Aeroportul Henri Coanda Bucuresti [OTP]

Started by Ionut, September 18, 2011, 02:00:05 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Goldmund

"Compania aeriană portugheză TAP Portugal reia de duminică zborurile pe ruta Lisabona - Bucureşti
Compania aeriană portugheză TAP Portugal reia de duminică, 2 iulie, zborurile de pe ruta Lisabona - Bucureşti şi retur, a anunţat vineri compania, care estimează că până la finalul anului va transporta 35.000 de pasageri între Bucureşti şi Lisabona, potrivit News.ro. ...."
http://www.economica.net/compania-aeriana-portugheza-tap-portugal-reia-de-duminica-zborurile-pe-ruta-lisabona-bucuresti_140117.html

voicul

Nici avioanele nu scapă de gropi: Una din pistele de la Otopeni este scoasă din uz pe o treime, iar cealaltă se închide periodic

Aeroportul Otopeni este pus de multe ori in situatia sa opereze cu o singura pista ce e si asa scoasa din uz pe o treime, avertizeaza deputatul USR Catalin Drula, fost consilier pe probleme de infrastructura in cabinetul Ciolos. "Cealalta pista este intr-o stare precara si se inchide periodic pentru ca apar deteriorari si gropi care trebuie remediate de urgenta", sustine Drula, membru in comisia de Transporturi din Camera Deputatilor.

,,Complet inacceptabil ce se intampla cu Aeroportul Otopeni. Una din piste (08L/26R) este pe o treime scoasa din uz de buna vreme ,,pentru reparatii" si prin urmare nu are decat 2200m utilizabili. Cealalta pista este intr-o stare precara si se inchide periodic pentru ca apar deteriorari si gropi care trebuie remediate de urgenta. Cum inteleg ca s-a intamplat astazi [n.r. luni]", scrie Catalin Drula pe contul sau de facebook.

http://www.money.ro/nici-avioanele-nu-scapa-de-gropi-una-din-pistele-de-la-otopeni-este-scoasa-din-uz-pe-o-treime-iar-cealalta-se-inchide-periodic/

TibiV

CNAB s-a simtit datoare sa raspunda...

Quote
COMUNICAT DE PRESĂ – 4 iulie 2017
Situația pistelor aeroportului Henri Coandă București

Referitor la starea suprafeței de mișcare, în special a pistelor Aeroportului Internațional Henri Coandă, CN Aeroporturi București face următoarele precizări:
-          Pistele de decolare-aterizare ale aeroportului sunt funcționale și respectă integral cerințele de siguranță impuse de autoritățile din aviația civilă. Întreaga suprafață de mișcare este inclusă într-un program de urmărire specială.
-          Pe ambele piste se efectuează lucrări periodice de întreținere și reparații curente. Astfel, în a doua jumătate a anului 2016 s-au efectuat lucrări de reparații curente la stratul de uzură al pistei de decolare aterizare nr. 1 (08R-26L) pe o suprafață de 40.800 mp, urmând ca, în cursul lunilor iulie-august a.c., să se efecteaze lucrări similare pe alți 38.000 mp.
-          Pista de decolare aterizare nr. 2 (08L-26R) este operată cu pragul 08 decalat, pe o lungime de 2.200 metri, încă din 15 august 2015, ca urmare a respingerii recepției lucrărilor efectuate pe prima treime a acesteia. În perioada imediat următoare se va efectua o evaluare a acestor suprafețe, în vederea operaționalizării și redeschiderii pistei pe întreaga sa lungime  (3.500m).
-          În trimestrul al doilea din anul 2017, pe suprafața de mișcare s-au efectuat lucrări constând în așternere de covor asfaltic pe căi de rulare și platforme, totalizând 15.800 mp. Totodată, au fost înlocuite dale de beton la căile de rulare și platforme, pe o suprafață totală de 1.900 mp, alți 825 mp fiind în lucru.
-          De asemenea, în aceeași perioadă, s-a obținut aprobarea, prin Ordin de ministru, a indicatorilor tehnico-economici pentru extinderea către nord a platformei 1, cu patru poziții de parcare aeronave și s-a parcurs etapa de întocmire a proiectului tehnic, urmând etapa de contractare și execuție a lucrărilor.
-          Personalul CN Aeroporturi București a depus și va depune în continuare toate eforturile pentru a asigura un nivel înalt de siguranță, securitate și confort pentru toți pasagerii care tranzitează aeroporturile bucureștene, precum și pentru operarea în deplină siguranță și securitate a tuturor aeronavelor civile și militare.

Serviciul Comunicare
Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Mai avem și noi o scrisorică pregătită pentru diseară. :)

yetiman

E bine ca au raspuns.

Dar nu pot sa nu subliniez urmatoarele:
Quoteîncă din 15 august 2015, ca urmare a respingerii recepției lucrărilor efectuate pe prima treime a acesteia. În perioada imediat următoare se va efectua o evaluare a acestor suprafețe

Imediat sunt 2 (doi) ani [peste 700 - sapte sute de zile] de cand a fost respinsa receptia. Si evaluarea suprafetelor este inca neinceputa. In ritmul asta "perioada imediat urmatoare" poate sa fie, la fel de bine, si secolul XXII...
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Ionut

Cu treaba aia și-au dat singuri un pumn în gură.

elphax

pai ce au raspuns ?
au pus aceleasi informatii in alt format. nu au dezmintit, nu au negat, doar au adaugat asigurari de securitate
:)

__dir

#262
Marti la aterizare pe Otopeni (ora 20) erau utilaje care lucrau la pista calea de rulare aici

frunzaverde

Quote from: __dir on July 14, 2017, 01:11:27 PM
Marti la aterizare pe Otopeni (ora 20) erau utilaje care lucrau la pista

Acolo e o cale de rulare, nu o pista. Sigur ai pus pin-ul bine?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

__dir


elphax

corect, este la limita, modelul 737-800 are nevoie de 2000-2100 de metri de pista
2200 zic ei ca se folosesc, dar cat de bine e marcata si ce calitate au capetele alea ?
oricand se poate produce un incident pentru ca distantele sunt relative fata de altitudinea la care este pista, conditiile de vreme, cand e ud e nevoie de pista mai lunga


dr4qul4

#266
la otopeni au nai deschis 8 ghisee la control pasapoarte. 2 sunt in continuarea celorlalte si 2 sunt langa ele dar perpendicular amplasate.
Luni dimineata la 5 era full aeroportul dar s-a mers foarte repede. aproape toate benzile deschise si la fel si toate ghiseele de la control pasapoarte . La intoarcere am stat mai mult sa gasesc taxi decat sa ies din aeroport.
Mai au nevoie doar de cateva scannere pt pasapoartele electronice.


Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Daca iti luai bilet la Sankt Petersburg poate nu era asa aglomerat...  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Timp de aşteptare redus la aeroportul Otopeni,
4 posturi suplimentare pentru control, pe fluxul sosiri


"Începând cu această săptămână, capacitatea de procesare a pasagerilor la intrarea în ţară a fost extinsă cu încă 2 ghişee, respectiv 4 posturi de control al documentelor, pe fluxul de sosiri. Aceste posturi suplimentare, dedicate curselor charter, simplifică procesul de control, ceea ce diminuează timpul de aşteptare al pasagerilor la controlul documentelor", a declarat directorul general al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti, Bogdan Mîndrescu, într-un comunicat de presă.

În prezent, pe fluxul de sosiri, pasagerii au la dispoziţie 12 ghişee ale Poliţiei de Frontieră, cu 24 de posturi control. ,,Am luat această măsură de eficientizare a fluxului de sosiri după ce, luna trecută, am finalizat proiectul de optimizare a controlului de securitate al pasagerilor şi bagajelor de mână, pe fluxul de plecări, la Aeroportul Henri Coandă", a explicat Bogdan Mîndrescu.

Pentru optimizarea controlului de securitate al pasagerilor şi bagajelor de mână, la Aeroportul Henri Coandă au fost amplasate paturi de role la toate liniile de control de securitate pe fluxul de plecări. De asemenea, au fost instalate sisteme de recuperare a tăvilor folosite pentru controlul bagajelor de mână, dar şi staţii de lucru pentru controlul secundar al acestor bagaje, al căror rol este de a permite controlul separat al bagajelor suspecte, evitând blocarea liniei de control până la verificarea acestora.

Capital

tom_sawyer

http://www.capital.ro/interviu-bogdan-mindrescu-directorul-cnab-am-demarat-proceduri.html

QuoteCapital: Care sunt proiectele de dezvoltare în următoarea perioadă?

Bogdan Mîndrescu: Pe termen mediu, am demarat procedurile pentru un nou terminal ce va fi amplasat adiacent actualelor clădiri ale terminalului aeroportului Henri Coandă. Acesta va permite acomodarea traficului suplimentar în următorii ani, până la finalizarea primei etape din programul strategic de dezvoltare a infrastructurii, program ce prevede nu numai noi terminale ci şi platforme, căi de rulare, parcări, centru de business precum şi alte investiţii.