News:

.

Main Menu

Blue Air

Started by iuli, October 12, 2013, 05:16:57 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

Blue Air va închide ,,în proporţie de 99%" baza de operare de la Liverpool din cauza incertitudinilor legate de Brexit

Gheorghe Răcaru, vicepreşedintele Blue Air, operatorul low-cost românesc de transport aerian, a anunţat joi în cadrul conferinţei ,,Liderii economiei locale – Top 1.000 cele mai mari companii din România" că ,,în proporţie de 99%" va închide baza operaţională de la Liverpool, în condiţiile în care compania şi-a dezvoltat baze de operare atât în Italia cât şi în Cipru, dar şi din cauza incertitudinilor legate de Brexit.

Răcaru spune că 2018 a fost un an bun pentru Blue Air, compania transportând în acest timp 5,2 milioane de pasageri. ,,Businessul merge, creşterea economică aduce bani în buzunarul oamenilor şi le dă posibilitatea să călătorească. Numărul de pasageri a crescut, avem însă probleme în zona financiară. E foarte greu să obţii un credit în România, mai ales că nu avem în spate garanţii", a mai menţionat el.

ZF

Ionut

În 2018, Blue Air a ajuns la afaceri de 460 milioane de euro, în creştere cu 10% faţă de anul precedent ♦ Numărul de pasageri transportaţi a ajuns la 5,2 milioane anul trecut. Operatorul aerian Blue Air, cea mai mare companie aeriană cu acţionariat privat românesc şi al doilea transportator ca trafic din România, se aşteaptă la o stagnare a numărului de pasageri pe parcursul anului 2019, în condiţiile în care sunt încă semne de întrebare legate de Brexit, dar şi de avioanele de tip Boeing 737 Max, care ar urma să intre în flota companiei aeriene. Mai mult, Blue Air întâmpină probleme în a-şi finanţa activitatea, ceea ce de asemenea ar putea influenţa evoluţia în acest an.

ZF

marinul

Blue air nu anunta de obicei cand renunta la o cursa sau mai multe curse de pe un aeroport?  Vad ca este un subiect tabu pentru ei si nu au vrut sa anunte ca pleaca de pe aeroportul din Oradea. Poate le-a introdus CJ Bihor clauze contractuale sa nu-I contrazica. Presedintele CJ dadea asigurari in ianuarie ca nu pleaca iar Blue Air nu comenta faptul ca nu mai apare Oradea in orarul de vara :lol:

etravel

@marinul, arata-mi si mie, te rog, o companie aeriana care spune " de maine nu mai operam de pe aeroportul X'. Iti spun eu, nu ai sa vezi.

Xenos

Mai interesant cu blue air este altceva, am comparat programul lor de iarnă cu cel de vară (redate în revista din avion) și am constatat că programul din vară este semnificativ mai suplu, au scos multe curse. Oare se știe de ce?

marinul

#185
Quote from: Balto on February 04, 2018, 11:17:19 AM
Blue Air suspendă cursele pe ruta Iaşi - Timişoara, din cauza unor "fricţiuni" cu reprezentanţii Aeroportului "Traian Vuia"

Compania Blue Air a anunţat, vineri, anularea zborurilor pe ruta Iaşi - Cluj - Timişoara, începând din 17 februarie, motivând unele "fricţiuni" în relaţia cu aeroportul din Timişoara. Zborurile Iaşi - Timişoara erau operate zilnic, din noiembrie 2016.Compania Blue Air a anunţat, vineri, anularea zborurilor pe ruta Iaşi - Cluj - Timişoara, începând din 17 februarie, motivând unele "fricţiuni" în relaţia cu aeroportul din Timişoara. Zborurile Iaşi - Timişoara erau operate zilnic, din noiembrie 2016.

news.ro


Vezi si primul post de la aceasta pagina. Rayn air a anuntat cand s-a retras din Oradea si alte aeroporturi din tara. Astia si cand scria negru pe alb ca nu mai sunt curse Bucuresti-Oradea n-au vrut sa comenteze

un articol mai vechi din presa locala

Nu sunt "informaţii oficiale"
Situaţia a fost sesizată BIHOREANULUI de mai mulţi cititori îngrijoraţi că nu vor mai avea opţiunea de a zbura cu Blue Air spre Bucureşti, ci doar cu Tarom. Concret, potrivit site-ului Blue Air, ultima rezervare se poate face pentru zborurile programate pe 28 martie 2019.
Situaţia nu este valabilă în cazul altor zboruri, ca de exemplu pe rutele Bucureşti - Cluj Napoca şi București - Iaşi, unde se pot face rezervări pentru zboruri care se vor efectua chiar şi în luna octombrie. La fel, Blue Air are această opţiune şi pentru mai multe destinaţii europene. Drept urmare, posibila explicaţie potrivit căreia zborurile din programul de vară nu au fost încă "încărcate" nu prea are susţinere.
BIHOREANUL a încercat să afle o reacţie din partea oficialilor Blue Air încă din 3 ianuarie, când a trimis o cerere de informaţii, fără a primi până acum niciun răspuns. Contactată, luni, telefonic, reprezentanta de PR a companiei, Ana Zidărescu, n-a făcut precizări, ci a spus că va reveni cu un răspuns oficial, lucru care nu s-a întâmplat până la ora publicării acestei ştiri.
Întrebaţi şi pe pagina oficială de Facebook dacă zborurile spre şi dinspre Oradea se vor opri, reprezentanţii Blue Air care o administrează au transmis reporterului BIHOREANULUI doar atât: "Nu deţinem informaţii oficiale cu privire la acest aspect".

Link

Ionut

Oana Petrescu a fost recrutată să preia conducerea companiei aeriene Blue Air: vom adopta un model de business adaptat pieţei actuale, respectiv Low Cost - Low Complexity

Oana Petrescu, manager cu 28 de ani de experienţă în zona de consultanţă şi în banking, a fost numită la conducerea companiei aeriene Blue Air, în locul lui Marius Puiu, care a ocupat funcţia de CEO interimar din septembrie 2018. Marius Puiu este şi acţionar al companiei aeriene. Oana Petrescu lucrează în cadrul Blue Air din ianuarie 2018, ca Chief Financial Officer interimar şi turnaround manager. Anterior, ea a fost partener de audit, risc advisory şi consultanţă la Arthur Andersen, Ernst & Young, şi respectiv Deloitte, precum şi vicepreşedinte executiv la BCR după privatizare.

,,Blue Air are foarte multe oportunităţi, iar pentru a creşte performanţele noastre comerciale şi operaţionale vom adopta un model de business adaptat pieţei actuale, respectiv Low Cost - Low Complexity", a declarat noul CEO. Blue Air este cea mai mare companie aeriană cu acţionariat privat românesc şi al doilea transportator ca trafic din România, după Wizz Air.

ZF

Sorinus

La BlueAir check-in-ul la aeroport e gratuit?


rota

Compania aeriană Blue Air, afaceri de 2,3 miliarde de lei şi pierderi de 145 milioane de lei în 2018

Operatorul aerian a raportat însă pierderi de 145 de milioane de lei anul trecut, după ce anul anterior finalizase cu pierderi de 149 milioane de lei, arată aceeaşi sursă. În companie lucrau 1.121 de angajaţi.

Blue Air este cea mai mare companie aeriană cu acţionariat privat românesc şi al doilea transportator ca trafic din România, după Wizz Air. Numărul de pasageri transportaţi de companie s-a ridicat anul trecut la 5,2 milioane, potrivit oficialilor transportatorului.

ZF

alecu26

Acum in Romania care e principalul lor hub? Otopeni si Bacau?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rota

Blue Air: Plecăm din Iaşi! Situaţie de urgenţă maximă la Aeroport

Reprezentanţii companiei acuză de rea-credinţă conducerea Aeroportului Internaţional. Ei susţin că cererea companiei de a i se acorda un discount prevăzut în contract s-a izbit de refuzul conducerii aerogării şi au cerut prezenţa preşedintelui Consiliului Judeţean la discuţiile de astăzi. Aseară, directorul general al Aeroportului susţinea că nu ştie nimic de ultimatumul Blue Air.

Sursa

@BlueAir- Suceava va primeste cu bratele deschise :))

ciprebbe

Nu e vorba de "brate deschise" ci de bani (subventie)...... Cine da va avea zboruri cine nu.....
Exista totusi niste limite in ce se poate si ce nu.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

rota

^pai eu ma zbat acuma sa ajunga mesajul la Flutur, am postat peste tot :))

Legat de limite eu zic ca aeroportul Suceava poate sa primeasca BlueAir, dupa modernizarea pistei si a terminalului plus cargo din martie.

pasadia

Cred că era vorba de limitele financiare generate de subvenționarea aeroportului / curselor BlueAir.