News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx Bacău-Piatra Neamț

Started by dan_c, March 04, 2019, 07:47:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


NGC

#1
Quote from: Ionut on February 28, 2019, 05:27:49 AM
Quote from: NGC on February 27, 2019, 11:47:02 AM
Ultimele desene cu carioca

[...]



Wow! Ce repede a trecut timpul! In luna asta Martie suntem deja in 20 21 si pregatim proiecte "Post POIM 2014 - 2020"! :D :o

NGC

#2
Intreb si eu pe "geniile" astea de la CNAIR ca sa ma aflu in treaba. :D

Legatura asta Targu Neamt - Piatra Neamt - Bacau e asa urgenta si nu se poate merge prin Targu Neamt - Pascani (PPP) si apoi Pascani - Bacau (A), si sa se faca mai bine de exemplu Targu Mures - Brasov (A) sau Brasov - Focsani sau Brasov - Buzau (luate la intamplare)?

Intrebarea e mai mult retorica. Raspunsul probabil o sa il primesc dupa alegeri cand vom incepe sa anulam unele din multele licitatii care se preconizeaza acum. :p

vancouver

#3
Tg. Neamt - Piatra Neamt este un DN de buna si f. buna calitate si GOL. A absurd sa se faca orice acolo. Apoi pe langa Piatra Neamt exista o centura super-excelenta, DJ156A, pana in DN15 spre Bacau. Acest DJ156A este partial la nivel cu DN2, adica 1,5+1,5. Nu exista nici o necesitate de upgrade.

Situatia se schimba de la Piatra Neamt la Bacau. Acel drum trece printr-un sir infinit de localitati. Aici dupa parerea mea ar trebui O RELOCARE A DN15 IN AFARA LOCALITATILOR. Nu un drum express in toata regula, ci doar mutarea DN, la standard 1+1 SI ATAT. Traficul se va imparti intre vechiul DN, pentru localnici, si noul DN pentru cei care merg intreaga ruta Piatra Neamt - Tg. Neamt. Daca va uitati de harta, observati ca exista CANALUL BISTRITA, un canal artificial care ocoleste superb toate localitatile. Paralel cu canalul se poate face un drum superb. De la Lespezi spre Bacau, unde posibil drumul se va aglomera in viitor, se poate face drum express, eventual deocamdata doar half-profile, dar cu toate intersectiile denivelate si cu latimea podurilor prevazute pentru 2+2. Pana in zona industriala din vestul Bacaului, unde sa intre in DN2G si in oras. Cu legatura prin nord catre autostrada, legatura care este deja in lucru, ca parte a centurii Bacau (UMB).

Deci la nivel de drum express cel mult Lespezi - Bacau Vest.

PS. Si nu ma refer acum, ci ca plan pe termen lung. Mai mult de atat nu e nevoie pe urmatorii 30-40-50 de ani.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

NGC

#4

Continua lansarea licitatiilor pentru proiecte care apar in ultimele desene cu carioca. De remarcat ca proiectul apare "in pregatire" incepand abia din 2021. Sau suntem deja in 2021? :o :lol:

NGC

Astazi a fost lansata licitatia pentru "Elaborare Studiu de fezabilitate pentru Drum Expres Bacau – Piatra Neamt".

Valoare estimata: 13.341.668,40 RON fara TVA

Durata contractului: 18 luni

Termen depunere oferte: 15.05.2019

Fonduri: Cofinantare

Quote
Procedura de achizitie publica este initiata sub incidenta urmatoarei conditii: Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii serviciilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii serviciilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, Autoritatea Contractanta va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Cu toate ca la data initierii prezentei proceduri de achizitie publica nu exista un contract de finantare semnat, Autoritatea Contractanta estimeaza ca va obtine finantarea necesara semnarii contractului in semestrul II al anului 2019.

Morosanu

#6
Se intampla exact ca pe vremea guvernului Tariceanu cand se lansau studii de fezabilitate intr-o veselie. Se va supara pe mine seful CNDNAr..... din vremea respectiva. dar asta este tristul adevar, studii de fezabilitate cu nemiluita care vor zace prin sertare pana vor expira, lucru care s-a intamplat deja sau poate un lucru mult mai grav (???)...
Politica distruge tot ce atinge.

slartibartfast

Dacă sunt făcute bine, nu expiră. Dar sunt făcute pe genunchi, din birou, fără studii geotehnice suficiente; iar mai târziu, când vrem să facem proiecte tehnice pe baza lor, ne trezim că nu putem. Și când se cer explicații, în loc să explice de ce s-a făcut treabă de mântuială, mult și prost; o scot pe asta cu "expiratul".

rota

Elaborare SF pentru Drum expres Bacău-Piatra Neamț

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus in data de 09 aprilie  2019 Aplicația de Finanțare pentru proiectul "Elaborare SF pentru Drum expres Bacău-Piatra Neamț" în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 2-Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Componenta 1, Obiectiv Specific 2.2-Apel de proiecte pentru Dezvoltarea Infrastructurii Rutiere-sprijin pregătire proiecte de investiții, Operațiunea- Cresterea accesibilității zonelor cu o conectivitate redusă la infrastructura rutieră a TEN-T.

Obiectivul general al proiectului, ca parte din rețeaua TEN-T Globala, este îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport care facilitează integrarea economică în Uniunea Europeană, contribuind astfel la dezvoltarea pieții interne cu scopul de a crea condiții pentru creșterea volumului investitorilor, promovarea transportului durabil și a coeziunii în rețeaua de drumuri europene.

Rezultatele așteptateale proiectului sunt :

- realizarea Studiului de Fezabilitate.

Valoarea totală a  proiectului este de 16.292.442,08 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala-11.689.051,32 lei, 15% contribuția proprie-2.062.773,76 lei, restul de 2.540.617,00 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Durata proiectului: 30 luni


Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

NGC

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 29.05.2019.

NGC

Noul termen pentru deschiderea ofertelor este 01.07.2019.

razvan96

Quote from: NGC on March 30, 2019, 02:14:25 AM
"Elaborare Studiu de fezabilitate pentru Drum Expres Bacau – Piatra Neamt".

Valoare estimata: 13.341.668,40 RON fara TVA
Oferte:
1.INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL (Acciona)
2.TPF INGINERIE SRL
3.Asocierea S.C. Search Corporation S.R.L. – Egis Romania S.A
4.Asocierea CONSITRANS S.R.L. – TOPOTEHNIC S.R.L.


NGC

Ofertele pentru "Elaborare Studiu de fezabilitate pentru Drum Expres Bacau – Piatra Neamt".

1. INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL
2. TPF INGINERIE SRL
3. Asocierea SC SEARCH CORPORATION SRL - EGIS ROMANIA SA
4. Asocierea CONSITRANS SRL - TOPOTEHNIC SRL

JUVENTUS_1

#14
Drumul Expres Piatra Neamt - Bacau -> Anuntul surpriza al Ministrului Transporturilor

https://zdbc.ro/drumul-expres-piatra-neamt-bacau-anuntul-surpriza-al-ministrului-transporturilor/
The order of my priorities according to my own interest: 1.A7; 2.A13; 3.DX Bacau - Piatra Neamt; 4.A8; 5.Other.