Aeroportul Henri Coanda Bucuresti [OTP]

Started by Ionut, September 18, 2011, 02:00:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

RobertN

^^

@frunzaverde

Mulțumesc frumos pentru explicații!

rota

Momente de panică pe Aeroportul Otopeni: oamenii de pe o scară rulantă veneau unii peste alţii

Momente de panică pe scările rulante din Aeroportul Otopeni au avut loc luni seară, la o lună după ce un incident similar a stârnit vâlvă şi a determinat conducerea să dea asigurări că în două săptămâni lucrurile se vor schimba.

Numărul călătorilor pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă creşte de la an la an, motiv pentru care scările rulante, concepute pentru un trafic mult mai mic, nu mai fac faţă numărului mare de pasageri. Astfel se creează momente precum cel surprins luni seară de o pasageră, când oamenii care coborau de pe scara rulantă erau blocaţi de persoanele aflate la ghişee. 

Sursa

yetiman

Supraaglomerarea aeroportului este binecunoscuta.

Dar:
1. Exista buton pentru oprirea de urgenta a scarii rulante. De ce nu l-a apasat nimeni? Nu stiu cum e la Otopeni, dar sigur sunt la cele 2 capete + intermediare in functie de lungimea benzii)
2. O partiala lipsa de civilizatie. Din pacate, si in locuri neaglomerate am vazut destui care s-au oprit sa povesteasca cu un amic, sa-si aranjeze un bagaj sau pur si simplu sa caste ochii in jur imediat dupa coborarea de pe scara rulanta fara sa le pese ca vin altii in urma....

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

Cati dintre cei care folosesc scarile rulante stiu ca exista buton pentru oprirea de urgenta?....

Cei mai multi nu stiu, iar in panica momentului cei care stiu s-ar putea sa uite...

Este cam ca discutia cu adapostirea sub consola de la peronul metroului daca te trezesti cazut/aruncat pe sine.

Nu toti sunt Bond sau Bourne....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

Daca imi aduc bine aminte scara, de jos nici macar nu se vede ce e sus...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

rota

CN Aeroporturi Bucureşti a finalizat procesul de înlocuire, la Aeroportul Henri Coanda, a 5 echipamente de andocare automată a aeronavelor la pasarelele de debarcare (burdufe).

În acest moment, toate cele 14 poziţii de parcare a aeronavelor la burduf sunt dotate cu acelaşi tip de echipament de ultimă generaţie, produs de ADB Safegate. Astfel, se obţine o creştere a nivelului de siguranţă în exploatarea platformei aeroportului şi se creează premisele pentru dezvoltări ulterioare în aplicaţii operaţionale şi automatizări ale alocarilor aeronavelor la poziţiile de parcare.

Sistemul de andocare Safedock A-VDGS Type 1 utilizează un laser infraroşu 3D care permite poziţionarea aeronavei la burduf cu o precizie de 10 cm, în orice condiţii de operare (meteo, vizibilitate redusa etc.).

Sursa

rota

In aceasta seara, pentru o scurta perioada de timp, pe Aeroportul International Henri Coanda, nu au aterizat si decolat avioanele. La Pista 1 se efectueaza lucrari de asfaltare, iar la Pista 2 a avut loc o interventie punctuala, de reparatie a unei exfolieri. Aceste lucrari sunt efectuate pentru ca siguranta pasagerilor este prioritara pentru Compania Nationala Aeoporturi Bucuresti.

Sursa

"de reparatie a unei exfolieri" din seria, a aparut o extorsiune a unui degajament :lol: :lol:

cavver

Si ce cuvant ai folosi pentru a descrie desprinderea unui strat de asfalt de la suprafata pistei ?

rota

nu ma deranjeaza cuvantul in sine, ma deranjeaza gravitatea faptului si lejeritatea comunicatului (survolau 12 avioane in acel moment, iar un avion a fost trimis pe Baneasa si unul pe Kogalniceanu).

Ah si as incepe cu "ne cerem scuze ca nu am modernizat pista de multi ani"

cavver


Pista 2 e aia modernizata cel mai recent ... Atat de bine modernizata incat dupa modernizare 1/3 a fost inchisa din cauza de exfolieri. Cat despre lejeritatea comunicatului - problema cu pista care se exfoliaza e cam de 4-5 ani , e evident deci cu cata lejeitate sunt tratate problemele acolo ...

mirceaVRo

Calitatea aeroportului OTP se vede de cand ajungi la Control Pasapoarte in alte parti sunt gardulete de delimitare sau cum s-or numi sa mearga lunea civilizat in rand dar la noi ajungi intr-o mare de oameni claie peste gramada nu e nimeni responsabil de Quality Control sau cat de cat sa faca anumite lucruri sa mearga mai decent si totusi e cel mai mare aeroport al tarii ar trebui sa arate perfect si inca un lucru de cativa ani toaletele sunt tot timpul murdare si miroase urat.

RaduC

^ Se numeste crowd sau Q-control si e nevoie de un om acolo permanent care sa adapteze zig-zagurile in functie de fluxul de oameni.
Nu e mare scofala, pot da detalii in privat daca e cinvea interesat (  ;) )

Ionut

Bucuresti-Edinburgh cu Wizz.

Wizz Air va zbura pe noile rute cu A320 si A321. Zborurile Bucuresti – Edinburgh vor fi operate de doua ori / saptamana (W6 3013 si W6 3014) de la inceputul lunii noiembrie. Aeronews

rota

Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti alocă 16,65 milioane de lei pentru achiziţia de utilaje complexe pentru deszăpezirea aeroporturilor, potrivit unui anunţ postat pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice.

Procedura va fi de tip licitaţie deschisă electronică, iar achiziţia implică încheierea unui acord-cadru cu un singur operator economic.

Obiectul contractului constă în achiziţia de utilaje complexe pentru deszăpezirea aeroporturilor, cu plug, perie, suflantă (turbină) şi echipament împrăştiere material degivrant - compacte, dar şi prestarea serviciilor de şcolarizare a personalului ce va utiliza şi întreţine utilajele şi a serviciilor de service în perioada de garanţie a utilajelor.

Criteriul de atribuire a contractului este cel mai bun raport calitate - preţ. Durata contractului este de 48 de luni. Achiziţia nu intră sub incidenţa acordului privind achiziţiile publice. Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 2 septembrie 2019, ora 15:00.

Sursa

horatiu.cosma

http://www.cdep.ro/pls/parlam/interpelari2015.detalii?idi=57884&idl=1

Ce cretini. Modernizarea pistei 1 din 2024, lansarea licitației pentru noul terminal abia când sunt gata exproprierile. Actualul terminal geme de suprasaturare și ăștia își permit luxul să mai piardă timp inutil. CNAIR/CFR lansează totul fără exproprieri, că doar până se termină licitația, proiectarea, avizele, acordul de mediu etc și urmează să se intre efectiv în teren apar și exproprierile.