Aeroportul Henri Coanda Bucuresti [OTP]

Started by Ionut, September 18, 2011, 02:00:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ionut

Pasagerii Aeroportului Otopeni vor supravegheați cu o soluție de recunoaștere facială

UTI Grup a câștigat licitația pentru realizarea lucrărilor de modernizare, retehnologizare și extindere a sistemului de supraveghere video al Aeroportul Internațional Henri Coandă București și va încasa 4,675 milioane de euro, fără TVA. Contractul se va încheia peste 4 ani de la data atribuirii, în aprilie 2023. Estimată la 7,668 milioane de euro, fără TVA, procedura de atribuire a fost inițiată în noiembrie 2017. La finalizarea lucrărilor, sistemul de supraveghere video (TVCI) va permite recunoașterea automată a numerelor de înmatriculare a autovehiculelor și va include și o soluție de recunoaștere facială (Face Recognition), precum și una de video analiză inteligentă (Intelligent Video Analysis).

Profit.ro

Ionut

Aeroportul Otopeni, loc ruşinos în clasamentul celor mai bune servicii din lume

,,Aeroportul Internaţional Henri Coandă Otopeni, principalul aeroport al României, a fost clasat pe locul 129 din 132 (faţă de 116 din 141 în 2018). Otopeni a obţinut 6 puncte la punctualitate, 6.1 la calitatea serviciilor şi 6 punte la calitatea serviciilor de vânzare cu amănuntul, scorul total fiind de 6.03", a informat AirHelp, autorul clasamentului. Mai prost cotate sunt Aeroportul Eindhoven din Ţările de Jos, Aeroportul Kuwait şi Aeroportul Lisabona, care ocupă ultimele trei poziţii din clasament.

Detalii in Adevarul

hefaistos

Suntem in companie selecta:
121 Charles de Gaulle
123 London Gatwick
126 Paris Orly

O:-)
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

O picatura intr-un ocean.




Compania Națională Aeroporturi București anunță creșterea capacității de procesare, în urma măririi numărului de poziții de parcare a aeronavelor. Prin reconfigurarea platformei de imbarcare-debarcare nr. 1, celor 22 de poziții de parcare existente le-au fost adăugate încă 4, ce vor fi utilizate preponderent de către aeronavele de mai mici dimensiuni. Totodată, este în stadiul de execuție o investiție în valoare de 12.700.000 lei, constând în extinderea suprafeței aceleiași platforme cu încă 4 poziții de parcare, lucrările urmând să fie finalizate în a doua jumătate a lunii septembrie 2019.

CNAB

Ionut

Compania Naţională de Aeroporturi Bucureşti estimează un profit net 318,53 milioane lei în acest an

Compania Naţională de Aeroporturi Bucureşti (CNAB), compania care administrează cele două aeroporturi de lângă Bucureşti, estimează venituri totale de 1,08 miliarde lei în acest an şi un profit net de 318,53 milioane lei, potrivit proiectului de buget pentru 2019 aflat în dezbatere publică. Societatea şi-a planificat cheltuieli totale de 674,09 milioane lei. "În bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2019 sunt programate venituri totale cu o creştere, faţă de realizările anului precedent, cu 7,71%, a cheltuielilor totale cu o creştere cu 22,25%, compania programând un profit brut de 408,7 milioane lei. Veniturile totale sunt majorate doar cu 7,71% ca urmare a reducerii tarifului de securitate perceput de companie, începând cu aprilie 2019", se arată în nota de fundamentare. Compania Naţională de Aeroporturi Bucureşti are circa 1.500 de angajaţi. Câştigul mediu lunar pe salariat determinat pe baza cheltuielilor de natură salarială a fost stabilit la 12.360 lei.

News.ro

Ionut

CNAB: Infiltraţii de apă în terminalul de pasageri al Aeroportului "Henri Coandă" Bucureşti

"Ca efect al ploilor torenţiale din seara zilei de 31 mai, în terminalul de pasageri al Aeroportului Internaţional Henri Coandă au apărut, local, infiltraţii de apă, inclusiv în zone tranzitate de către pasageri sau însoţitori ai acestora. Echipele tehnice din aeroport au intervenit imediat pentru remediere, inclusiv pentru decolmatarea unor sifoane şi conducte de scurgere a apelor meteorice de pe terasele terminalului, asupra cărora nu s-au efectuat lucrări de întreţinere de mai multi ani", anunţă Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti (CNAB), într-o informare transmisă MEDIAFAX.

ZF

dacianova

#666
Din păcate ăsta este stilul nostru, al românilor, construim ceva, după care nu ne mai interesează. Nu mai alocăm bani și pentru întreținere.
Nu s-au efectuat lucrări de întreținere de mai mulți ani.... Nepotismul din instituțiile de stat își spune cuvântul! Va fi cineva tras la răspundere?

cutter

Și să nu uităm că vorbim de o companie cu 400 de milioane de lei profit anual.

Xenos

Profit care n-ar trebui să existe, ci ar trebui transformat în investiţii de mult scadente.

Ionut

Zboruri directe către Montreal şi Toronto. Ce facilităţi vor avea pasagerii şi când sunt programate cursele

Începând cu 7 iunie, Air Canada Rouge reia zborurile directe către Montreal şi Toronto, intrând în al doilea sezon de operare din România. Cursele vor fi realizate până în data de 7 octombrie. În perioada 24 iunie – 7 septembrie, sunt programate săptămânal şase curse către Canada, faţă de patru în restul perioadei de operare. Zborurile vor avea o durată de aproximativ 10 ore şi vor fi operate cu aeronave Boeing 767-300. ,,Air Canada este singura companie aeriană nord-americană care are o cursă directă din România către Canada. Ne bucurăm să conectăm printr-un zbor non stop Bucureşti de Toronto şi Montreal. În primul an de operare am văzut o creştere a cererii pentru curse din România către America de Nord. Prin urmare, în 2019, am luat decizia să oferim şi mai multe zboruri directe", spune Nedime Konuksever - Country Manager Romania, Europa de Est şi Turcia.



Detalii despre serviciile la bord in Adevarul

mastereve

La sosiri nu ar strica o tabela mai mare. Habar nu ai ce a aterizat pentru ca nu incap pe tabela si nici nu sunt anuntate.


Ionut

API pe Facebook - dati un share daca va pasa :)

Situația deplorabilă a infrastructurii Aeroportului Internațional Henri Coandă București continuă! Operatorii aerieni se plâng zilnic de starea sub orice critică a pistelor și a suprafețelor de rulare, precum și de lipsa spațiilor de parcare a aeronavelor!

Deși Compania Națională Aeroporturi București (CNAB) realizează profituri anuale de sute de milioane de lei, proiectele de investiții avansează extrem de lent.

Licitația lansată în 26.02.2019 pentru modernizarea pistei 2 și a unor căi de mișcare ce arată ca după bombardament este blocată de aproape 2 luni de zile în faza de evaluare a ofertelor, deși s-a înscris un singur constructor! Și licitația reabilitării căii de rulare Delta stă de aproape două luni blocată tot la evaluarea ofertelor, iar lucrările respective sunt cât se poate de urgente!

Cerem oficialilor din Ministerul Transporturilor România să ia măsuri urgente pentru combaterea incompetenței din cadrul CNAB și urgentarea investițiilor de care AIHCB are nevoie disperată!

razvan96

^ Pentru pista 2, directorul general spune ca s-ar semna contractul cu Porr in 2 saptamani.

rota

"Investim în Aeroportul Otopeni și dezvoltăm flota TAROM!

Astăzi am participat la ceremonia de semnare a contractului privind Modernizarea Pistei 08L-26R (structură rutieră, balizaj, canalizare) – proiectare (DTAC, PT) și execuție, inclusiv asistența tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări de resistematizare terasamente (zona de siguranță) la pista de decolare aterizare nr. 2 (08L-26R) și la căile de rulare N, V, W, O la Aeroportul Internațional Henri Coandă București.
Contractul are o durată de 10 luni și jumătate. 2,6 luni proiectare si 8 luni este perioada de executie. Lucrarea are 6 ani garanție.
Prin acest contract, ne propunem să continuăm seria de investiții demarate la nivelul Aeroportului Internațional Henri Coandă București. Menționez că ultimele reparații capitale au fost făcute în anul 1997, restul fiind doar lucrări curente de întreținere. Banii pe care acest aeroport îi generează trebuie investiți în dezvoltare, în îmbunătățirea condițiilor oferite pasagerilor și creșterea siguranței. Noul management al CNAB deja demonstrează că a înțeles acest mesaj și sunt absolut sigur că, în cel mai scurt timp, toate deficiențele semnalate în ultima perioadă vor fi istorie.

Tot astăzi, în cadrul conferinței de presă, am anunțat înnoirea flotei TAROM cu un număr de 9 aeronave ATR. Așa cum am mai zis, promisiunile noastre din devin realitate. Pe lângă dezvoltarea aeroporturilor din țară ne dorim și ca TAROM să redevină compania puternică și preferată a românilor.
Noile aeronave vor fi dotate cu cele mai moderne echipamente de navigație, cabina pasagerilor este una modernă, are nivel scăzut de zgomot, capacitate de depozitare a bagajelor de mână mărită și consum îmbunătățit. Fiind vorba de același tip de avion, personalul navigant și cel tehnic nu vor mai avea nevoie de o conversie semnificativă.
Avioanele beneficiază de o garanție de 5 ani, practic nu ar genera costuri suplimentare cu mentenanța.

Toate eforturile și investițiile pe care le realizăm sunt făcute pentru românii și pentru România, așa cum am promis."

Sursa

cavver

08L este pista aia modernizata acum cativa ani ; atat de bine a fost modernizata incat dupa ce au redeschis-o au trebuit sa inchida o treime din ea pentru ca se exfolia asfaltul la decolare dupa avioane.