Drumul Expres DEx Bacău-Piatra Neamț

Started by dan_c, March 04, 2019, 07:47:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

EugenRo

Pe toate hartile (disponibile), DEx P. Neamt se inteapa in A7 mult la nord de actuala centura a Bacaului. Si nu inteleg de ce?!  :o

Este loc (nu stiu daca lasat special sau doar sa preintampine alunecari) in DN-centura de nord a Bacaului care ar putea fi transformata in Dex lejer, drumul rezultat continuand cu o intersectie in trefla cu DN2, precum in schita de mai jos:


propunerea CNAIR


in teren:



Bachus01

Trebuia o cocoasa si la Bacau :jawdrop:  . Macar de il intepau intre Dumbrava si Bogdan Voda

danpandrea

@EugenRo, și pe mine mă deranjează lipsa de eleganță în soluțiile propuse de CNAIR. În cazul de față, intuiesc că au propus cea mai ieftină soluție.

În cazul unei trefle pe DN2, deranjul ar fi mult mai mare decât arată desenul tău. De exemplu, am pus peste hartă nodul A7-DN2 de la Buzău. Ok, razele pot fi mai mici, dar tot te întinzi cu structuri peste calea ferată, plus că apropierea în sine a nodurilor (DX-DN2, DX-A7) ar cauza probleme.


raulbogdan23

^

Intre CF si DN2 sunt 400m aproximativ. DX trece peste DN, iar la nivel cu DN2 in actualul sens giratoriu se realizeaza 4 accese pe modelul Pasaj Mogosoaia/supratraversarile centurei Satu-Mare peste DN19 si DN19A.





Powered by API/PUM imgur uploader

akacrys

E vreo sansa sa vedem in viitorul apropiat drumul acesta expres scos la licitatie si construit? :|

Dido

Conform DRPD Iași, se execută foraje pe traseul drumului expres.

🚧 Foraje în cadrul studiului de fezabilitate pentru drumul expres Bacău – Piatra Neamț. 📸Imagini de la nodul 5, km 0+200, zona Bacău.

📌 Executant - asocierea S.C. Search Corporation S.R.L. – Egis Romania S.A.

📌 Proiect cofinanțat de Uniunea Europeană, prin Programul Operațional Infrastructură Mare



Postarea de pe Facebook aici

ovicor

Inafara de Piatra Neamt, ce mai deserveste acest drum?! Ca bistritean, incercand sa nu fiu subiectiv, ma gandesc ca o A sau un DX din Bistrita spre vest ar deservi tot traficul din N. Moldovei, deci prioritizarea ar trebui sa fie pe astfel de tronsoane, abia apoi legatura unui singur oras la reteaua de A!

oneLess

#67
Au influensări ?

Zicea un coleg că s-ar putea inventa un PNRR_2. Cât costă SF-urile comparativ cu execuția ? După mine ar trebui să avem pe masă toate SF-urile posibile și imposibile pentru România. Mature. Prioritizarea ar trebui făcută la execuție!

LE: la americani se numește lobby.

mirceaeliade

Daca e relief usor, acest DX ar putea sa se faca pe termen mediu.  Daca costa mult, chiar nu prea vad cum ar putea fi justificat un proiect de DX care se cam infunda intr-un oras cu sub 100,000 de locuitori.

Sagitarius

Bacau-P.Neamt se circula cu max 50km/h, sunt foarte multe sate. Cam ca pe Tg. Jiu - Filiasi. Ar ajuta mult locuitorii din sate.

vladel

Quote from: ovicor on March 20, 2023, 08:57:30 PMInafara de Piatra Neamt, ce mai deserveste acest drum?! Ca bistritean, incercand sa nu fiu subiectiv, ma gandesc ca o A sau un DX din Bistrita spre vest ar deservi tot traficul din N. Moldovei, deci prioritizarea ar trebui sa fie pe astfel de tronsoane, abia apoi legatura unui singur oras la reteaua de A!

Acest drum va deservi pe langa Municipiul Piatra Neamt și toate localitatile de pe valea Bistritei de la Bacau pana la Piatra. În acest moment drumul judetean dintre Bacau si Piatra este ingrozitor de aglomerat, trece prin multe localitati, plin de carute etc.Un astfel de drum va creste gradul de siguranta a traficului rutier dintre cele 2 localitati.

De asemenea, acest drum va ajuta mult la cresterea nr. de turisti în zona (atat în jud. Neamt, cat si spre jud. Harghita). Toate micile afaceri din judet vor avea de castigat ca urmare a faptului ca vor putea avea acces la A7, A8 și chiar si A13 (intr un viitor mai apropiat sau mai indepartat). Datorita pozitionarii orasului Piatra Neamt intre munti exista si parti bune legate de turism si peisaje frumoase, insa in acelasi timp exista si dezavantajul de a fi izolat de drumurile de mare viteza si astfel de multe ori diverse companii nu si au deschis puncte de lucru in zona pt ca e foarte dificil cu transportul. Iti pot da un exemplu foarte bun orasul Roman care s-a dezvoltat destul de mult deoarece se afla pe ruta E85.
Ar trebui sa plecam de la ideea ca orice proiect de infrastructura e bun si sa promovam pe unde putem construirea de autostrazi si drumuri expres si sa nu plecam de la premisa ca e mai putin important un proiect care nu se afla in aria noastra de interes.
Salutari


Fred

Pana la realizarea A8, acest DX ajuta nu doar pana la Piatra Neamt, dar si traficul peste munte spre Maramures sau Bistrita. Drumul pe valea Bistritei spre Vatra Dornei nu e prea bun, dar un Bacau-Vatra Dornei-Bistrita cu DX de la Bacau la Piatra Neamt s-ar putea sa fie mai bun decat pe la Gura Humorului-Campulung Moldovenesc-Mestecanis. In mod sigur e mai scurt. Pe A8 legatura Leghin-Ditrau e ultima care o sa fie gata, e cea mai grea si cea mai scumpa.

EugenRo

#72
Quote from: danpandrea on March 07, 2023, 03:29:59 PM@EugenRo, și pe mine mă deranjează lipsa de eleganță în soluțiile propuse de CNAIR. În cazul de față, intuiesc că au propus cea mai ieftină soluție.

În cazul unei trefle pe DN2, deranjul ar fi mult mai mare decât arată desenul tău. De exemplu, am pus peste hartă nodul A7-DN2 de la Buzău. Ok, razele pot fi mai mici, dar tot te întinzi cu structuri peste calea ferată, plus că apropierea în sine a nodurilor (DX-DN2, DX-A7) ar cauza probleme.


Atunci asa e mai ok?  :hm:
Fireste, viteza poate fi redusa corespunzator.


dumbravaandrei

pe dn2 trebuia facut un nod exact cum e facut pe DN3xA4... idiotenia asta cu giratii pe drumuri europene dar judetenele le lasam cat mai directe, ar trebui sa se opreasca.

gabim

^Hmm, cand autostrada va fi gata, atunci autostrada va deveni european, iar actualul DN2 va ramane probabil doar drum de interes local.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.