Aeroportul Henri Coanda Bucuresti [OTP]

Started by Ionut, September 18, 2011, 02:00:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Konter

Asocierea Veolia Romania Soluții Integrate (lider) – Acvatot – Sade Ingenierie Unica a depus singura ofertă pentru un contract a cărui valoare a fost estimată la peste 19 milioane de euro.
Oferta vizează atribuirea contractului de proiectare, asistență tehnică și execuție a lucrărilor pentru realizarea unei stații de epurare a apelor uzate evacuate de pe platforma aeroportuară a Aeroportului Internațional Henri Coandă din București.
Prin realizarea acestei stații de epurare se realizează atât eliminarea completă a pericolului poluării accidentale a emisarului Valea Pasărea, cât și reciclarea și reutilizarea unei cantități importante de glicol.
Contractul include și servicii de operare, precum și întreținere în perioada de garanție.
Valoarea totală a contractului este estimată la 95.803.603 lei fără TVA.
Autoritatea contractantă este Compania Națională Aeroporturi București SA.
Contractul are durata de 153 de luni din care 120 de luni perioada de garanție,
Contractul prevede șase luni termenul de predare a proiectului tehnic de execuție, trei luni pentru elaborarea DTAC, DTOE, inclusiv depunerea lor.
Lucrările vor fi executate în termen de maxim doi ani de la data primirii ordinului de începere a lucrărilor.

https://arenaconstruct.ro/veolia-romania-a-depus-singura-oferta-pentru-un-contract-de-19-mil-euro/

AndreiB

Am vazut cutii cu scannere noi la portile de la plecari in OTP. Din pacate shipping label zice ca sunt modelul Rapiscan 920DX care nu permite lichide / electronice lasate in bagaj... pacat.

Stie cineva cand se va echipa OTP cu asta? E un confort imens la zbor.

tom_sawyer

#962
Aceste scannere tridimensionale care ne scapă de grija limitei de lichide la bagajul de mână sunt deja instalate la Cluj şi la Timişoara, la Otopeni ar urma să ajungă la finalul anului pentru că este o a treia licitaţie în curs aici. Vorbim despre 18 miliaone de euro pentru 18 astfel de scannere, 16 dintre ele vor fi montate la Otopeni, alte două la Aeroportul din Băneasa.

observatornews.ro

[CN1064398] Furnizare de sisteme de detectare a explozibililor dedicate pentru controlul de securitate al bagajelor de cabină ale pasagerilor/articolelor transportate de persoane, altele decât pasagerii (EDSCB, C1), cu toate accesoriile si consumabilele aferente, prestarea serviciilor de instalare, punere in functiune, instruire, inclusiv intretinere si reparatii in perioada de garantie si post garantie

[CN1062311] Furnizare sisteme de detectare a explozibililor concepute pentru controlul de securitate al bagajelor de mână (EDSCB, standard de performanță C3) prevăzute cu sisteme automate de returnare a tăvilor (ATRS), cu toate accesoriile aferente, prestarea serviciilor de proiectare, instalare, punere în funcțiune, instruire, întreținere și reparații în perioada de garanție și postgaranție

tom_sawyer

[CN1059899] Proiectare, inclusiv asistență tehnică și execuție lucrări pentru "Modernizare terminale și corpuri de clădire existente la Aeroportul Internațional Henri Coandă București"

1. Ofertant unic : CONSTRUCTII ERBASU,

2. Asociere : UTI CONSTRUCTION AND FACILITY MANAGEMENT (Leader), SOMET,RE-ACT NOW ARCHITECTURE,

3. Asociere : SSAB-AG (Leader), BEMEL AG


[CN1057749] Lucrările de execuție pentru construirea parcării P+2E Departament Vest la Aeroportul Internațional Henri Coandă București

1. Ofertant unic : BOG'ART,

2. Ofertant unic : PORR CONSTRUCT,

3. Ofertant unic : SSAB-AG,

4. Asociere : CONCELEX (Leader), Concelex Engineering S.R.L,

5. Asociere : HIDRO SALT B 92 S.R.L. (Leader), Drum Concept, TAFFO,

6. Asociere : PAB Romania (Leader), STRACO HOLDING,

7. Asociere : UBITECH CONSTRUCȚII SRL (Leader), CONIM PARTNERS, CONFRASILVAS S.R.L.,

8. Asociere : BAICULESCU CONSTRUCT (Leader), MONTIN,FADMI PROD, VISIO CONSTRUCTION WORKS,

9. Asociere : CONSOLA GRUP CONSTRUCT S.R.L. (Leader), RO CONSTRUCT CENTER S.R.L.,

10. Asociere : CONARG AG (Leader), ALS BETON, IAMSAT MUNTENIA S.A.

Sorinus

S-a dat drumul (cred ca deja de ceva vreme) la noile locuri de parcare de langa terminalul Cargo. Ryanair-urile trag acolo mai nou (cel putin cele care n-au baza la Bucuresti).

De asemenea, pista dinpre N e complet inchisa, se lucreaza la taxyway-uri. Deci momentan Otopeniul sta intr-o singura pista.

Se lucra de asemenea la ce pareau a fi niste scannere de pasapoarte, probabil pt sosirile non-Schengen, dar nu in capatul viorii ci dupa culoarul cel lung, langa al doilea set de cabine ale Politiei de Frontiera.

lucianix

^ In marea majoritate a timpului parcheaza Ryanair in pozitiile noi, de foarte mult timp nu au mai fost parcati pe platforma 2, fie avioanele de pe baza OTP sau din afara ei .

Pista 08L/26R este inchisa momentan cu toate taxiway-urile aferente pana la 11.04.2024 11:59LT inclusiv , sa speram ca si respecta termenul acesta.
Intre timp se tot fac mici reparatii la platforma, prin capatul viorii . Speram totusi sa inchida bucati alternativ, chiar daca vine vara caci este dezastru in rest , atat pe parte de calitate taxiways cat si pista 08R unde simti ca se rup dintii in gura atat la decolare cat si la aterizare :))

Sorinus

Poate asta asteptau, sa termine pista de N cu toate taxyway-urile, cu locuri noi de parcare in Nordul viorii, sa inceapa sa lucreze pe partea de Sud, inclusiv refacerea pistei.

Adica, asa ar avea sens si asa sper. Daca rezolvi tot legat de pista 2, altfel te misti apoi cu pista 1.

lucianix

Pista de la N, adica 08L/26R nu cred ca avea mai mult de 2-3 ani de cand au terminat sa o reabiliteze. De asemenea calea de rulare aferenta ei era jumatate reabilitata si ea, nu mi se parea o prioritate. Iar la nordul viorii sunt 5 pozitii de parcare, este ca si cum nici nu exista la nevoia aeroportului din momentul de fata.

Sa speram totusi ca au un plan si o gandire si vor etapiza lucrari si pt cealalta pista, platforma ramasa si caile de rulare aferente... sa speram..

AndreiB

Stie cineva cum se va face operarea post Schengen? In mod normal separarea interne - Schengen nu ar mai trebui sa apara.

Portile 5x ar fi mai bine alocate pentru Ryanair / Wizzair.

danutzu_1069

Non-Schengen va urca la nivelul superior pe culoarul central, unde, în capăt sunt (vor fi) punctele de control ale PF (cabinele sunt acolo de multa vreme). Schengen rămâne la nivelul curent.
Asta pentru debarcarea la Terminal, pentru autobuze, probabil vor organiza punctele de control PF pe fluxul vechi, dar cu separare fata de fluxul Schengen.

AndreiB

#970
Nu asta am intrebat. Stiu cum va fi dispusa zona din vioara. Intrebarea mea e daca internele raman la 5x sau daca pot opera si din vioara.

Non-Schengen va avea capatul estic al Vioarei, si la etaj si la parter. La sosiri probabil vor folosi poarta de autobuz de sosire din vioara.

Dar restul zborurilor (interne si externe Schengen) ar trebui sa plece de la orice poarta (deci fara interne segregate la 5x) si sa soseasca direct in terminal, nu la benzi. Asta ar permite de exemplu transferuri mult mai facile interne > extern Schengen, fara alt control de securitate.

lucianix

In teorie ar trebui sa nu mai existe diferente intre interne si externe pentru imbarcare si debarcare de la burduf . Acum na, teoria e teorie la noi..practica e alta.

shift2rail

^ nu e atat de simplu, vor ramane diferente intre zboruri interne si zboruri Schengen: de ex, in spatiul Schengen nu vei putea calatori cu copiii fara acordul legalizat la notar al consoartei/consortului.

AndreiB

Nu vor exista porti de control in terminal. De altfel alte aeroporturi (e.g. Cluj) vor avea toate portile Dchengen si Interne impreuna.

Daca guvernul Roman alege sa faca tam-tam cu avizul notarial la minor, probabil verificarea o sa fie la imbarcare in avion.

O sa fie si mai ilar dupa/daca intram in Schengen full, unde orice parinte ar putea sui copilul in masina si pleca oriunde in spatiul Schengen fara control.

shift2rail

dihotomia aerian-terestru exista si in alte tari UE: stiu parinti care au fost intorsi cu copiii de la aeroportul CDG (destinatie Schengen-Italia) deoarece nu aveau agrementul celuilalt parinte, in timp ce rutier ar fi putut, evident, traversa fara probleme granita franco-italiana (mai putin in cazul unui control inopinat).

care este totusi motivatia acestei reguli absurde de imersiune in viata privata? ar trebui abolita, macar ptr calatoriile intra-Schengen.