News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx Bacău-Piatra Neamț

Started by dan_c, March 04, 2019, 07:47:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bacaoanul

Adica te referi la varianta albastra ? Cea care pleaca din centura lui UMB ? Dunga rosie de reprezinta ? Din desenul asta fara legenda, nu prea se intelege nimic, iar domnul deputat Ichim imi da like pe facebook la intrebare, dar nu imi raspunde.

Bachus01

Daca ar alege varianta cea mai vestica de pe harta ar fi ceva de vis + un drum de legatura cu bucata contruita de UMB . Greu totusi daca ne uitam pe maps , densitatea foarte mare de constructii noi deci costuri mari expropierile .

Obligatoriu indiferent de decizie trebuie legata la drumul bucata  contruita de UMB , asa traficul dinspre Piatra tranzit spre sud nu va intra in oras .

hvm

^
Varianta roz ar fi cea in discutie. Si mie mi se pare cea mai utila, si poate legata de A7 dupa ce trece de case si ajung ein lunca bistritei
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Bacaoanul

#33
Deci avem de fapt 2 variante: una albastra si una roz. Cea roz, care dupa cum ff corect spuneti, ar fi cea mai potrivita pt decongestionarea traficului pe zona de vest, dar care personal, pentru ca sunt din Bacau, sunt 100% ca nu se va face ( acea zona e  plina de case, e deal ) iar cea albastra, dupa cate incerc sa imi dau seama nici nu ajunge pana in Lilieci- Hemeiusi, ci merge prin zona Itesti, sus pe deal, cumva paralel cu A7 sau E85 pana la un moment dat si apoi coboara spre stanga spre cursul Bistritei. Tot nu imi e clar ce reprezinta varianta rosie.


tom_sawyer

#35
^
Prefectul județului Neamț, George Lazăr, a anunţat, astăzi, că drumul expres Piatra-Neamţ la Bacău prinde contur și a fost stabilit traseul pe care va fi construit acesta.

S-a concluzionat varianta drumului expres pe tronsonul liniei albastre din proiect urmând ca în cursul lunii septembrie să se depună documentațiile pentru eliberarea certificatelor de urbanism.

Am avut în vedere împreună cu specialiștii și punctele de descărcare de pe drumul expres, pentru preluarea traficului greu care vine din zona Târgu-Neamț și, respectiv, Valea Muntelui, pentru a descongestiona traficul de pe actualul drum național."











Powered by API/PUM imgur uploader

danpandrea

Varianta albastră pusă pe harta API:


Bachus01

Eu unul nu inteleg logica traseului la capetele Bacau/Piatra Neamț.  Proiectat exact pe dos fata de cum a fost proiectată A7 la Suceava.  Frica de expropieri ? Nu va prelua mai mult de 40% din traficul de pe DN15

danpandrea

@Bachus01:

Google Maps îmi spunea acum o oră că viteza medie de deplasare între Bacău și Piatra Neamț este de aproximativ 60km/h. Evident că traficul local va rămâne pe DN15, însă cel de mărfuri se va muta pe viitorul drum de mare viteză. Chiar dacă acesta va fi mai lung decât drumul național, viteza mai mare de deplasare cred că va atrage mai mult de 40% din trafic.

Cât privește traseul în sine, e foarte posibil să bați bine cu frica de exproprieri. Știu că Bacăul și-ar fi dorit ca DX-ul să facă parte din centura de vest a orașului, dar la câte case erau în drum, cred că și-au dat și ei seama că e prea mare bătaia de cap.

Bachus01

@danpandrea

In primul rand , in zona Piatra -Neamt , nu inteleg de ce nu au dus DX-ul pana in DN15D . Ar ajuta traficul din municipiu (avand 2 alternative pentru a ajunge la DX ) , si nu ar teroriza cele 2 sate intre DN15D si DJ157 .

Capatul spre Bacau , o mare ineptie . Facem iar cocoasa si ocolim 4-5 km . Care este logica de au preferat nodul la nord de Dumbrava cand se putea face la sud , intre Dumbrava si Bogdan Voda ?

Cumva lenea, profit mai mare  si munca mai putina pentru proiectant ?

Foarte buna ideea cu descarcarea in A7 , inafara de capete sunt bine gandite nodurile . Dar din cauza la descarcare din Bacau DN15 din Bacau pana la Racova se va elibera doar de traficul greu . Atat.

Este DX , conecteaza 2 resedinte de judet . Cred ca trebuia gandit mult mai bine proiectul s-a ajute traficul de tranzit si cel local .

Nu visez cu descarcare in partea vestica a orasului Bacau , iar din punctul meu de vedere momentan nu il vad prioritar . Sunt altele mult mai urgente . Dar daca tot facem un SF , sa il facem cum trebuie . Altfel regretam mai tarziu.

b1

#40
Dx are o logică de a se opri în DJ157 NUMAI dacă este planificată continuarea acestuia până în Târgu Neamț și construirea unui drum de legătură cu Piatra Neamț. Dar capătul din Dumbrăveni nu are nici un sens pentru termen lung.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

pasadia

DJ156A oricum te scoate foarte ușor în DN15C. Nu cred că va exista o continuare doar pentru atâta lucru.

Cipanu

Corect. DJ156A deja este folosit inters de traficul greul de la Targu Neamt, care va fi transregio.
Dar cred ca daca ocolea pe la sud de Piatra Neamt pana la iesirea spre Bicaz avea si rol de centura si nu mai erau ambuteiajele de acum. Ce e drept este Bistrita si ceva baraje, dar loc ar fi.

b1

DJ157 se descarcă în DN15 printr-un nod denivelat care este apoi urmat de un GIRATORIU. La terminarea DX se vor forma cozi kilometrice.  :(
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

Birlic