News:

.

Main Menu

Blue Air

Started by iuli, October 12, 2013, 05:16:57 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

STB-ul si Metrorexul sunt pe profit? Dar daca tai subventiile?  Hai sa le lichidam si pe alea si sa ne apucam toti sa mergem pe bicicleta.
Plateste statul. Adica cetatenii, prin taxele deja platite.
Majoritatea companiilor aeriene mari vor fi salvate de state, pentru ca mai apoi statul sa aiba de unde sa incaseze taxe.
Lufthansa primeste 9 mld de la Germania dar nu oricum: contra actiuni dar "acordul prevede suspendarea plăţii dividendelor şi limitarea câştigurilor membrilor conducerii".
Cele mici se vor inchide si altele vor aparea in locul lor. Falimentele vor costa statele respective multi bani: taxe restante dar si ajutoare sociale pentru oamenii concediati.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

thefrenzybudgeter

Nu sunt dar ar trebuii sa fie, cel putin ebitda. Nu includem aici achizitia de material rulant. Stb-ul are cu putin peste 10% venituri din titluri de calatorie, nici nu mai poti spune ca traieste din bilete ca mai toate veniturile lor sunt formate din subventie. De asta si au ajuns companiile in halul in care sunt acum. Nimeni nu te obliga sa mergi pe bicicleta ca vad ca tot ai ceva cu ea, dar macar da-le sansa tuturor sa aiba posibilitatea sa o faca. Asa cum vrei si tu sa fii in siguranta pe sosea cand conduci, asa si ei vor cand sunt pe bicla.

De cand pana cand este statul responsabil cu operarea de zboruri comerciale?. Cine crede ca actuali creditori ai Bue Air ar fi lasat compania sa moara si sa piarda tot ce le era datorat nu are de a face cu partea de business.

Si da se vede frumos cand statul da bani in stanga si dreapta sa ajute cateva companii si salariati cu salarii mari dar partea nevazuta nu. Nu se vede cum daca statul nu mai taxa lumea sa faca rost de bani pentru Bue Air, Tarom, Cfr & company ce se intampla cu cele 600 milioane de lei daca erau lasati la companiile private.

Cu mentalitatea asta de sa luam ca mai apoi sa dam inapoi pe criterii de "trebuie" ca altfel taxe restante/ajutoare sociale ne meritam infrastructura ce o avem.
Legat de taxe restante si ajutoare sociale ...cat timp aveti unii dintre voi impresia ca vor sta acei oameni concediati pe somaj samd?. Oamenii nu sunt fraieri, se reorienteaza ca trebuie sa manance. Dupa viziunea economica a unora de pe aici o economie nu are voie sa se restructure in veci ca deh ...somaj pentru unii ce castiga bine.



alex8

thefrenzybugeter bani se dau în niște condiții de genul garanții sau acțiuni. Acțiunile se pot vinde dupa criza.
Nu poți sa ceri acționarilor sa vina la nesfârșit cu bani ca să susțină funcționarea companiilor. Ce banca ar susține o companie aeriana în acest moment? Ce active sau venituri ar putea sa le depune ca și garanții la liniile de credit?
În acest moment nu este doar Blue Air în aceasta situatia, toate companiile aeriene au aceste probleme.
La cum propui sa meargă lucrurile, mai bine lăsăm sa între în faliment companiile aeriene și aeroporturile și nu mai plătim susținerea lor.

Vladul

Blue Air oferă clientilor săi opţiunea de a-şi modifica datele de zbor în mod gratuit, in cazul in care planurile lor de călătorie se schimbă. Optiunea este valabila pe tot parcursul anului 2021, pentru toate rezervarile, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei.

Stiu ca au mai adoptat si alte companii aceasta tactica. Cred ca ajuta in contextul actual, mai au niste cash flow.

https://www.businessmagazin.ro/actualitate/schimbarea-facuta-de-blue-air-pentru-clientii-care-isi-cumpara-19963852

Knattspyrnufelag

NOU: BLUE AIR lanseaza primul serviciu direct de la Iași la Londra Heathrow și 12 destinații noi de conexiune

https://www.facebook.com/FlyBlueAir/photos/a.383340382653/10158205097907654/

frunzaverde

Blue Air tocmai a primit primul sau 737-8 MAX, nou-nout, dry leased de la Air Lease, livrat direct de la Boeing. A ajuns azi la pranz, la 12:21, pe OTP, direct de la Boeing (Seattle BFI) via Reykjavik-Keflavik (KEF), si este primul 737 MAX din registrul romanesc (inmatriculare YR-MXA). Mai trebuie sa mai le vina 9 bucati:

https://www.flightglobal.com/airlines/romanian-budget-carrier-blue-air-starts-receiving-737-max-8s/143131.article

Deci, cand zburati cu Blue Air, va puteti bucura si de cel mai nou avion de pasageri din Romania (si unul din cele mai noi din Europa), si de cel mai vechi avion de pasageri din Romania (si unul din cele mai vechi din Europa, 735-ul lor inmatriculat YR-BAG, care are aproape 31 de ani). Ar fi interesant de zburat "back to back" cu cele doua, si comparat.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Sorinus

Dar nu inteleg din articol, au renuntat la comanda proprie de 6 bucati?


Todd is Back

BlueAir mareste frecventa zborurilor Bucuresti Henri Coanda - Londra Heathrow de la 1 zbor pe zi la doua zboruri zilnice:

OPT-LHR 7:00 - 8:25
LHR-OTP 9:15-14:25

OTP-LHR 16:40 -18:05
LHR-OTP 20:25- 01:35

dragos76

Interesant ce turnaround mare al doilea zbor la Londra.

AndreiB

Sunt curios daca o sa mai reziste dupa ce revine traficul pe LHR. Sunt scumpe sloturile.

Todd is Back

Sloturile de operare pe Londra Heathrow nu se cumpara  ;).

In fiecare an, un numar foarte mic de sloturi care devin libere din varii motive, pot fii atribuite prin redistribuire, unor noi operatori aerieni care doresc sa intre pentru PRIMA OARA pe LHR. De regula, ca baza de plecare in aprobarea alocarii acestor noi sloturi, conteaza foarte mult istoria si statistica operatiunilor de zbor desfasurate si pe celelalte aeroporturi din UK de catre BlueAir (Stanstead, Lutton, Liverpool, etc)

Deci BlueAir n-a platit si nu plateste nimic in continuare pentru atribuirea acestor sloturi, iar singurul risc de a le pierde in viitor ar fi folosirea ineficienta a acestora adica, intr-o proportie mai mica de 80%.

Mai mult ca sigur BlueAir a pus mina pe aceste sloturi (extrem de favorabile din punc de vedere orar) la redistribuirera din Noiembrie 2020 cind mai multe companii aeriene si-au anuntat intentia de a nu mai opera sau a opera cu frecvente reduse pe LHR. 

AndreiB

Dar se vind intre companii aeriene. La asta ma refer dupa ce revine traficul - daca o sa fie tentati sa vanda sloturile.

Todd is Back

Din 7 Iunie 2021, BlueAir ridica frecventa zborurilor de la trei la cinci pe saptamina pe ruta OTP-PRG, operata cu B738.

Tot din prima saptamina a lui Iunie 2021, Tarom redeschide zborurile intre OTP-PRG cu trei frecventa saptaminale operind cu B737.



contador

Blue Air a anunțat vineri (27 august 2021) lansarea noii aplicații mobile pentru iOS și Android, concepută pentru o customizare mai buna a călătoriei, pentru eficientizarea fluxului de check-in și a procesului de rezervare și pentru a oferi o experiența digitala performanta clienților săi.

https://boardingpass.ro/blue-air-a-lansat-aplicatia-sa-pentru-smartphone-uri-cu-android-si-ios/



Am testat azi aplicatia Android pentru a face check-in. Merge OK. Observ faptul ca boarding pass-ul foloseste un cod Aztec. Sper sa pot trece de portile automate de la aeroport :)