistă.

P.S.: In poze era relativ curat. Am intalnit mai rau... mult mai rau.

dr4qul4

Sincer, eu nu vad unde e mizeria. Daca a intrat la 12:20 (iar cel de la curatenie a fost la 12:00) nu vad cum ar putea fi mai curat.
Nu prea inteleg cum a reusit sa lase urmele acelea de pantofi... Poate doar daca e vreo toaleta apropiata de iesire, altfel cred ca a facut-o el intentionat sau cineva s-a spalat la buda si a dat apa pe jos.
Legat de hartiile de la WC....asta e nivelul de civilizatie al romanului (demonstrat si prin noul curent al celor care vor sa schimbe tara folosind sintagma "M...ie", si laudandu-se cu asta). Cel de la curatenie le strange si pe astea....daca nu e cineva in WC in acel moment.
Doar lipsa hartiei (asta daca nu mai era un alt dispenser acolo, desi in afara a cam disparut hartia de maini si au ramas doar uscatoarele) si acel capac rupt se pot reclama.

Cum spunea si rizzuh, am vazut si mai rau de atat si nu neaparat ca e mizerie ci pentru ca traficul de pasageri depaseste capacitatea proiectata a terminalului.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rizzuh

Nici curatie nu prea se face, intretinere cu atat mai putin. Bateriile la lavoare nu functioneaza toate, uscatoarele de maini doar cand au ele chef, prosoapele de hartie se termina foarte repede, multe WC-uri fara capace, hartie igienica vesnic lipsa - asta daca nu lipseste suportul de hartie cu totul, si asa mai departe...

Fata de ce am vazut in alte aeroporturi, conditiile toaletelor din OTP sunt oribile. Da, o fi romanul marlan, dar nu sunt chiar cei mai marlani care circula prin OTP. In mall-uri sunt conditiile mult mai bune si acolo sunt marlani mult mai mari. In Bucuresti doar in Liberty Center am vazut mai rau decat in OTP (sau la GdN, dar ala e un loc aparte).

pasadia

Asta cu "a trecut la ora 12" este culmea. In toate spatiile de acest gen in care ai flux mare de pasageri se face curatenie non-stop, nu din ora in ora.

frunzaverde

#502
Quote from: dr4qul4 on August 28, 2018, 11:12:51 AM
Sincer, eu nu vad unde e mizeria.

Hai ca iti arat eu:

1. In pisoar este apa amestecata cu pisat.
2. Peretii pisoarului sunt mucegaiti (asta e urma neagra de la imbinarile placilor), semn ca n-au fost spalati niciodata cu simt de raspundere
3. Este extrem de jeg pe jos, cu urme de namol.
4. Lipsesc integral colace la veceu. Intr-o lume normala, daca s-a intamplat ceva cu colacul (vandalizat, furat, distrus, stricat) se inlocuieste imediat, la prima curatenie.
5. Lipseste hartia igienica si lipsesc prosoapele de hartie.
6. Este mizerie pe tavan, semn ca acesta nu a fost curatat de mult.
7. Multe echipamente sunt ruginite (unele cu protuberante periculoase), defecte (corpul de iluminat), vechi, si murdare (grilele scurgerilor)
8. Multe echipamente nu sunt de tip "heavy duty" necesare unui aeroport - instalatiile de tras apa de plastic par a fi de tipul celor pentru uz domestic, ca si stativul de chiuveta etc.

Quote from: dr4qul4 on August 28, 2018, 11:12:51 AM
Daca a intrat la 12:20 (iar cel de la curatenie a fost la 12:00) nu vad cum ar putea fi mai curat.

Faptul ca se face curat la 30 minute e ingrijorator. In majoritatea aeroporturilor mari pe unde am fost se face la 5 sau 10 minute, daca nu chiar constant.

Quote from: dr4qul4 on August 28, 2018, 11:12:51 AM
Nu prea inteleg cum a reusit sa lase urmele acelea de pantofi... Poate doar daca e vreo toaleta apropiata de iesire, altfel cred ca a facut-o el intentionat sau cineva s-a spalat la buda si a dat apa pe jos.

Simplu.
Landside: Garajul de parcare este jegos; daca ploua se fac balti cu ulei si praf. Mi-am stricat un costum acolo, n-au stiut trei curatatorii chimice sa-i faca nimic.
Airside: Foarte multi pasageri sunt adusi la terminal cu autobuze de platforma de la avioane. Daca afara ploua, se fac balti si namoale, platforma nefiind intr-o stare prea buna.

Quote from: dr4qul4 on August 28, 2018, 11:12:51 AM
Legat de hartiile de la WC....asta e nivelul de civilizatie al romanului (demonstrat si prin noul curent al celor care vor sa schimbe tara folosind sintagma "M...ie", si laudandu-se cu asta). Cel de la curatenie le strange si pe astea....daca nu e cineva in WC in acel moment.

Nu e nivelul de civilizatie de vina - ci fix facilitatile disponibile (sau lipsa lor).

Hartiile sunt cauzate de scarba de a folosi buda sau de lipsa colacelor la veceuri, care forteaza oamenii sa foloseasca tapet de hartie igienica. Daca veceurile ar fi curate, si ar exista sticlute de dezinfectant cu puf in fiecare cabina (comune in locurile unde exista scarba culturala fata de colace de WC)  nu s-ar mai crea mizerie cu hartii.

Iar muie ca slogan politic e un strigat de disperare la adresa mizeriei si coruptiei - ei au fost primii care ne-au dat noua muie. Inclusiv din acest aeroport international, unde pana am urlat noi API ca mai e putin si murim pe pista care se rupe sub avioane, nimeni nu misca un deget. Ca doar manager sef a fost pus de politicienii din partid un individ student in anul 1 la management aeroportuar, a carui prim obiectiv a fost sa trimita toti banii aeroportului la guvern si cotizatia personala la partid... La pomeni cu mici in padurea Cacana...  Cum sa raspunzi la asemenea sfidare si bataie de joc? Eu unul zic ca ei ne-au dat muie primii, asa ca le dam muia inapoi.

Quote from: dr4qul4 on August 28, 2018, 11:12:51 AM
Cum spunea si rizzuh, am vazut si mai rau de atat si nu neaparat ca e mizerie ci pentru ca traficul de pasageri depaseste capacitatea proiectata a terminalului.

Si, a cui e vina ca sunt 11 milioane de pax intr-un aeroport proiectat pentru 5 si carpit pentru 6.5 milioane pax? Nu a aeroportului care n-a fost in stare sa continue programul investitonal?

Si da, am vazut si eu mai rau de-atat. Fiumicino in timpul unei greve (veceurile erau toate infundate si pline, se facuse munte), Riga, New Orleans, Cairo si cam atat... Pana si la Beauvais, unde budele sunt intr-un container prefabricat arata mai curat.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Xenos

Starea aeroportului Otopeni este deplorabila, in terminalul vechi nu s-a mai investit nimic relevant de enorm de mult timp, in terminalul Finger si in cel XXX :) lucrurile sunt cat de cat ok, dar impresia de vechi si de improvizat domneste in ce priveste toaletele, spatiile comerciale, autobuzele, pistele si platformele deplorabile, intr-un cuvant cam tot.
Daca in anii 2000 ne aliniasem cat de cat, intre timp aeroporturile lumii au evoluat razant, noi am transformat Otopeni-ul in aerogara low-cost fara o minima mentenanta si fara a mari capacitatile, rezultatul e trist si batator la ochi, uitati-va si la benzile de bagaje! La zborurile interne de sub o ora astepti adesea 30 - 40 min daca ai avut proasta inspiratie sa predai un bagaj la cala.

In 2008 am fost delegat la un oficiu electoral. Ce fauna mi-a fost dat sa vad de la partide...de la PNL era un ins mai curatel, cu intelect mediu, dar cu care te puteai intelege. Nimic stralucit. Dupa alegeri a ajuns directorul aeroportului Otopeni. Cand am vazut chestia asta mi s-a luat - n-am mai putut avea incredere ca acel aeroport este bine administrat. Clientela politica de toate speciile s-a succedat, cu rezultatele cunoscute, zero initiativa, zero viziune, zero investitii, doar vaca de muls si atat.

Sorinus

Parcarea de la otopeni (Sosiri), chiar e sub orice critica: am fost saptamana trecuta sa iau pe cineva si problemele au inceput de la intrare. S-a blocat una din cele doua bariere si am intrat toti pe una (tipa din spatele meu s-a bagat fix in spatele meu si a blocat si bariera care mergea, ca nu-mi dadea jeton cu ea-n spate).

Rampele de urcare au gropi MARI, pe jos PESTE TOT s-a macinat betonul si eu un soi de praf si bucati de beton, iar automatele de plata a parcarii sunt de-a dreptul vintage. Sta cam 30sec sa proceseze cat ai de plata, normal ca se face coada. A stat 25 minute in parcare, din care 20 minute la coada s-o platesc.

Sunt nemultumit si nici n-am intrat in aeroport.

anacronox

legat de ce a spus Sorinus. Am mers vineri sa iau sotia de la aeroport. Am asteptat pana un angajat a rasturnat o galeata cu jetoane in aparat pentru ca nu mai se eliberau jetoane. La plecare functiona doar aparatul din celalalt capat al parcarii si am stat la coada vreo 30 de minute. E asa de greu oare sa se emuleze o solutie de parcari ca in centrele comerciale?

nenea_hartia

Pe mine mă șochează în continuare trotuarul rulant de la terminalul sosiri, e cu aproape 1 metru mai înalt decât nivelul podelei (ce tâmpit l-o fi proiectat n-am idee). E drept c-au pus o tablă care recomandă celor ce sosesc să fie atenți la cap, ca să nu și-l spargă de tavan, dar în orice țară mai acătării ar fi închis pe loc, din motive de siguranța pasagerilor.

Vă mulțumesc tuturor celor ce ați scris aici, în special lui @frunzaverde. Voiam de mult să îmi vărs oful pentru starea mizerabilă a aeroportului, dar ați făcut-o voi mai bine.
Sincer, nu înțeleg, ce dracu', măcar porțile de intrare în România și primii 100 de metri ar trebui să arate decent, dacă restul țării nu se poate. În realitate cei care intră în România suferă în general un șoc. Vămile mari sunt în general dezolante și n-am cuvinte să spun cât de infecte sunt vămi mai mici, ca Naidăș, Porțile de Fier (o ruginitură sinistră), Porțile de Fier 2 șamd.

tom_sawyer

#507
Guvern a aprobat realizarea unui nou terminal de pasageri la Aeroportul ,,Henri Coandă" din Otopeni pentru aproape un miliard de euro

Guvernul a aprobat în ședința de miercuri indicatorii tehnico – economici pentru dezvoltarea infrastructurii aeroportuare la Aeroportul Internaţional Henri Coandă – Bucureşti și realizarea unui nou terminal de pasageri.

Zona care va fi dezvoltată se află în estul aeroportului, iar noul terminal de pasageri va fi ,,modular", va avea peste 100.000 de metri pătrați și 25 de porți de îmbarcare,anunță Ministerul Transporturilor.

În plus, proiectul prevede realizarea de noi căi de rulare pentru avioane și 56 de locuri de parcare pentru aeronave. Întregul program are o valoare de circa 1 miliard de euro.



hotnews.ro

QuoteGuvernul a aprobat în ședința de miercuri, 29 august a.c. indicatorii tehnico – economici  pentru Programul strategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare la Aeroportul Internaţional Henri Coandă – Bucureşti, companie aflată sub autoritatea Ministerului Transporturilor.

Programul prevede investiții în dezvoltarea infrastructurii Aeroportului Internațional Henri Coandă-București și constă, în principal, în construirea unui nou terminal de pasageri, capabil să acomodeze traficul de pasageri existent și prognozat, a unor noi căi de rulare și platforme de staționare pentru aeronave și infrastructura aeroportuară asociată acestora. Totodată, în zona de est se va dezvolta infrastructură nouă de acces la aeroport, dar și alte infrastructuri adiacente activității aeroportuare.

Noul terminal "modular" de pasageri va avea o suprafață totală 100.000 m2, două module de 1.500 pasageri/oră/flux și 25 porţi de îmbarcare. Platforma de staționare aeronave va avea o suprafață de 650.000 m2 și 56 locuri noi de parcare pentru aeronave, vor fi noi căi de rulare pe o suprafață de 266.000 mp și 9 600 de locuri de parcare pentru autoturisme.

Această infrastructură aeroportuară nouă, modernă, care va îngloba cele mai noi tehnologii și va oferi un nivel superior de servicii, va permite consolidarea poziției României pe piața aviatică din zona Europei Centrale și de Est, înscriindu-ne, astfel, în trendul dezvoltărilor infrastructurilor aeroportuare din zonă.

Implementarea Programului strategic va aduce beneficii atât pasagerilor și companiilor aeriene, cât și celorlalți factori implicați, influențați direct sau indirect de extinderea și modernizarea AIHCB (companiile care activează în perimetrul aeroportuar, angajații pe platforma aeroportuară, autoritățile locale și comunitatea locală/regională, mediul de afaceri din vecinătate, persoane care tranzitează zona etc.).

Valoarea obiectivului de investiții ,,Programul strategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare la Aeroportul Internațional Henri Coandă-București" este 4.752.181 mii lei

MT

elphax

cele mai importante "scrise" in comunicat :
- terminal "modular"
- infrastructura "noua de acces"
ce nu apare scris:
- conectare "wireless" intre terminalul nou si cel vechi - probabil cu autobuze ...

Xenos

Quote from: elphax on August 30, 2018, 02:32:03 PM
- conectare "wireless" intre terminalul nou si cel vechi

:lol: :lol: :lol:

Un tren suspendat, ca la aeroporturile din Frankfurt și Düsseldorf, un fleac pentru Veorica, nu a intrat în asemenea trivialități.