Aeroportul Henri Coanda Bucuresti [OTP]

Started by Ionut, September 18, 2011, 02:00:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

Air Malta launches direct flight to Bucharest

Air Malta will start operating weekly direct flights to Bucharest as of May 17, 2018. So far, the airline has only operated charter flights to the Romanian capital. "We have been operating charter services to Bucharest for years together with our travel partners and we believe that the market is now mature enough for scheduled services," said Paul Sies, Air Malta's Chief Commercial Officer, according to The Malta Independent. The direct flights between Malta and Bucharest will be operated on Thursdays, and the tickets are already on sale. Go-light hand luggage one-way fares start from EUR 39.

Romania-Insider.com

pasadia

In dreptul portii 29 (ma rog, nu stiu ce numar are poarta de deasupra). Parca stiam ca la pista e urgenta mare.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


Ionut

Pai da, la pista e urgenta mare, dar ca sa faci pistele asa cum trebuie, e mai greu. Deci facem mai intai ce e mai usor.

NGC

MT a emis saptamana trecuta AC pentru pista 08L-26R.

09.05.2018: "Operaționalizarea imediată a pistei 08L-26R pe secțiunea km 0+000 – km 0+950"

TibiV

Ce atata zarva ?
Ca nu este nici macar un kilometru...
Ratam deschiderea a 28 de km de autotrada si nu se face "gaura in cer", de ce atata agitatie pentru doar 950 de metri de pista ?!...  :o
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

#410
^ Nu e cazul sa ne entuziasmam degeaba, din pacate. Dar na, se va da o stire pompoasa ca de obicei...

Cateva clarificari, pe surse, ca asa e la noi, zero transparenta:

1. este vorba despre portiunea INCHISA a pistei 2 (pista de nord), acel kilometru dinspre vest al pistei
2. este tot o carpeala

Mai precis, carpeala consta in:
- frezarea criblurii pe o latime de 16 m pe centru (8 metri stanga si dreapta de la axul pistei)
- se repara rosturile (imbinarile) dintre dalele de beton
- se re-asterne asfalt

Reparatia va fi cam 1 milion lei si se face in cadrul contractului cadru de intretinere care este in vigoare.

lupu.irimie

Rezumand in cateva cuvinte
CNAB An 2016> profit 234.536.426 lei
         An 2015> profit 17.8783.300 lei
         An 2014> profit 98.786.732 lei

Bun. Si facem carpeli de cateva milioane de lei, care or sa dureze pana o sa decoleze primul WB!
Statul paralelipiped!
"Only the shadows know"  - daca, si cand o sa avem infrastructura!

rizzuh

90% din banii aia se livreaza la buget, sub forma de dividende, ca sa plateasca pensiile din ei. Dupa ce se duc 90% mai raman doar cateva monezi pentru reparatii.

Ionut

Din 28 octombrie, Viena – Bucuresti cu Laudamotion



Laudamotion a anuntat noutatile orarului de iarna 2018/2019, iar Bucuresti se afla printre destinatiile spre care operatorul austriac va zbura din Viena.

Zborurile vor fi operate dupa urmatorul orar (ore locale):

OE346 Viena – Bucuresti 06:10 – 08:45 / zilnic
OE347 Bucuresti – Viena 09:30 -10:10 / zilnic


Biletele pleaca de la 20 EUR / segment si pot fi rezervate deja. Pe aceasta ruta, Laudamotion va face concurenta companiilor Austrian Airlines si TAROM. Acum, Laudamotion are in flota 5 Airbus-uri A320 (180 de locuri) si doua A321 (210/212 locuri), numarul avioanelor urmand sa creasca pana la intrarea in vigoare a orarului de iarna.

Aeronews

__dir

Se lucra la pista ieri pe la 12. Erau vreo 4-5 basculante plus o masina de turnat asfalt in zona nord.

Intarziere zbor 1h :)

Sorinus

Care din piste? Aeroportul are doua, si ar trebui sa fie de ajuns una singura oricum. Nu cred ca intarzierea a fost cauzata de lucarile la pista.

__dir

Cea nordica, la intoarcere am aterizat cam dur pe ea. Posibil sa fi avut legatura cu greva din 30.05 din Grecia.

Imi poate explica si mie de ce o apa in OTP e 2.5e (0.5l) si in Salonic/Atena 0.5/0.8e? Chiar asa de marlani au ajuns cei din management?
Ce sa mai zic de toalete/scari rulante nefunctionale.





Vladul

Quote from: Sorinus on June 04, 2018, 10:14:21 AM
Care din piste? Aeroportul are doua, si ar trebui sa fie de ajuns una singura oricum. Nu cred ca intarzierea a fost cauzata de lucarile la pista.

Au pus acum cateva zile anunt pe pagina de FB "Ministerul Transporturilor Romania" anunt:

"După 4 ani în care o treime din pista 2 a Aeroportului Internațional Henri Coandă a fost închisă, astăzi au fost finalizate ultimele lucrări de reparații. Acum se fac testele de laborator pentru verificarea calității, iar în scurt timp vor începe procedurile necesare recepției și refacerii marcajelor în vederea operării pe întreaga lungime a pistei."

https://www.facebook.com/MinisterulTransporturilor/posts/2191784287717115

panda80

Quote from: __dir on June 05, 2018, 02:11:54 PM

Imi poate explica si mie de ce o apa in OTP e 2.5e (0.5l) si in Salonic/Atena 0.5/0.8e? Chiar asa de marlani au ajuns cei din management?
Ce sa mai zic de toalete/scari rulante nefunctionale.


Dintre toate aeroporturile pe care am fost (si am fost pe cateva) la OTP este cea mai mare diferenta intre preturile din aeroport si cele din oras (cam de 4-5 ori mai mari pe aeroport). De exemplu la MUC exista o berarie in interiorul aeroportului cu preturi mai mici decat la restaurantele din oras (bere f buna la 0.5 sub 3 euro).

rizzuh

Quote from: __dir on June 05, 2018, 02:11:54 PM
Imi poate explica si mie de ce o apa in OTP e 2.5e (0.5l) si in Salonic/Atena 0.5/0.8e? Chiar asa de marlani au ajuns cei din management?

Din cate stiu pretul apei in Grecia este reglementat. In Atena si Lefkada a fost 0.5 euro, doar pe vapor a fost mai mult - 1 euro :D