Operatorii feroviari privati din Romania

Started by vancouver, September 15, 2013, 10:11:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

cristi5

Transferoviar Calatori va opera pe Rosiori-Costesti din 11 iulie.

Phenol

Am adaugat 2 poze cu casa de bilete Interegional din Cluj la ultima postare de pe pagina anterioara.

tom_sawyer

In prezent ASTRA TRANS CARPATIC SRL asigura transportul feroviar al calatorilor pe relatia Arad - Sighisoara - Brasov - Bucuresti Nord si retur, urmand ca incepand cu noul mers de tren 2017/2018 sa asigure transportul feroviar al călătorilor pe relaţia
Bucureşti Nord – Craiova - Timisoara - Arad si retur,
Bucuresti Nord - Brasov si retur,
iar în perioada estivală se va circula si în relaţia Arad - Timisoara - Craiova - București - Constanța si retur.

ASTRA TRANS CARPATIC SRL va mai asigura incepand cu lunile martie-aprilie 2018, transportul de calatori pe relatiile:
Bucuresti - Titu,
Arad-Timisoara,
Timisoara - Baia Mare,
Bucuresti-Bacau,
Bucuresti - Constanta, pentru toate relatiile si retur.

https://www.astratranscarpatic.ro/#/home

Balto

#33
Operatorul feroviar REGIOTRANS SRL si-a schimbat numele in Regio Calatori SRL.

"Compania Regio Călători SRL a încheiat un contract de servicii publice cu Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) pentru perioada 1 noiembrie 2017 – 2 decembrie 2019." (27 dec, 23:21 Economica.ro)

Noul site: https://regiocalatori.ro/
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

Ionut

Astra Trans Carpatic opereaza inca doua rute noi de transport

Contractul de servicii publice, definit pentru perioada decembrie 2017 – decembrie 2019, a fost incheiat intre Autoritatea pentru Reforma Feroviara si Astra Trans Carpatic, operator privat de transport feroviar de calatori. Astfel, Astra Trans Carpatic va opera trenuri InterRegio pe sectiile interoperabile Bucuresti – Craiova si Bucuresti – Brasov.

Nivelul compensatiei de la bugetul de stat ca plata a serviciilor publice pentru acoperirea diferentei dintre nivelul costurilor si cel al veniturilor realizate din tarifele aprobate va fi de 17,5 milioane lei, in 2018, in timp ce in 2019, compensatia va fi de 25,22 milioane lei.

ClubFeroviar.ro

Balto

#35
FEROTRANS TFI a cumparat 53 de automotoare din Olanda pe care le va moderniza cu intentia de a opera trasee interne

Despre automotoare (DMU):
Model:3400 (DM 90)
An fabricatie: 1996-1998
Locuri: 123
Producator: Talbot/Duewag
Tara de origine: Olanda

Stire: Railjournal.com

Olandezii au renuntat la ele la finalul anului 2017 inlocuindu-le cu mult mai modernele Stadler Flirt.
Se aude ca Ferotrans va opera pe Iasi - Bucuresti dar si pe alte rute.
Pentru cine isi aminteste, in 2010 au inchiriat sectiile Dornesti - Putna, Darmanesti - Gura Humorului si Vama - Moldovita (toate din jud. Suceava), dar au renuntat dupa cateva luni datorita inundatiilor din vara. Ei aveau inchiriate vagoane (20-47/57 ) si locomotive (LDH 89) de la CFR Calatori pe atunci.
In acest articol gasiti cate nereguli avea aceasta companie: Monitorulsv.ro
Alt articol despre afacerile dubioase ale Ferotrans si cine e in spatele lor: Obiectivdesuceava.ro

Am calatorit cu aceast operator in 2010, iar conditiile au fost dezamagitoare, sub cele de la CFR Calatori. Plus ca materialul rulant nu facea fata nr. de calatori.
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

Balto

GFR a castigat un nou contract de 800.000 lei

Compania Nationala a Uraniului (CNU) a atribuit operatorului Grup Feroviar Roman (GFR) un contract in valoare de peste 799.000 lei pentru transport feroviar de marfuri, potrivit unui anunt postat in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).

Acesta a fost atribuit prin negociere fara anunt de participare, deoarece nu s-au prezentat oferte sau nu au fost prezentate oferte admisibile ca raspuns la anunţul de organizare a unei licitatii deschise pentru acest contract. Criteriul de atribuire a fost pretul cel mai scazut. Contractul nu intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice si nu ar putea fi subcontractat. Potrivit anuntului, contractul nu este legat de un proiect sau program finantat din fonduri comunitare.

clubferoviar.ro
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

cristi5

#37
Astra Transcarpatic in adevarul.ro

VIDEO Trenul privat care străbate România şi face senzaţie oferind condiţii de lux la preţuri mai mici decât ale CFR: ,,Să ai duşul tău e cea mai tare idee"

La vagonul de dormit: "Apartament cu 2 camere"



Pacat ca n-au mai multe rute. Spre Cluj de exemplu. Sau Suceava.


pasadia

Intamplator eram azi pe la 13:15 in zona garii Brasov si m-am trezit ca mai toate trenurile prezente erau private. Interesanta situatie, asa ca mi-am zis sa o documentez. Mai jos pozele:

Softronic RES-001

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


pasadia

#39
Astra Transcarpatic, locomotiva, un vagon de dormit, 2 vagoane cuseta si unul clasa 2 (cam ciudata compozitia, nu?):



Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


pasadia

Celalalt Softtronic, RES-002 cred, undeva printre balariile dinspre Triaj:

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


pasadia

Si un Regio Calatori, fost Regiotrans, urat dar in continuare privilegiat de ceferistii brasoveni (ca doar e de-al nostru, nu?) prin trasarea la prima linie desi urma sa plece, ca si precedentele, spre Bucuresti:



Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


pasadia

Si singurul tren CFR, tocmai pe linia 7 alocata de obicei trenurilor de Budila / Intorsura Buzaului:



PS: Da, vedeti bine, o locomotiva si un singur vagon, vai de el si acela.


Sorinus

Asa se intampla cand o ruta e cu adevarat atractiva. Bucuresti-Brasov e chiar profitabila, exista trafic direct, ploiesteni care fac naveta la Buc, cei de pe VP care merg la Ploiesti, turistii.
E clar ca nu merg doar pe subventie.

Plus ca de cand s-a dat gratuit la studenti, oameni ''platitori'' nu prea mai au loc la CFR si cauta alternative.

rizzuh

Quote from: pasadia on March 28, 2018, 04:19:13 PM
Astra Transcarpatic, locomotiva, un vagon de dormit, 2 vagoane cuseta si unul clasa 2 (cam ciudata compozitia, nu?):

Este tren de noapte intre Bucuresti si Arad. Vagoanele cuseta au scaune care se pot transforma in pat, asa ca pot sa calatoresti si acolo pe scaun, la compartiment. Vagonul de clasa 2 are conditii SF comparat cu CFR sau RT ;)