Aeroportul Henri Coanda Bucuresti [OTP]

Started by Ionut, September 18, 2011, 02:00:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

rota

Ryanair va zbura pe ruta București – Edinburgh din octombrie 2019

Compania aeriană low-cost irlandeză Ryanair a anunțat lansarea zborurilor directe între București și Edinburgh. Zborurile vor debuta la finalul lunii octombrie, cu ocazia intrării în vigoare a noului orar de iarnă.

Compania aeriană irlandeză va lega Bucureștiul de capitala Scoției cu trei zboruri săptămânale, în zilele de luni, miercuri și vineri.
Sursa


razvan96

PORR a castigat si licitatia pentru reabilitarea caii de rulare Delta si s-a semnat azi cu ei.

survola

E foarte bine, deschide Wizz o relație externă, hop și Ryan Air tot acolo. Sau invers.
Mai răsfirați, băieți, mai răsfirați.

U_I_JOHNY


U_I_JOHNY


nenea_hartia

^ Păcat că aceiași cretini care se laudă cu lansarea licitației au decis ca legătura feroviară să se oprească pe veci în fața vechiului terminal...

cristi5

Exista CF in SF pt terminalul 2?

Sau CF la un terminal modern e un moft?

frunzaverde

#712
Da, exista CF la T2 in SF. Linia e gandita sa vina dinspre est.

Gara e prevazuta imediat la sud de calea de rulare Oscar cam in zona unde se termina in partea de est (aproape de pragul pistei 26R). Gara e supraterana in planul strategic, ca si linia, care se cupleaza prin racord inspre Bucuresti un pic la vest de Gara Caciulati. Gara e gandita initial ca "obiect independent", dar integrabila in modulul 3 al T2. Exista si loc lasat pentru metrou, cu doua statii in partea de vest, probabil ideea fiind conexiune la M2.

Planul strategic avea si gara la T1, pe un amplasament similar cu cel de azi, dar subteran, bazat pe SF-ul CFR 2007. Care SF 2007 prevedea explicit contruirea unei prelungiri subterane, pe sub aeroport la T2. Pe planul strategic legatura T1-T2 nu apare, dar apare in SF. Dar... a iesit jegul curent...

P.S. Metrourile (de la T2/M2 prelungit si M6) nu au fost gandite sa se "intalneasca".
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Cristi N

Daca se schimba stapanirea de la anul, sa zicem sfarsitul lui 2020, ar mai fi tehnic posibila repararea prostiilor facute pana acum?

frunzaverde

#714
Nu ai ce sa mai faci odata ce constructia a progresat dincolo de "scurmat in tarana". Estacada si gara pe estacada ar trebui demolata complet, si mutat totul in subteran, adica 95% din investitie demolata si reconstruita altundeva... Nici o sansa - asa ramane 20-30 de ani, pana cand T1 la OTP va fi atat de obsolete incat va trebui abandonat complet.

Asta fara sa zicem ca "stapanirea" noua ar trebui sa aiba pe de-o parte un plan si o viziune, pe de alta parte oameni (multi) cu capacitate de actiune. Vezi asa ceva pe undeva la orizont? Arata-mi si mie, eu vad cel mult 1-2 oameni, si aia mai mult entuziasti decat cu un plan...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Cristi N

In cazul asta nu pot decat sa sper sa se miste cat mai putin pana la safarsitul anului viitor. Propun ca restul discutiei sa fie una "cavalereasca".

Io

^
Intrebare: constructiile noi supraterane nu afecteaza capacitatea CAT 3 a pistelor?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

nenea_hartia

#717
@cristi5: am găsit schița aici, rezoluția nu e fantastică, dar măcar ne putem face o idee. Nu mă pricep și nu vreau să spun prostii, plus că nu se văd cine știe ce detalii la rezoluția asta ca să înțeleg motivele soluției propuse, dar aș fi proiectat calea ferată și accesul rutier în A0 mai grupat, ca să restrâng cât mai mult din terenul mort dintre ele, iar pe porțiunea din incinta aeroportului aș fi îngropat linia, nu că am o obsesie, dar poate spațiul ăla ar putea fi utilizat în viitor la ceva și atunci va fi prea târziu.
Ar fi fain dacă am putea cere SF-ul, să ne facem și noi o părere.


rota

Timişoara-Bucureşti, singura rută internă cu peste 100 de pasageri pe zbor. Cluj are 89 de pasageri, iar Bacăul numai 28

Bucureşti-Timişoara a fost cea mai aglomerată rută internă în primul semestru al acestui an, aproape 220.000 de pasageri alegând să călătorească din Capitală spre oraşul de pe Bega, conform datelor furnizate de Aeroportul Internaţional Timişoara.

Aceasta este şi singura rută internă unde gradul de ocupare sare de 100 de pasageri pe zbor. Spre Timişoara zboară companiile Ryanair şi Tarom, cea din urmă folosind pe această rută aeronave ATR cu 48 şi circa 70 de locuri. În plus, Tarom operează zboruri pe această rută şi cu aeronavele Boeing cu 160 de locuri. Sursa

Xenos

Ma mir. Clujul de regula e arhiplin, chiar si cand se zboara cu Boeing...