News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Aeroportul Henri Coanda Bucuresti [OTP]

Started by Ionut, September 18, 2011, 02:00:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ionut


ciprebbe

Quote from: Ionut on June 08, 2018, 02:12:01 PM
E posibil sa nu fie super exacta configuratia asta, dar diferenta foarte mare nu e. :)
Pai nu are cum sa fie asta pt ca nu au adus pax in picioare :))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Frumusetile patriei...


Salutul oficial la scara aeronavei.


Taierea panglicii...




O fi bine sa fii capitan?


Frumusetile patriei #2






Bonus. :)


Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

Quote from: Ionut on June 08, 2018, 12:18:12 PM
aeronava (un Boeing 767-300ER) aterizând la București plină (282 pasageri)

Quote from: Ionut on June 08, 2018, 02:12:01 PM
18 premium economy
246 economy


Nici configuratia ta (264), nici cea data de Cip (279) nu "se pupa" cu 282 pasageri ajunsi la Bucuresti.
Poate 282 sunt persoane, "including crew"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

catalin_i

#439

Haha. Poate nici măcar nu sunt 282. Unei reporterițe i-o fi placut numărul asta ca e simetric... Ca doar nu o fi avut acces la lista pasagerilor - care pe de alta parte nu cred ca au fost prea fericiti sa fie transbordați cu autobuzele in loc sa aibă și ei un tunel acolo...


Sent from my iPhone using Tapatalk

ciprebbe

Nu erau PAX sigur pt ca in avion era si echipajul pt retur. Cei de azi se intorc duminica cu zborul de Toronto.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

282 e cifra oficială de la Airport Manager-ul canadian. În fața mea s-a uitat pe lista oficială... posibil sa fi pus și membrii echipajului. Oricum a zis ca e full aeronava. Apoi am întrebat de nr exact și s-a uitat în foi și a zis 282.

frunzaverde

#442
^

Configuratia avionului Rouge este cu 282 locuri: 24 premium + 258 economy. Deci, daca era plin (100%), puteau fi 282 pax:

https://www.aircanada.com/ca/en/aco/home/fly/onboard/fleet.html

Echipajul pentru retur n-are ce cauta in avionul asta. Regulile pentru "deadheading" (transportul echipajului de la domiciliu la statia de imbarcare a primei curse din turnus) se considera timp de lucru atat pentru plata cat si pentru turnus. Un echipaj adus de la Montreal "expira" inainte sa ajunga inapoi la Montreal, timpul de lucru ii va fi depasit deja peste Atlantic. Returul a fost probabil adus cu alta cursa, si au petrecut o zi-doua la Bucuresti.

Quote from: catalin_i on June 08, 2018, 01:37:38 PM
Știe cineva configurația scaunelor acestui zbor?
Sau un feedback despre cât de confortabil este zborul?

Echipamentul este un 767-300ER vechiut in configuratie ultra-high-density 2-3-2 cu distanta intre scaune (pitch) la economy de 30" (76 cm). Adica scaune exact ca la Wizz, si cu 2.5-7.5 cm mai putin decat concurenta (cu 5 cm mai inghesuite/scaun decat Air Canada normal). Scaunele sunt de piele, slim-line, tip "short-haul".

Nu exista ecrane (nici personale, nici pe culoar). Exista un sistem de entertainment via aplicatia lor, care contine filme si seriale pentru streaming pe dispozitivul tau (similar cu airfi-ul tarom), si care costa 5$ per zbor.  Nu exista internet (planuri pentru 2019).

Mancarea este la limitele reglementarilor canadiene. Adica o singura masa, portie tip "gustare".

Pe scurt, eu m-as duce cu altii.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

ciprebbe

WOW 76 cm (30 in) spatiul intre scaune.
Stai ca sarmalele in oala 10 ore :(
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

catalin_i

Mă mir ca nu exista niște reglementări internaționale in privința unui spațiu minim între scaune pentru zboruri de lunga durata. Nu este posibil sa stai la fel de înghesuit într-un zbor transatlantic ca într-un zbor Wizz amărât de vreo 2 ore...


Sent from my iPhone using Tapatalk

TibiV

Quote from: frunzaverde on June 08, 2018, 05:01:46 PM
Pe scurt, eu m-as duce cu altii.

Nici laptopul nu il poti alimenta in timpul zborului, caci ai prize de 110 V...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

__dir

Deci singurul avantaj (discutabil cand ai atatea minusuri la un zbor lung) este durata zborului.


frunzaverde

Quote from: catalin_i on June 08, 2018, 05:54:45 PM
Mă mir ca nu exista niște reglementări internaționale in privința unui spațiu minim între scaune pentru zboruri de lunga durata. Nu este posibil sa stai la fel de înghesuit într-un zbor transatlantic ca într-un zbor Wizz amărât de vreo 2 ore...

Nu exista - liniile aeriene si-au obtinut cam peste tot in lume derogari de la standardele minimale de ergonomie, motivand prin natura extrem de excentrica (cost mare de transport, necesar mare de rezistenta la impact - parca 20G) a serviciilor prestate, si prin caracterul international. Daca s-ar aplica standardele europene, nici un scaun Economy Class nu ar trece, nici pe departe. Chiar si scaune business-class traditionale sunt la limita.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

yetiman

@TibiV -  :D Aici trebuie sa te contrazic.
Laptopurile moderne (si nu numai) au alimentatoare multitensiune.  :D
In general se pot alimenta la orice tensiune intre 100 si 240 V. Doar ca trebuie NEAPARAT sa ai un adaptor de priza universal, ca altfel chiar ca nu poti sa "bagi" un stecher european intr-o priza americana/canadiana.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

subway

#449
Quote from: __dir on June 08, 2018, 07:02:09 PM
Deci singurul avantaj (discutabil cand ai atatea minusuri la un zbor lung) este durata zborului.
Mie nu mi se pare deloc dicutabil, din contra e singurul decisiv pentru ca time is money si pentru asta te si taxeaza...
Daca linia are succes si calatori sigur se vor infiinta si niste boschetari low-cost concurenti...doar ca aia te vor sili sa stai zece ore in picioare sau in cap...
;)
Daca te scarpini atat de rau in portofel n-ai decat sa iei o companie islandeza cu escala la Reikiavik si ajungere la destinatie la pastele cailor daca nu chiar in insula pastelui!
:)