News:

.

Main Menu

Blue Air

Started by iuli, October 12, 2013, 05:16:57 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

@rota,
limitele tehnice " e una", limitele financiare " e alta", si totul depinde de "vadul comercial"....

Au fost "lupte grele" pe forum cu aeroporturi reabilitate impecabil, dar pe care / de pe care nu zboara nimeni...

La fel cum avem aeroporturi la un pas de "varza cu carne", dar care abia fac fata traficului...

Vezi ca are frunzaverde niste "analize beton" de ce unele aeroporturi "merg", iar altele nu vor merge niciodata...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

survola

#196
Din 18 februarie 2020, codul ICAO al companiei aeriene a devenit BLA (a fost BMS).
In plus, callsign-ul este Blue Air (a fost Blue Messenger).

voicul

Soluție de ULTIMĂ ORĂ pentru salvarea BLUE AIR! "Suntem încrezători"

Blue Air anunta intrarea in procedura de concordat preventiv, după ce încasările au scăzut cu peste 100 de milioane de euro.

Pentru a-și putea onora toate obligațiile către pasagerii, angajații și partenerii săi și a putea asigura desfășurarea în bune condiții a zborurilor regulate după 4 luni de suspendare totală sau parțială a zborurilor, Blue Air anunță intrarea în procedura de concordat preventiv. Această procedura face parte din strategia de restructurare a Blue Air ca urmare a pandemiei de COVID-19, context care a determinat, în perioada martie-iunie 2020, o reducere cu peste 100 mil. Euro a încasărilor față de nivelul estimat și planificat pentru această perioadă. Concordatul preventiv este o procedură prin care debitorii aflați în stare de dificultate financiară (nu în insolvență!) pot ajunge la un acord formal cu creditorii lor cu privire la plata datoriilor și prin care pot asigura continuitatea și viabilitatea companiei.

Prin intrarea în procedura de concordat preventiv, Blue Air va putea asigura acoperirea cu prioritate a costurilor aferente operării zborurilor regulate începând cu 16 iulie, odată cu încheierea stării de alertă.

În contextul creat de pandemia COVID-19, întreaga industrie aviatică a avut foarte mult de suferit din cauza măsurilor de suspendare a zborurilor luate de autoritățile române și europene pe perioada stării de urgență și a restricțiilor de călătorie rămase pe perioada de alertă.

Începând cu 1 iulie, Blue Air a reluat zborurile regulate către un număr de 29 de destinații și planifică să revină la cel puțin 47 de destinații odată cu încetarea stării de alertă și cu suspendarea tuturor restricțiilor de către autoritățile statelor în care operează.

Alte detalii:
https://www.money.ro/solutie-de-ultima-ora-pentru-salvarea-blue-air-suntem-increzatori/

voicul


Bacauanul1971

Blue Air reacționează după ce compania aeriană Wizz Air va aloca, începând cu 29 octombrie 2020, două aeronave Airbus A320 pe aeroportul din Bacău, unde va fi cea de-a 31-a bază, şi va lansa din acest loc 12 rute noi către şase ţări și începând cu 1 octombrie 2020, Blue Air își va extinde operațiunile din Moldova prin alocarea a 3 aeronave la baza sa din Bacău, și anuntă introducerea de două noi rute interne și de trei noi rute internaționale.

Toate planurile sunt condiționate de finalizarea modernizarilor de la pistă, programată să fie închisă în perioada 15 august - 30 septembrie 2020.

{Totuși par că sunt mai mult 3 rute internationale noi :Barcelona, Madrid, Munchen, Koln.}

Sursa:

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/blue-air-lanseaza-5-noi-rute-19436770

staude6


Bacauanul1971

Ieri 21.10.2020 a fost organizată o conferință de presă de către cei de la Blue Air la Aeroportul din Bacău la care au participat Krassmir TANEV, director comercial Blue Air, Oana CHELARU, director general AIGE, Valentin IVANCEA, presedintele ales al CJ Bacau, Sorin BRASOVEANU, precum si reprezentanti ai operatorilor de turism.
Reprezentantii Blue Air au apreciat investitiile de la aeroport atat in modernizarea infrastructurii cat si in cresterea capacitatii portante.
Blue Air a avut primul zbor de pe Aeroportul din Bacau in 2006 iar in 2009 si-a construit baza operationala.
Timp de 11 ani, Blue Air a operat in Bacau peste 30.000 de zboruri pentru 4 milioane de pasageri.

Directorul comercial Blue Air a anuntat ca in 2021, compania va avea o flota noua in Bacau – Boeing Max 737 si va opera pe noi rute : Atena, Larnaca, Madrid, Koln, Paris, Barcelona si Munchen

https://www.bacau.net/noi-curse-de-la-blue-air-de-pe-aeroportul-din-bacau/


ciprebbe

"Senatul, prin votul majorității PSD, a respins prevederile ordonanțelor de urgență, aprobate de Guvern, prin care este acordat un împrumut de 300 milioane lei companiei Blue Air. Social-democrații consideră discutabile atât acordarea unui împrumut unei companii private, care este concurent pe piață al companiei de stat Tarom, cât și garanțiile stabilite de Guvern pentru împrumut."

Treaba nasoala. Sunt aproape de faliment fara ajutor.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

frunzaverde

Camera deputatilor e forul decizional.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

medicul de garda

Nu pricep, cum poate spune public PSD ca nu vor sa ajute alta companie in afara de TAROM? Ca doar avem regulament european care spune clar ca ajutoarele de stat trebuie acordate nediscriminatoriu, fara a defavoriza alte companii concurente din aceeasi piata? Practic, Blue Air ar avea acum baza legala sa conteste nu doar refuzul acordarii ajutorului de stat pentru ei, ci si ajutorul de a fost recent aprobat pentru Tarom, concurenta lor directa, pe o piata libera...
Trust me, I'm an east-european doctor!

thefrenzybudgeter

Pana la urma si ajutorul de stat dat Tarom si cel ce urma sa fie oferi Blue Air sunt frectie la picior de lemn. Companiile astea doua ar cam trebuii sa se autosustina nu sa stea cu mana intinsa dar pe de alta parte le-a cam fost interzisa operarea prin extern. In mod normal ar fi trebuit sa aiba bani de zile negre ...

Si daca ar intra in faliment Tarom, Blue Air nu vom ramane fara zboruri. Companiile vor fi preluate de creditori, restructurate pentru noile conditii din piata. Zboruri o sa avem, poate nu ca si acum cand unele linii sunt doar ca sa fie. Avem aeroporturi dar traficul se va lasa asteptat mult si bine pe unele. Sa vedem ce face Brasovul, Bacaul dupa pandemie. Tare imi este ca multe aeroporturi vor fi doar cu numele.


dr4qul4

tu te auzi ce spui? In toata lumea, statul a ajutat companiile afectate de pandemie.
Nu preia nici un creditor companiile astea cu datorii. Mai degraba sunt lasate sa moara si cursele lor vor fi preluate de alte companii ajutate de alte state: Wizz si Rianair in special.
Dar nu as da ajutorul de stat pe degeaba. As cere niste actiuni la schimb.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

frunzaverde

Nici o companie aeriana nu are cum sa supravietuiasca mai mult de cateva luni unui colaps al traficului cu 75-95%, interzicerii operarii pe 90% din retea timp de 3 luni, restrictiilor de carantina etc. etc. etc.. Blue Air, pana la urma, cu toate bubele pe care le are, nu a cerut bani de la guvern pana acum. Si nici Tarom in ultimii 13 ani.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

oc7avian

Iar ajutorul ăla nu e neapărat pentru buzunarele companiei, ci salvează și pasageri care încă așteaptă bani înapoi pe zborurile anulate din primăvară inclusiv.

thefrenzybudgeter

#209
@dr4qul4: okay si cine plateste?. Omul de rand ce plateste taxe din salariul minim ce poate nu va zbura in viata lui. Banii aceia nu vin din cer, cineva plateste. Actionarii companiei in schimb ar cam trebuii sa fie cei ce vin vu banii.

Pana la urma iar ajungem in situatiile in care capitalizam profiturile dar socializam pierderile?. Pai este corect si moral asa ceva fata de celelalte companii ce au pus bani deoparte?.

Ce anume va face pe voi sa credeti ca imediat ce se ridica restrictiile romanii vor zbura in draci la acelasi nivel ca inainte de pandemie?. Cand piata scade, te restructurezi si Tarom-ul, Blue Air cam asta trebuie sa faca. Ceri actiuni la schimb ca sa ce?. Sa ai parte de un al doilea Tarom ce are pierderi anuale de vre-o 13 ani la rand?.

Doi la mana, creditorii privati nu sunt fraieri sa nu scoata maximul in caz de faliment. Ori restructureaza si pornesc de la o balanta curata ori lichideaza activele complet.

Nu cred ca din cele 300 mil lei se vor duce mai mult de 10% daca este pe zborurile anulate.

Daca va fi cerere va apare un nou Blue Air, Tarom samd. Cand este rost de facut bani, Ryanair, Wizz-ul vor avea concurenti.

Quote from: frunzaverde on October 27, 2020, 12:43:19 AM
Nici o companie aeriana nu are cum sa supravietuiasca mai mult de cateva luni unui colaps al traficului cu 75-95%, interzicerii operarii pe 90% din retea timp de 3 luni, restrictiilor de carantina etc. etc. etc.. Blue Air, pana la urma, cu toate bubele pe care le are, nu a cerut bani de la guvern pana acum. Si nici Tarom in ultimii 13 ani.

Tarom-ul este pe ierdere de 13 ani iar actionarul majoritari este fix platitorul de taxe. Pierderile din ultimii 13 ani de cine au fost suportate?. Aia tot bani primiti au fost.

Trebuie sa incetam sa mai sustinem companii muribunde ce produc numai pierderi. Daca serviciile Tarom erau atat de bune ...faceau profit nu pierderi. Si iar presimt ca imi i-au portia de puncte karma dar ca sa ai bani de investitii in infrastructura ...trebuie sa nu mai da-i banii pe tampenii de genul.

Si pentru cei ce vor spune ca au suferit pierderile fiindca au restrictii.  Bun se ridica teoretic toate retrictiile in toate statele ..- i-a sa vedem, mai zboara romanii la acelasi nivel sau piata va fi la 40% din ce era inainte iar companiile tot la restructurare vor ajunge.