Drumul Expres DEx8 Constanța-Tulcea-Brăila

Started by rota, February 26, 2019, 05:01:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

E semnat deja din iulie. Informația e pe pagina anterioară. Înainte de a posta, e bine să citiți câteva pagini în urmă la fiecare topic.

rota

Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru obiectivul Drum Expres Braila (Jijila)- Tulcea (Cataloi)

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar și Ministerul Transporturtilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport, au semnat în data de 25.09.2020, Actul Adițional nr.1, la Contractul de Finanțare nr. 52/29.11.2019, pentru proiectul: ,,Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru obiectivul Drum Expres Braila (Jijila)- Tulcea (Cataloi)".

Prin semnarea Actului Aditional nr.1 se modifica:

Art.I. Articolul 2, alin (2)  se modifica si va avea urmatorul cuprins:"(2) Perioada de implementare a Proiectului este de 27 luni, respectiv intre data 29.06.2020- 29.099.2022 la care se adauga, daca este cazul, si perioada de desfasurare a activitatilor proiectului inainte de semnarea Contractului de Finantare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor".
Art. II. Alin (1) la Articolul 3- Valoarea totala a Contractului de Finantare este de 17.509.423,36 lei;

Valoarea eligibila nerambursabila din Fondul European de Dezvoltare Regionala, este în sumă de 12.591.453,06 lei, echivalenta cu 85% din valoarea totala eligibila.
Valoarea co-finanțării eligibile a Beneficiarului este în sumă de 2.222.021,13 lei, echivalenta cu 15% din valoarea totala eligibila.
Toate celelalte prevederi importante ale Contractului de Finantare si ale anexelor acestuia raman neschimbate.
Sursa

mirceaeliade

Cica ala e cu 25% mai putin decat inainte.  cam ciudat sa accepte privatul mai putini bani

>Costuri mai mici pentru proiectul Drumului Expres Brăila – Tulcea


https://floteauto.ro/costuri-mai-mici-pentru-proiectul-drumului-expres-braila-tulcea/

horatiu.cosma

Nu are nicio treabă privatul cu știrea asta. Vorbim despre 2 contracte diferite ce nu se intersectează:

1. Contractul dintre CNAIR și prestatorul privat, care e semnat pe o sumă, merge înainte conform prevederilor de acolo.

2. Contractul dintre CNAIR și Comisia Europeană privind finanțarea europeană, care înțeleg că s-a modificat, adică ne dă UE mai puțini bani decât erau inițial.

tom_sawyer

De pe harta CESTRIN:

DRUM EXPRES BRAILA - TULCEA (JIJILA - CATALOI)

PRESTATORUL A TRANSMIS CATRE CNAIR VARIANTELE DE TRASEU ANALIZATE IN BAZA STUDIILOR PRELIMINARE AMC ETAPA 1.

Poate obține cineva variantele de traseu?



vancouver

Doamne fereste, una din cele mai mari idiotenii pe care am vazut-o. M-am nascut la Constanta si inca am legaturi cu orasul. Cunosc f. bine zona, incl. Cataloi-Tulcea si tot ce e pe acolo. Drumul acesta express nu este necesar! Bani aruncati de pomana, in conditiile in care in alte parti arde, mai ales pe calea ferata, metrou, etc..

Si auzi, se va studia posibilitatea de a extinde pe viitor DX-ul la 2x3 benzi ! Baaaaa, nu sunteti sanatosi la cap! Peste 50% din traficul actual de pe DN-uri o sa ramana pe DN, ca  e trafic local. Daca A3 Turda-Gilau, in mijlocul tarii, si inca e liber la 10 ani dupa inaugurare, cum credeti ca o sa fie drumul asta, mai ales asa desenat la mare distanta de Tulcea? Vai vai vai.

Da, clar, trebuie A4 continuat ceva spre nord, da trebuie centura Babadag, da si centuri la Isaccea (aia chiar e super simpla si in campie), si o centura Telita-Tulcea, care sa ocoleasca zona ciudata de DN prin Somova si Mineri - ori fix asta ultima nici nu se face si tot aiurea o sa ramana pe acolo. Si mai trebuie ceva mici centuri pe DN22D. Si asta era.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Bachus01

 Am făcut destul des drumul  de Smardan sau I.C. Brătianu spre Tulcea . Înafară de nervii obisnuiti de la trecerea cu bacul drumul nu este aglomerat , nu am prins niciodata ambuteiaje . Singurele sincope sunt prin Văcărești/Luncavita/Isaccea uneori +   câteva serpentine si curbe urâte dar in rest se circulară foarte decent . Referitor la Tulcea - Constanța mai tot timpul am prins liber liber . Foarte putine localități,  drumul ok calitativ se conduce foarte relaxant . Aici chiar nu vad rostul deloc .  Eventual as prelungi A4 înspre nord pana  la/dupa aeroport .

Chiar si in eventualitatea in care Braila- Tulcea se vrea ca si o continuitate pentru  DX Focșani/Buzău- Brăila  inafara de traficul estival cu câteva vârfuri nu vad sa se ajunga la un MZA cât de cât justificativ pt un DX.

Feri

^^ Da, a avut loc prima intalnire la CJ Cta cu Search & CNAIR pentru cele 4 variante initiale de traseu propuse
http://www.cjc.ro/evdetails.php?id=61

La volumul traficului existent se va adauga si majoritatea celor care acum trec pe la Giurgeni-Vadu Oii.
(mai ales ca noul pod fiind pe fonduri UE va fi fara taxa cum se aminteste si in comunicat)

mirceaeliade

>cele patru alternative de traseu au o lungime maxima de 158 km si minima de 106 km (din care 32 km din DN22 existent va fi redimensionat).

cam mari diferentele

paullie

158 km, cel maxim, poate doar daca urmeaza traseu similar cu DN22D, deci nici gând de Cataloi. Iar 106 km... in linie dreapta pe harta sunt 118.

vancouver

Solutia cu 106km presupune folosirea unor bucati de DN existent. Cam ce propovaduiesc eu pe aici. De aceea drum complet nou vor fi doar 106 km. Zonele de DN folosite vor fi lărgite.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

paullie

In articol zice asa:

si minima de 106 km (din care 32 km din DN22 existent va fi redimensionat)

Ce spui tu 106 km la care se adauga 32 km din DN22 existent redimensionat are mai mult sens dar nici asa cu 106+32=138 km nu prea iese socoteala pana la 150 si ceva de kilometri. Asta e ca aia un nebun arunca o piatra si 10 oameni normali se chinuie sa o scoata. Adica un Mihai lupu vorbeste sa se afle in treaba si un forum intreg se chinuie sa faca calcule.

iamlorin

Ideea propusa de primarul Mun. Tulcea , de avea o racordare mai buna la DX8 , a fost considerata oportuna de MT :D   

Sursa: https://www.facebook.com/stefan.ilie.tulcea/photos/pcb.236079294681685/236079181348363/

alecu26

ce multicriteriala e aia in care compare 100 km cu 150 km?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).