Drumul Expres DEx8 Constanța-Tulcea-Brăila

Started by rota, February 26, 2019, 05:01:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mirceaeliade

Mama ce artisti "creativi" sunt angajati la firmele astea de facut SF-uri SciFi?  Hai sa zicem ca suntem dispusi sa inchidem ochii cand 2 variante la misto din 4, dar chiar toate 4?

Nodul de la Tulcea putea fi facut cu directie spre vest ca sa se lege mai normal la traficul dinspre Pod, firul care va da cea mai mare valoare de trafic de pe DEx.  Iar la sud zici ce traficul DExului e gandit sa deserveasca metropola Ovidiu, nu traficul spre frontiera/Bucuresti. 

De asta au luat timp si bani ca sa gaseasca cele mai "ingenioase" solutii la probleme non-existente?

TibiV

Lângă Tulcea, la Frecăței, poate apare Al Doilea Mare Nod Turbion din România...

 O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cetatean

La ce va asteptati din partea proiectantilor daca timp de 25-30 de ani scoala s-a facut cum s-a facut. Profesori obtuzi si viziune zero.
Nu stiu cat,ce si mai ales cum s-a schimbat pe la constructii,dar acu 20 ani,la drumuri din 2 semestre,am avut 2 ore de curs despre autostrazi. Am "proiectat" un drum de la zero,pe hartie milimetrica. Am avut intr-adevar vreo 12 cursuri despre tipurile de curbe. Ma ajuta tare mult sa stiu ce e o lemniscata...
Despre centuri,cai ferate sau altele,s-a vorbit asa,la nivel experimental sau deloc. Cat despre maculatura,am citit niate carti in engleza de prin Norvegia cred,despre autostrazi,poduri sau tunel.

Daca pregateam cateva serii de ingineri cu specializare
"autostrazi,cf,dx,centuri" poate se proiecta mult mai ok. Lipsa de personal calificat isi spune cuvantul mai ales aici la partea de studiu teren si proiectare.

Astazi,cu o drona pe un traseu stabilit, poti face km de masuratori intr-o zi. De asemenea am sesizat de multe ori solutii dubioase, nerealiste. Optimizari de traseu care se vad din avion!
Sa speram ca se va alege o varinta optima.
De asemenea,nu inteleg de ce nu se face o continuare pana in Mamaia sat,care are acum cateva sute de blocuri construite.

kitsune

Cam greu cu continuarea până în Mamaia Sat, că trebuie pod peste canal. Și trebuie expropriate câteva din blocurile alea să ai loc să îl faci. Singurul loc liber e la fosta baterie de coastă, actualmente UM de transmisiuni sau IT sau ceva pe acolo, dar armata greu cedează teren (vezi situația din Constanța cu Bd. Delavrancea).
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

raulbogdan23

Carioca de weekend

Continuarea fireasca a A4 spre N



sau




Powered by API/PUM imgur uploader

hvm

Continuarea fireasca este un nod trompeta pentru iesirea in giratoriu si A4 se continua cu Dx8 ca in varianta 1.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

kitsune

Puțin mai la vest ca să nu intri peste carieră și nici să nu te încurci cu podul de CF peste DN2A. Ar mai fi o restricție acolo, un radar pe deal, nu mai știu parcă era meteo
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

TibiV

Dacă e doar radar meteo nu e o problemă. Să nu fie militar sau de navigație aeriană...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


Skynick

Variantea aberanta colecteaza mult de pe directiile Harsova si Pod Braila. De fapt se folosesc de proiectul Tulcea COnstanta sa vascularizeze judetul Tulcea si sa faca niste trasee rapide Braila si Harsova Constanta.