News:

.

Main Menu

Blue Air

Started by iuli, October 12, 2013, 05:16:57 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ovideatza

Iasi-Cluj a fost aproape plin si la dus si la intors.
Ceva intarzieri, la dus 15 min ca au reverificat avionul, la intors sistemul informatic ar fi fost de vina, au zapacit locurile in avion si apoi am asteptat la Cluj pe pista vreo 20 min diverse hartogarii.

Dar per total ok, Blue Air face pe Iasi-Cluj-Timisoara ce trebuia sa faca autostrada.

La aprox 400km, cam la aceeasi durata ajunge sa mergi si pe autostrada si cu avionul (de cand iesi din casa pana la destinatie).

ciprebbe

Si oboseala? stresul, nervii? siguranta? :))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ovideatza

Era vorba ca faci tot atat pe autostrada, nu pe drumurile actuale. Nu ai ce compara ce avem acum cu avionul...din pacate...

Pe autostrada stres nervi ar trebui sa fie putini. Plus mergi in 3-4 la aceleasi costuri si mai poti cara si marfa, cu avionul mai putin (desi nu m-as mira de ceva "papornite" burdusite :) ).

Oricum, Blue sper sa tina cursa asta, din ce am citit prin alte parti pe orarul viitor ar desparti triunghiul, si ar fi Iasi-Cluj doar 3/7...
Lucreaza destul de puternic la curse, nu sunt foarte stabile din ce observ.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lvs_tm

Am zburat cu BlueAir, joi seara la 22:30, Bucuresti - Timisoara, avion plin, personal dragut, per total foarte multumit.
Pacat insa ca au asa putine zboruri pe Timisoara.

Ionut

Compania aeriană Blue Air atacă poziţia de lider a Wizz Air după ce
şi-a crescut traficul cu 46% în primele nouă luni din 2017


Afacerea românească şi-a asigurat creşterea traficului prin introducerea a peste 30 de rute noi, dar şi prin mărirea frecvenţei de zbor pe rutele existente. Blue Air, cea mai mare companie aeriană cu capital privat românesc, a turat motoarele şi a bifat o creştere a traficului de pasageri cu 46% în primele trei tri­mestre din acest an comparativ cu peri­oada simi­la­ră a anului tre­cut.

,,În primele nouă luni ale acestui an am transportat 3,88 milioane de pasageri, faţă de 2,6 milioane de pasageri în perioada similară a anului trecut", au transmis către ZF oficialii companiei aeriene Blue Air.

ZF

kumar

Blue Air a transportat 44.000 de pasageri de pe aeroportul din Constanţa, bază operaţională a companiei din aprilie

Compania aeriană low-cost Blue Air a ajuns la un trafic de circa 44.000 de pasageri pe aeroportul din Constanţa, care a devenit o bază operaţională în aprilie anul trecut, destinaţie de pe care a lansat rute spre Bruxelles, Cluj-Napoca, Iaşi, Milano, Oradea, Paris, Roma şi Timişoara. Astfel, în perioada aprilie – octombrie (până în prezent), Blue Air a operat un număr total de 506 de zboruri de pe Aeroportul Mihail Kogălniceanu, potrivit oficialilor companiei. ,,Blue Air şi-a arătat potenţialul şi deschiderea pentru susţinerea dezvoltării traficului de pasageri pe Aeroportul din Constanţa şi, implicit, a numărului de turişti pentru litoralul românesc, dar eforturile noastre şi ale aeroportului sunt insuficiente.

http://www.zf.ro/auto/blue-air-a-transportat-44-000-de-pasageri-de-pe-aeroportul-din-constanta-baza-operationala-a-companiei-din-aprilie-16761632

Ionut

Următoarele 3 Boeinguri 737-800NG Blue Air sunt pregătite și vor ajunge la București în zilele următoare

Blue Air a închiriat recent printr-un parteneriat cu Air Lease Corporation șase Boeinguri 737-800NG de la operatorul turc Pegasus Airlines. Primele trei aeronave sunt deja în flota Blue Air de câteva luni (YR-BMJ, YR-BMK, YR-BML), însă restul vor ajunge la București abia în perioada următoare. Vârsta medie a celor 6 aeronave este de numai 7 ani, iar mai jos regăsiți câteva fotografii cu aceste Boeinguri 737-800NG care urmează să ajungă la București.

Aeronava care este înmatriculată acum TC-AGP, una din cele trei care urmează să vină la București, a efectuat un zbor de aproximativ două ore în Turcia în 23 Octombrie, probabil pentru verificări. TC-AGP are 6.7 ani și a fost livrată către Pegasus Airlines în Martie 2011. TC-AAS, al doilea avion, a efectuat de asemenea un zbor de test în 24 Octombrie. Durata zborului a fost de o oră și jumătate. Acest avion are 7.7 ani și a fost livrat către Pegasus în Martie 2010. Al treilea avion, înmatriculat TC-AAJ, are 8.8 ani și a fost recepționat de operatorul turc în Februarie 2009. Ultimul zbor al acestui avion a fost în 2 Octombrie pe ruta Bagdhad – Istanbul.

Cele trei avioane sunt propulsate de motoare CFM56-7 și sunt configurate într-o singură clasă de călătorie care oferă 189 de locuri. Odată ajunse la București, aceste avioane vor fi înmatriculate YR-BMM, YR-BMN și YR-BMO.







BoardingPass.ro

Ionut

YR-BMN este cel mai tânăr avion din flota Blue Air, are 6.8 ani și a ajuns zilele trecute la București. Încă două Boeinguri 737-800NG vor ajunge în flota Blue Air zilele viitoare. Acestea au aparținut operatorului lowcost Pegasus Airlines.









BoardingPass

TibiV

Frumos...

Pozele cred ca sunt facute in H6 Romaero...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Gendan

Cel mai probabil. Nostalgic?

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Blue Air ar putea opera zboruri spre Tbilisi şi Cairo din 2018

Compania aeriană Blue Air ar putea opera, din 2018, două noi rute, din Bucureşti spre Tbilisi şi Cairo, se arată într-un comunicat al Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat.

Ilan Laufer, ministrul pentru Mediul de Afaceri, şi Gheorghe Răcaru, director general al companiei aeriene Blue Air, au discutat pe marginea deschiderii unor legături aeriene directe Tbilisi-Bucureşti şi Cairo-Bucureşti în condiţiile în care necesitatea acestor rute este esenţială pentru creşterea relaţiilor economice bilaterale şi a fost evidenţiată ca una dintre priorităţile principale în cadrul lucrărilor de anul acesta ale Comisiilor mixte interguvernamentale cu Georgia şi Republica Arabă Egipt, al căror co-preşedinte a fost ministrul Laufer.

Capital

iuli

Rebranding? Potrivit unor surse, Blue Air ar fi in cautarea unui alt nume

QuotePe 5 decembrie am participat la Geneva la IATA Global Media Day. Cu aceasta ocazie, dintr-o discutie in alta am aflat si o informatie legata de Blue Air.

Potrivit unor surse care doresc sa-si pastreze anonimatul, operatorul low-cost ar fi in cautarea unui alt nume, iar "Blue Messenger", call sign-ul folosit acum de avioanele Blue Air, s-ar afla printre favorite. Rebranding-ul (intalnit si la alte companii din alte domenii, nu doar din aviatie) ar putea fi anuntat "in curand". Poate chiar in aceasta luna avand in vedere ca pe 13 decembrie se implinesc 13 ani de la lansarea Blue Air.

Unele voci sustin ca procesul cu Nelu Iordache pierdut recent de Blue Air ar reprezenta unul dintre motivele care i-au facut pe actionarii operatorului low-cost sa ia in calcul schimbarea numelui. Vom actualiza articolul cu declaratia oficiala BMS legata de acest subiect dupa ce o primim.

Sursa: Aeronews
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Blue Air și Alitalia semnează un acord de codeshare

Operatorul low-cost Blue Air a semnat recent un acord de codeshare cu compania națională Alitalia, așadar acum Alitalia are propriile numere de zbor pe toate rutele operate de Blue Air din Italia către România, către baza sa de la Liverpool și alte destinații servite de aceștia în Italia. În acest moment se pare că ruta Roma Fiumicino – Alghero nu este inclusă în această înțelegere și nici ruta Torino – Iași, care, potrivit sistemului de rezervări al Blue Air, va fi închisă din luna Februarie a anului viitor.

Lista rutelor Blue Air în codeshare cu Alitalia (sursă Routesonline):
Bacău – Bologna
Bacău – Catania
Bacău – Milano Bergamo
Bacău – Roma
Bacău – Torino
București – Catania
București – Florența
București – Milano Linate
București – Napoli
București – Roma
București – Torino
Liverpool – Milano Bergamo
Liverpool – Roma
Iași – Roma

BoardingPass.ro

Ionut

13 ani de Blue Air: 29 de avioane, peste 100 rute europene, 21 de milioane de pasageri

Blue Air, cea mai mare companie aeriană românească și membră cu drepturi depline IATA (International Air Transport Association), sarbatoreste astăzi 13 ani de activitate. Pornind de la o singură aeronavă și 35 de angajați în decembrie 2004, Blue Air a ajuns la 29 de aeronave și aproape 1.500 angajați, reușind performanța de a transporta pe cele peste 100 de rute europene 21 de milioane de pasageri, mai mult ca întreaga populație a României.

Din 2019, Blue Air va fi și primul operator de Boeing 737 MAX din România. Chiar în acest moment, la fabrica Boeing, situată în apropi-ere de oraşul american Seattle, se produc cele 12 avioane Boeing 737 MAX 8 comandate de Blue Air. Pasageri Blue Air vor putea călători la bordul acestor aeronave începând cu vara anului 2019. "Modelul Boeing 737 MAX 8 va permite o dezvoltare puternică a companiei Blue Air la nivel european. Vom putea zbura spre destinații noi, pe distanțe mai mari, dar în același timp vom putea menține tarifele scăzute pentru pasagerii noștri, datorită eficienței avionului", a mai adăugat Gheorghe Răcaru, Director General Blue Air.

Aeronews