Master Plan General de Transport (MPGT) in Romania

Started by Ionut, September 14, 2013, 08:35:27 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rudi

Quote from: vancouver on May 12, 2015, 05:23:15 PM
....
In general in Germania NU VOM GASI DRUMURI EXPRESS LUNGI. Orice legatura intre orasele mari este asigurata de autostrazi. Drumurile express sunt doar pe distante scurte, unde a fost necesara trecerea la 2x2 a drumurilor nationale / federale. Nici in Franta nu exista legaturi de importanta si lungimea Ploiesti-Bacau-Suceava ca sa fi la nivel de drum express. In Austria cel mai lung drum express are 105 km, in conditiile in care tara este brazdata de munti si dealuri si aparent ar fi fost o varianta logica.


Maybe slightly offtopic to the Romanian Masterplan discussion, but I want to clarify something about the Austrian fast roads.

Austria has indeed a few roads that are named "Schnellstrasse" (which is 1:1 translation of "drum express"), but most of them are today regular motorways - some have been built like that from the beginning, and some have gradually been upgraded. Those that are not of motorway profile are in most cases a 2x2 road without a median separation.

You can see details (only German) at http://de.wikipedia.org/wiki/Liste_der_Autobahnen_und_Schnellstra%C3%9Fen_in_%C3%96sterreich#Schnellstra.C3.9Fen. "Autobahnquerschnitt" means full highway profile.

I guess with the 105km you refer to the S6 Semmerring Schnellstrasse, which has a motorway profile for the whole length. I think the longest Schnellstrasse without motorway profile is maybe the S16 Arlberg Schnellstraße.

Many recently built (S1, S2, S33, parts of S35) or to be built motorways (e.g. S7, S8, S10) are named Schnellstrasse, but have full motorway profile.
Ironically, I guess that has political reasons - it has become unpopular to build a motorway in people's neighbourhood, but a "drum express" sounds like less a disturbance...

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.


ciprebbe

#348
Ma rog...nu-s chiar ale mele pozele facute de colegi, dar au pus link spre forum si se vede ca au citit de aici.

Eu ma mir ca inca nimeni nu l-a remarcat azi pe "prietenul" cu "incepem Comarnic-Brasov in 2015 "in Comisia de la Senat.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

istvan78

Quote from: nedcatalin on May 12, 2015, 01:38:04 PM
Pur si simplu a3 se va termina la Tg Mures si va reincepe langa Brasov.

Sectorul Fagaras-Brasov e parte din traseul original al A3. Pentru acest motiv, ar putea insemna intreg tronsonul Sibiu-Brasov ca "A3". Altfel ar trebui asignat un nou indicativ sectorului Sibiu-Fagaras.
Sau poate Sibiu-Fagaras devine ceva de genul A31 (vazut ca ramura derivata din A3).

bridge

"Masterplanul nu e un proiect inghetat, el va fi updatat dar acum trebuiau respectate criteriile UE ca el sa fie adoptat. :lol: Va exista o dinamica in acest proiect, care ne va permite si alte solutii dar nu in acest moment", :lol: a spus Rus la comisia de transporturi a camerei deputatilor

NordKapp


nicolaem

cu alte cuvinte lupta continua......
sper sa nu fie sabotat in continuare PiSi. mie nu imi miroase bine faptul ca CNADNR a pierdut la CNSC

alecu26

in una din variante nu era destul de prioritar legatura la Aeroportulu Otopeni pe autostrada?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


Gendan

Wow, CNADNR are o programare neurolingvistica de nota 10. Serios. Au fost intrebati despre centura Falticeniului (stadiu si orizont de implementare). Au si raspuns, acum o luna, ca drumul expres de la Pascani pana la Siret va "avea conexiune" cu orasul in cauza. Acum, in anexa, drumul expres trece prin Dolhasca.
Una din doua chestii se intampla:
1. Cand se plictiseste cineva, mai face o harta;
2. Drumul nu trebuia sa treaca vreodata pe la Falticeni, el "avand conexiune" cu orasul, poate pe modelul Lugoj, desi imi vine greu sa cred ca va fi prelungit vreodata un drum expres de la Dolhasca, prin Falticeni pana la Paltinoasa. Caz in care oricum suntem luati de fraieri.
Sorry if spam, prima chestie care mi-a sarit in ochi.

nirolf

Pe cine a pus Ioan Rus sa se ocupe de proiectul crucial al masterplanului pentru autostrazi si drumuri din Romania: o fosta prezentatoare de stiri la TV

QuoteMinistrul Ioan Rus a numit-o in functia de sef al Biroului de implementare a master planului pentru transporturi al Romaniei pe Daniela Berinde, o fosta prezentatoare TV care i-a fost pentru cateva luni consiliera de imagine si care nu are nicio specializare in domeniu, arata Centrul de Investigatii Media. 

Intrebat de Centrul de Investigatii Media in ce masura trecutul profesional o recomanda sa se ocupe de soarta infrastructurii de transport a Romaniei pentru urmatorii ani, Ministerul Transporturilor a raspuns insa ca, potrivit "prevederilor articolului 49 din HG nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, CV-ul nu face parte din documentele care trebuie depuse la dosarul de concurs". 

Detalii

laszlo.robert

Parca saptamina aceasta trebuia sa analizeze CE Masterplanul remodelat,are cineva informatii referitoare ?


yetiman

Bine, bine, .... dar am vrea sa stim si noi.  :D
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu