Master Plan General de Transport (MPGT) in Romania

Started by Ionut, September 14, 2013, 08:35:27 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

am vazut acum un reportaj  la Pro-Tv...intradevar Rus e tot mai dezamagitor pe zi ce trece...se desumfla vizibil
a fost data pe post acea faza in care ii spune lui catalin ( cutter ) , dupa ce acesta ii spune ca sunt putini banii de la buget , cum ca nu stam la mila europenilor si pana acum am trait din banii nostri , pe un ton smecheresc , cu apelativul prietene

as completa eu , bai prietene Rus ( ca sa aducem respectul reciproc la acelasi nivel ) , din 2009 , incoace Romania a imprumutat peste 30 de mld de euro pt CONSUM , si nu pt investitii...deci nici macar salariile si pensile bugetare nu suntem in stare sa le platim.Asa ca atitudinea d-voastra nu este demna de postul pe care il ocupati.Multumesc.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


adiarc

#152
Victor a fost si el prezent acolo...la fel si Moise Guran ( nu a intervenit )
o interventie excelenta a avut si reprezentantul transportatorilor , d-nul Hagiu , care a concluzionat ca logica acestui Master Plan nu este data de interesul national sau cifre concrete ci de interese de grup .....de aia ni se baga pe gat , cu orice pret Comarnic-BV

si apropo...iara au dat-o la intors...DX Sibiu-Pitesti pana in 2020 si dupa autostrada , in per 2021-2030.  :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Sova macar era tânăr si mintea mai frumos, dinozaurul asta bătrân are un aer de comunist si din păcate va face cum vrea muschiui lui.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

panda_no 5

Scurta secventa data de ProTV de la intalnire ne-a aratat un grup de oameni rationali si logici contrazisi de un "vataf" care vrea sa faca cum vrea el pe propria mosie si noi doar sa inghitim si sa executam.
Se pare ca suntem blestemati cu ministrii transporturilor.
Ce facem daca ei merg mai departe cu Master Planul in forma conceputa de "vataf"?
Cui ne mai putem adresa?
Societatea civila nu conteaza?
Transportatorii nici atat?


Ionut

Quote from: panda_no 5 on October 07, 2014, 09:13:12 PM
Societatea civila nu conteaza?
Transportatorii nici atat?

Ba da. Tocmai. Am demonstrat ca noi, societatea civila, contam.
"Prietenul" luat la șmen de Rus este colegul nostru, cutter. Si preluat uite in prime time.

Hai sa nu ne lamentam aiurea. Eu zic sa gandim, mai bine. Si sa venim cu propuneri si solutii pentru ca acest forum este urmarit de foarte multe persoane importante si "importante".


adiarc

felicitari inca odata
pana maine ajunge pe toate site-urile importante
jos palaria  :cheers:

asadar , in concluzie cand asteptam un raspuns final de la UE ?cand primesc prieteni nostrii din minister flitul definitiv ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

pai lau cam primit. Daca citit articolul lui Baiazid din capital...au primit flit. Oficial, normal ca nu pot primi...dar CE le-a spus sa verifici MP-ul conform si altor criterii.

Ce credeti ca se va intampla când se va face aceasta verificare?

PS: iar domnul de la AECOM care apare in inregistrare TVR normal ca a zis ca nu au existat influente politice...era culmea sa spuna ca au fost. Dar uita oare prezentarea la ambasada UK pe probleme de transport? parca acest MP e copy paste de acolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

panda_no 5

Ionut,

Si eu am sperante ca se va tine cont de opiniile societatii civile si a transportatorilor.
Insa exista si varianta ca ei sa isi vada mai departe de ale lor cu Masterplanul si doar sa fi bifat ca s-au intalnit cu societatea civila.
Nu ar fi prima data.

adiarc

nu se va tine cont , dar presiunile Comisiei Europene vor rezolva problema...nu schimba Ue , coridoare intregi pt interesele marunte ale unor prieteni/politicieni romani
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Marius68

Nu exista decit varianta agreata de UE daca guvernul Romaniei doreste sa foloseasca bani proveniti de la UE. Ce declarau "tovarasii" de la MT ca vor sa negocieze cu UE  modul de utilizare a fondurilor si prioritatile sunt doar abureli. UE le-a sugerat sa revizuiasca planul de prioritati (cu alte cuvinte sa implementeze hotaririle Talin 2013 la care Romania sunt parte). Nu se conformeaza, se va deschide din nou o procedura de infringment importiva Romaniei si se vor bloca din nou fondurile pina cind Romania isi va reconsidera pozitia.

istvan78

Sunt si eu de parere ca nu exista nici cea mai mica sansa ca Comisia sa accepte mutarea TEN-T Core cum doreste Rus.
Comisia stie ce inseamna planificare strategica pe termen lung. Greii UE au invatat sa lucre asa de decenii. Planurile nu se fac dupa fantezia vreunui ministru / comisar. La fel nici nu se schimba dupa dorinta unuia sau a altuia...

nicolaem

UE a acceptat sa finanteze Sebet Turda in idea unei legaturi cu TgMures Iasi.

Daca ar accepta acum schimbarea prioritatilor ar putea zice ca "le-am dat teapa" de cateva sute milioane cu acest sector. Ce rol "european" ar mai avea A10?

Cum poti sa schimbi prioritatile din mers? si sa arunci la gunoi invetitii de sute milioane de euro.