News:

.

Main Menu

Blue Air

Started by iuli, October 12, 2013, 05:16:57 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

etravel

Quote from: cristi5 on October 04, 2018, 06:36:23 PMRestul Blue Air ca sa fie cineva care se pricepe la aviatie.
Problerma lui Blue Air e ca nu are nicio experienta in ceea ce priveste spatiul ex-sovietic. Probabil proprietarii BMS au tinut sa se extinda cu orice pret sau operatiunea are o miza care momentan ne scapa.

frunzaverde

Quote from: cristi5 on October 04, 2018, 06:36:23 PMProblerma lui Blue Air e ca nu are nicio experienta in ceea ce priveste spatiul ex-sovietic. Probabil proprietarii BMS au tinut sa se extinda cu orice pret sau operatiunea are o miza care momentan ne scapa.

Cred ca scopul lor este doar sa dea un aer de "respectabilitate" celor doi oligarhi locali - nimic mai mult.

Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

kitsune


Directorul Blue Air recunoaște că ultimul cuvânt în luarea unor decizii importante la Air Moldova va aparține celor doi moldoveni


Directorul general al Blue Air, Marius Puiu, recunoaște că deși compania pe care o conduce deține o cotă parte de 49% din acțiunile Întreprinderii de Stat Air Moldova, procurată recent, factorii de decizie sunt cei doi cetățeni ai Republicii Moldova, care dețin pachetul majoritar de 51%, fiecare câte 25,5%. Totuși, acesta susține că acest lucru vine ,,din înțelegerea în amănunțime a spațiului moldovean".

Compania Air Moldova a organizat azi un briefing de presă, direct la ieșirea pe pista de aterizare-decolare a Aeroportului Internațional Chișinău, la care a participat conducerea companiilor Blue Air, Civil Aviation Group SRL, cea care a preluat Air Moldova, precum și directorul Air Moldova, Iulian Scorpan.

Întrebat cine va deține ultimul cuvânt atunci când va fi vorba despre luarea unor decizii radicale în privința Air Moldova, directorul Blue Air a spus: ,,Procentajul de 49% vine din înțelegerea în amănunțime a spațiului moldovean și anume, noi nu dorim să schimbăm numele companiei, nici identitatea ei, ceea ce înseamnă pentru noi că factorii de decizie sunt cei care dețin 51 la sută, împreună cu noi pentru deciziile foarte importante. Adică, ne dorim cu tot dinadinsul să păstrăm identitatea companiei", a precizat Marius Puiu.

Amintim că, la data de 2 octombrie, Comisia pentru desfășurarea concursurilor comerciale și investiționale de privatizare a proprietății publice,a desemnat câștigător al concursului de privatizare a Î.S. Air Moldova, compania Civil Aviation Group S.R.L. Valoarea tranzacției de vânzare–cumpărare depășește suma de 1,2 miliarde de lei, dintre care 50 de milioane de lei au fost transferați la bugetul de stat, restul sumei reprezintă datoriile companiei Air Moldova, care investitorul s-a obligat să le achite. Cumpărătorul și-a asumat și obligația soluționării problemelor de operare și de dezvoltare a Companiei.

,,Compania Civil Aviation Group SRL este fondată de un grup de investitori între care cota cea mai mare este deținută de compania cu renume internațional Blue Air. Aceasta este una dintre cele mai importante companii de pe piața avia românească, care deținând 30 de nave de tip Boeing, în prezent, acoperă 80 destinații. Asociați ai Companiei Civil Aviation Group SRL sunt și 2 persoane fizice, cetățeni ai Republicii Moldova cu experiența în domeniul aviației de peste 20 de ani, coproprietar al Companiei aeriene AMS Airlines Air Charter (Georgia) și expert financiar, președinte al unei companii de consultanță din SUA", se anunța în comunicatul APP din 2 octombrie.

Ulterior presa a relatat că Civil Aviation Group SRL a fost fondată pe 23 august 2018, iar cele două persoane fizice, cetățeni ai Republicii Moldova, care dețin fiecare câte 25,5% dintre acțiuni sunt Serghei Melnik, fost candidat la funcția de guvernator, expert financiar și președinte al unei companii de consultanță din SUA și Andrei Ianovici, coproprietar al Companiei aeriene AMS Airlines Air Charter (Georgia).

Independent.md © Copyright 2018
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Ionut

Compania aeriană Blue Air estimează afaceri de 460 de milioane de euro în 2018, plus 10%

De pe toate cele nouă baze ale sale zboară anual pasageri spre mai bine de 100 de destinaţii din 16 ţări. Blue Air, cea mai mare companie aeriană cu acţionariat privat românesc, estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 460 de milioane de euro, în creştere cu 10% faţă de anul pre­ce­dent, arată cal­cu­lele ZF făcute pe baza in­for­maţiilor furni­zate de com­panie. Anul acesta, trans­portatorul în­fiinţat în urmă cu 14 ani a investit 16 milioane de euro în flotă, în dezvoltarea profesională a echipei şi în dezvoltarea reţelei de rute. Flota Blue Air este formată din 30 de aeronave Boeing 737.

Compania are baze la Bucureşti, Iaşi, Bacău şi Cluj, iar în timpul verii la Constanţa. În Europa, Blue Air continuă să investească în bazele din Italia (Torino şi Alghero), Cipru (Larnaca) şi Marea Britanie (Liverpool). De pe toate cele nouă baze ale sale zboară anual spre mai bine de 100 de destinaţii din 16 ţări.

ZF

Ionut

Detalii aniversare pe Adevarul:

La aniversarea a 14 ani de zbor, compania aeriană Blue Air anunţă că vrea să aibă o flotă de 50 de avioane în următorii ani şi să devină una dintre cele mai importante companii aeriene din Europa. "În industria aviatică, 14 ani de creştere continuă şi sustenabilă sunt o adevărată performanţă. Rezultatul acestei călătorii extraordinare se datorează echipei Blue Air. Alături de mine, toţi ceilalţi 1.430 de membri ai familiei Blue Air sunt mândri de drumul parcurs până acum. Iar pentru următorii ani avem încrederea că vom reuşi să răspundem la fel de bine dorinţelor pasagerilor noştri şi ne vom ridica, de fiecare data, la înălţimea aşteptărilor", a declarat Marius Puiu, Director General Blue Air.

Detalii pe Adevarul.ro

Xenos

Sincer, bravo lor, arată ce putea face Tarom-ul dacă n-ar fi fost căpușat ani de zile de politruci incompetenți - și nu mă refer la actuala conducere, care a început să urnească ceva.

alexandru.vladescu

Am zburat recent cu ei iar serviciile sunt din ce în ce mai bune. Au implementat inclusiv mâncare la bord (minimalist - un pahar de suc și un senvișel) inclusă în prețul biletului (nu scrie pe nicăieri) și aici vobim de un bilet de 30E pe ruta Tel Aviv - București. Personalul e în general super amabil, iar condițiile pentru bagaje sunt relativ permisive comparativ cu alte companii.
Într-adevăr, am prins aeronave super uzate, de exemplu pe București - Helsinki dar per total nu evit să zbor cu ei.
Un alt plus este faptul că la Paris au început să opereze și pe Charles de Gaulle ceea ce dpmdv este un mare plus.

etravel

#172
@Xenos, conducerea actuala e pe calea cea buna, dar mai ramane mult de facut.

Ionut

Antreprenori locali. Blue Air, în discuţii cu un grup german pentru vânzarea unor acţiuni

Grupul german Zeitfracht, cu activitate în domenii precum aviaţie, logistică, maritim şi imobiliare, ar putea intra în acţionariatul companiei de transport Blue Air Aviation, controlată de antreprenori locali, scrie publicaţia germană Welt. Contactaţi de ZF, reprezentanţii Blue Air Aviation nu au răspuns până la închiderea ediţiei cu privire la schimbările din acţionariatul companiei.

Recent, Blue Air Aviation a trecut printr-o serie de schimbări în acţionariat, astfel că doi dintre cei patru antreprenori care au relansat brandul Blue Air după achiziţia businessului de la omul de afaceri Nelu Iordache au ieşit din acţionariatul transportatorului. Zeitfracht, o afacere de familie fondată în 1927, a achiziţionat în 2017 compania WDL-Aviation, care închi­riază avioanele pe care le deţine pentru zboruri ale unor operatori aerieni precum Lufthansa, British Airways sau Air France.

Deja, încă de anul trecut Blue Air şi grupul Zeitfracht au început un parteneriat în zona de transport aerian de mărfuri. Conform unui purtător de cuvânt al Zeitfracht citat de publicaţia Welt, documentele privind tranzacţia prin care compania germană intră în acţionariatul Blue Air Aviation au ajuns pe masa Bundeskartellamt, autoritatea din domeniul concurenţei din Germania.

ZF

Ionut

Cei de la Profit.ro dau detalii in plus.




Grupul german Zeitfracht, cu operațiuni în logistică, transport naval și imobiliar, dar și în aviație, cumpără un pachet de acțiuni la compania low-cost Blue Air, cel mai mare transportator aerian român și al doilea mare jucător pe piața locală, după rivalul ungar Wizz Air, care-i va asigura o poziție de control. De anul trecut, Blue Air este partenerul strategic al Grupului Zeitfracht pe piața din Germania, unde operează la Hamburg, Köln, München, Stuttgart. Planul de cumpărare a acțiunilor a fost lansat în această lună, prin depunerea oficială a actelor, grupul german dorind dobândirea controlului în comun, nu preluarea integrală a companiei aeriene.

Profit.ro

Ionut

^ Pare-se ca sunt noi detalii. Nu stiu cum ramane povestea cu "pozitie de control".




Zeitfracht, un grup german a cumpărat 10% din Blue Air, un business cu afaceri de 460 milioane de euro

Grupul german Zeitfracht a intrat în acţionariatul transportatorului Blue Air Aviation, cea mai mare companie aeriană românească după numărul de pasageri transportaţi, preluând 10% din acţiuni. Aceasta este a doua schimbare importantă din acţionariatul companiei, după ce Luciana Păunescu şi Tudor Constantinescu au vândut acţiunile către Marius Puiu şi Teodor Cristian Rada. Reprezentanţii Blue Air spun că negocierile între companie şi grupul german au fost demarate la sfârşitul anului 2018, iar semnarea documentelor de transfer a avut loc pe 12 decembrie.

Compania Blue Air a transportat anul trecut peste 5 milioane de pasageri şi este al doilea cel mai mare operator aerian de pe plan local ca număr de pasageri, după Blue Air. Compania are baze la Bucureşti, Iaşi, Bacău şi Cluj, iar în timpul verii la Constanţa.

ZF

yetiman

QuoteCompania Blue Air ... este al doilea cel mai mare operator aerian de pe plan local ca număr de pasageri, după Blue Air.
:lol:

Exceptional, Blue Air e pe primele 2 locuri....
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Ionut

Este Wizz acolo pe primul loc.

yetiman

 :D Stiu.
Doar ii "taxam" pe jurnalistii care scriu articole si nu verifica ce au scris.  >:(
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

rota

Blue Air anunță încheierea unui parteneriat cu TAROM pentru transferul bagajelor și protecția pasagerilor în caz de întârzieri

Compania aeriană Blue Air a anunțat astăzi încheierea unui parteneriat cu TAROM prin care pasagerii acestor două companii vor fi protejați împotriva întârzierilor și vor putea avea transferate bagajele de călătorie spre destinația finală, dacă aleg să călătorească cu escală pe zborurile companiilor.

Throught check-in pentru bagajele de cală
Acordul semnat între cele două companii aeriene prevede capasagerii care călătoresc pe aceste zboruri vor putea să aibă transferul automat al bagajelor de cală, fără formalități suplimentare.

De asemenea, indiferent că pasagerul se îmbarcă pe un zbor TAROM sau Blue Air, ambele companii vor putea emite și boarding pass-ul (talonul de îmbarcare) al celeilalte companii aeriene, fără ca pasagerul să fie nevoie ca la aeroportul de escală să fie nevoie să treacă prin procesul de check-in și înregistrare bagaj.
Pasagerii trebuie doar să menționeze că urmează să facă o escală pe un aeroport comun TAROM/Blue Air iar operatul de la check-in/preluare bagaje va putea realiza această formalitate.

Pentru pasagerii care călătoresc cu escală pe aeroportul Otopeni acest lucru va însemna un timp de tranzit mult mai redus și fără necesitatea preluării și reînregistrării bagajelor de cală.

T2T