News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx Bacău-Piatra Neamț

Started by dan_c, March 04, 2019, 07:47:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Misto...

Fac DX Craiov-Pitesti si A Bacau-Piatra Neamt...

Bravos natiune!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

razvan96

Ce era sa zica la Neamt...si asa declaratia lui nu specifica nimic despre faptul ca e o licitatie pentru SF in derulare, nu una pentru "executie si proiectare" cum spune el.Noroc ca la zdbc nu sunt din aia cu bacul luat pe pile si au scris corect in articol.Eu sunt de parere ca nici A7 nu iese autostrada ci DX din SF, vedem.In niciun caz Bacau-Piatra Neamt nu va fi mai mult de DX.


rota

S-a semnat contractul pentru Elaborarea Studiului de fezabilitate pentru Drumul Expres Bacău – Piatra Neamț

Joi, 23.01.2020, CNAIR a semnat contractul  pentru Elaborarea Studiului de fezabilitate pentru "Drumul Expres Bacău – Piatra Neamț" cu Asocierea S.C. Search Corporation S.R.L. – Egis Romania S.A.

Proiectul are ca scop realizarea unui sector de drum expres între localităţile Bacău şi Piatra Neamţ pe o lungimea estimată de 61 de kilometri. Astfel, se va asigura un grad ridicat de siguranţă a traficului rutier în zonă.

Durata contractului este de 18 luni, din care 14 luni pentru finalizarea Studiului de fezabilitate. Celelalte 4 luni sunt alocate pentru asistență tehnică acordată Beneficiarului, în vederea pregătirii documentației de atribuire a contractului de lucrări și pentru depunerea și aprobarea aplicației de finanțare.

Valoarea contractului este de 8.923.930,03 Lei fără TVA, iar finanțarea se face din Fonduri Europene Nerambursabile.
Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

voicul

M-as revolta ca de ce e DX in plina campie si nu A, dar cum CNAIR "nu e in stare" (un motto de al lor) sa absoarba bani de la UE sa faca proiecte ... presupun ca oricum nu sunt bani de intrat in santier nici pentru un DX.

pasadia

Ma scuzati. Izolarea e de vina, plus placerea de a desena cu carioca pe harti, plus nevoia instinctiva de a NU FI DE ACORD cu constructia de drumuri noi de viteza care sa urmeze cu fidelitate traseul drumurile deja existente, dublandu-l in mod inutil. Prin urmare sper ca desenul de mai jos e suficient de clar:



Avantaje:

- lungimea totala mai mica (25 fata de vreo 40, considerand capatul undeva in zona Roznov),
- optimizarea pentru mai multe destinatii (nu numai Piatra Neamt - Bacau - Bucuresti, ci si Piatra Neamt - Roman - Iasi)
- evitarea unei vai destul de antropizate (sate insirate, DN15, CF, LEA, etc...)
- lipsa unor dificultati de relief importante pe ruta propusa

Inca nu vad propriu-zis nici un dezavantaj. Altul decat acela ca e prea tarziu dat fiind faptul ca CNAIR are propria lui minte care deseneaza pe hartie ca pixul.

cristibur

@pasadia Idee de principiu buna pentru deservirea mai multor directii. As alege poate ramura cu bleu pantru a deservi mai bine orasul si a evita Dumbrava Rosie / Roznov care e destul de dens populat.

In acelasi timp, cred ca logica CNADR este de ca DX-ul sa deserveasca valea Bistritei intre PN si Bacau, dupa cum stim destul de dens populata. Ma astept la intrari / iesiri dese.

GeorgeS

Quote from: rota on January 23, 2020, 06:03:31 PM

Joi, 23.01.2020, CNAIR a semnat contractul (...)

Durata contractului este de 18 luni, din care 14 luni pentru finalizarea Studiului de fezabilitate. (...)

@Cove Adrian, @API
Ce mai stiti de acest proiect care ar trebui sa fi ajuns cam pe la jumatate in teorie? Ceva hartii, geologie, trasee?

JUVENTUS_1

The order of my priorities according to my own interest: 1.A7; 2.A13; 3.DX Bacau - Piatra Neamt; 4.A8; 5.Other.

elphax

cred ca e putin neclar ce s-a declarat si apare in articol:
",,A fost o primă întâlnire într-un proiect de interes local și național. Discuțiile au avut în vedere o analiză a variantelor propuse pentru alegerea alternativei optime de traseu, în scopul elaborării și realizării studiului de fezabilitate pentru acest obiectiv, fiind invitați să participe toți factorii interesați de pe raza județului, autorități și instituții implicate în procesul de aprobare și avizare a proiectului. Ne dorim o bună colaborare pentru eficientizarea derulării activităților necesare realizării proiectului", a precizat subprefectul Narcis Jitaru."

Sau este o faza in timpul celor 14 luni alocate elaborarii SF cand se decide traseul si apoi se continua pana se finalizeaza SF ? Sunt 9 luni de la semnarea contractului.
Oricum mi se pare cam mult sa lucrezi 14 luni pe un SF de drum de 50-60 km fara munti de traversat

rizzuh

Excelent limbajul de lemn dl. lui don' subprefect, spune atat de multe dar totusi atat de putine.

Si de cand se alege traseul optim (ma rog, "alternativa optima de traseu" ca fie lemnu' tare) inaintea studiului de fezabilitate? Nu asta este unul din scopurile SF-ului?

TibiV

Nu.
Scopul SF-ului este sa arate ca "sefii cei mari" au ales (/negociat/impus) "cu intelepciune" traseul...
O:-)

Vezi "cocoasa Focsani". Pariem (ca tot sunt la moda pariurile pe forum) ca SF-ul NU va spune ca este o aberatie?!
PARIEZ 500 RON ca SF-ul NU va indrazni sa spuna asa ceva.
(Desi as fi foarte fericit sa pierd, cred ca API NU poate conta pe astia 500... Cel putin nu din pariul ASTA...  ;) )

PS
Mi-e teama ca nici schimbarile politice (modeste) de dupa alegerile locale nu vor "netezi" cocoasa...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Bacaoanul

Salutare,

Avem ceva informatiile legate de traseu ?

Ma intereseaza de unde pleaca, respectiv legatura cu Bacau unde se va face.
Se inteapa in centura lui UMB   ?

Adica pleaca din A7 direct care e totusi in zona Dumbrava/ E85, sau pleaca din centura cu 2 benzi care se descarca in DN 15 ?

Mai jos de atat spre oras nu cred ca poate cobora, nu ?

danpandrea

"Varianta optimă pentru Bacău (conform hărții atașate) este cea vestică, deoarece ar închide actuala variantă ocolitoare și la Nord-vest, introducând în centura circulară și DN 2G (spre Moinești), respectiv DN 15 (spre Piatra Neamț). Acest traseu ar descongestiona traficul din Mărgineni, Trebeș, Hemeiuș, Gârleni, Lespezi, Racova, Buhuși."



Imagine și citat luate din declarația lui Cristian Paul Ichim, deputat de Bacău din partea USR-Plus. Din păcate, n-am găsit încă variantele complete pentru tot traseul Bacău - Piatra Neamț.

dumbravaandrei

Pfff... asta ar fi varianta ideala, dar tare mi-e teama ca se va opri in centura de nord a Bacaului....