Aeroportul Henri Coanda Bucuresti [OTP]

Started by Ionut, September 18, 2011, 02:00:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Ionut

New route: Bucharest-Lyon with Wizz Air, more flights to Tel Aviv, Milan and Turin

Effective June 2020, Wizz Air will fly twice weekly (Tuesday, Saturday) from Bucharest to Lyon. The low-cost operator has also announced more frequencies from OTP to Tel Aviv, Milan and Turin, as well as an additional A321 for its Bucharest base.



Aeronews

dragos76

Quote from: Ionut on February 07, 2018, 09:05:40 AM
Raportul de control privind verificarile la CNAB de corpul de control al primului ministru
-oameni care au fost angajati pe hartie au luat salariu fara sa fie prezenti o zi la locul de munca de exemplu Neamtu Cristina Elena (Serviciul de relatii externe) care in perioada 05.01.2016-30.06.2016 a fost prezenta la serviciu doar 50 de minute adica 26.697 lei salariu corespunzator unui numar de 968 de ore lucrate desi a fost prezenta efectiv la serviciu doar 50 de minute

Până la urmă se pare că nu s-a terminat doar cu niște povești, ci se ajunge la urmărire penală: http://www.pna.ro/comunicat.xhtml?id=9599

Ionut

NEW ROUTE / In summer 2020 (peak season), #Ryanair will fly once a week from #Bucharest (OTP) to Kavala (KVA), #Greece. #lowcost

Aeronews

alecu26

Se merita oare? Mai ales pentru cei care nu sunt din Bucuresti? Ma refer la mersul in Thassos. Plus ca acolo ai iar nevoie de masina.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

#724
pentru Thassos nu. Inchiriatul masinii costa destul de mult, mai ales daca ne gandim ca cei care aleg aceasta destinatie, o aleg si pentru pretul destul de scazut. Din Bucuresti faci 8-9 ore cu masina, costul e unul destul de mic (150-200 euro dus-intors), si in masina intra 4 persoane + bagaje (cunosc persoane  care pleaca in grupuri numeroase in Thassos si isi iau si mancare si bautura, iar lada frigorifica este must have). Drumul pana la avion, imbarcarea, zborul, debarcarea, inchiriatul masinii si drumul pana la ferry s-ar putea putea sa dureze tot pe acolo. Plus ca, daca esti cu masina ta, poti pleca oricand vrei.
Dar cine zice ca nu se vor gasi turisti care sa se cazeze pe continent? Probabil ar fi si mai ieftin. Poti sta la un resort si sa nu ai nevoie de deplasare, sau poti inchiria un scuter.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ghrt

Cursa low cost e binevenită. Din Kavala poţi lua ferry spre Thassos şi apoi ai autobuz pe insulă. Poţi să îţi faci un weekend mai lung (3-4 zile) fără stres şi oboseală pe şosea. Păcat că OTP e supra aglomerat şi e deja un stres în sine, dar oricum la Ryan nu se zboară cu bagaj de cală.

Cont (aproape) inactiv.


ghrt

Probleme cu bagajele şi alimentarea cu energie electrică, ca de obicei nimic clar.

Oamenii au încărcat banda aiurea? Au fost prea multe bagaje şi banda nu a făcut faţă? S-a produs din cauza unei coincidenţe între supraîncărcare şi problemele cu electricitatea? Generatoarele merg dar nu şi bateriile, ce preiau consumul până pornesc motoarele generatoarelor? În treacăt fie spus, jurnalism de papagali.
Cont (aproape) inactiv.

frunzaverde

#728
Bagajeria este constant supra-incarcata, opereaza la supra-capacitate aproape constant.

In cladirea veche mai ales, unde benzile de primire sunt construite pentru situatia de la inceputul anilor 2000, este cu adevarat dezastru. Cand au fost construite ghiseele de check-in, nu au fost niciodata gandite pentru a fi folosite toate la 100% din capacitate, cum sunt folosite azi. Au fost gandite sa existe ghisee speciale pentru Business Class, sa existe pasageri care fac check-in fara bagaj (era in epoca de dinainte de check-in online), sa existe ghisee inchise.

Pe bancul de dimineata, se blocheaza tot sistemul de multiple ori zilnic, semnalul de alarma (cunoscut ca ciuperca printre angajati) activandu-se automat de multiple ori pe banc. Ca sa nu se blocheze toata afacerea complet, agentii de la check-in sunt nevoiti sa proceseze pasageri mai lent decat pot in realitate, si sa spatieze pasagerii, pentru ca altfel blocheaza bagajeria.

Sistemul in sine nu e deloc modern - ghiseele au spatiu foarte mic de stocare in asteptare; si benzile colectoare sunt masiv multiplexate (parca sunt 4 ghisee pe o banda centrala spre bagajerie). Asta limiteaza si mai mult sistemul. Si supraincarcarea limiteaza posibilitatile de mentenanta; mai ales ca sistemul e extrem de vechi. Mai rau, si mentenanta chiar si cand se poate face, se face vai de ea...

Caderile de tensiune au fost dintotdeauna o problema pe OTP. La fel, sistemul e supra-incarcat. Problema nu e neaparat ca se reseteaza statiile de lucru ale personalului (alea sunt pe generator) sau sistemul SITA (care nu pica prea des), problema e ca pica in special conexiunile la internetul public, care dureaza ceva sa-si revina (pana isi revin toate routerele si serverele si repeaterele de fibra si...). Si Wizz si Ryanair depind de internetul public pentru a face check-in (spre deosebire, de, spre exemplu, Tarom sau Lufthansa).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

cristi5

Am prins si eu pana de  curent la OTP, dimineata la checkin. Am crezut ca e un eveniment rar, ca e news, si am raportat pe forum :lol: Cand colo...

Merci pt explicatia cu supraincarcarea retelei, trebuia sa-mi dau seama singur...

Dar... daca se prajeste vreun cablu poate vedem si incendiu. Poate atunci se vor trezi cu T2...

alex8

La medie tensiune supra încărcare a rețelei pe timp de iarnă?  Daca iarnă este supra încărcată, atunci vara ce se mai face?

Ionut

RUTĂ NOUĂ: Otopeni ---> Sankt Petersburg cu Wizz Air. Aceasta va debuta în 1 iulie 2020 și va fi operată cu o frecvență de trei zboruri pe săptămână, în fiecare zi de luni, miercuri și vineri.

CNAB pe Facebook

razvan96

,,Reabilitare cale de rulare DELTA cu ridicarea PCN – ului la nivelul PDA1 (inclusiv intersecţia DELTA – PAPA – CHARLIE şi supralărgiri în zonele de inflexiune) si instalatiile de balizaj aferente"

A iesit si AC-ul pe 23.12.2019.


bogdymol

New route: Budapest – Bucharest with LOT Polish Airlines

QuoteIn two months time, on March 30th, LOT Polish Airlines will begin flights from Budapest to Bucharest. The new route will be operated daily with Embraer 195s.

The route was supposed to be inaugurated in September 2019, but has been postponed until the end of March 2020. Schedule as follows:

LO2653 Budapest – Bucharest 2250 – 0110+1 E95 / daily, except Saturday
LO2654 Bucharest – Budapest 0600 – 0625 E95 / daily, except Sunday
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

elphax

se putea si mai rau,
un top facut cu cele mai nasoale aeroporturi , OTP el al patrulea

businessinsider