Master Plan General de Transport (MPGT) in Romania

Started by Ionut, September 14, 2013, 08:35:27 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.


dan_c

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/MASTER+PLAN+TRANSPORT

Ministrul Ioan Rus a precizat că, potrivit celor discutate la nivelul Comisiei Europene, delegația română se va afla la Bruxelles în intervalul 9 — 13 martie.

trebuie facută o scrisoare către ei sa ne prezinte concluziile in urma discutiilor Delegatiei române la Bruxelles


nirolf

Master Planul General de Transport, prezentat la Bruxelles. Ce modificări a propus Comisia Europeană

QuoteMaster Planul General de Transport (MPGT) a fost prezentat specialiștilor din cadrul DG REGIO, DG MOVE și DG ECOFIN, în perioada 11-13 martie 2015, la Bruxelles. Prezentarea MPGT a fost făcută de o echipă tehnică a Ministerului Transporturilor condusă de secretarul de stat Iulian Matache.

"În urma discuțiilor, reprezentanții CE au agreat modelul național de transport (MNT) și modelul de analiză cost beneficiu (ACB). Cele două modele au fost folosite în MPGT pentru a determina performanța economică a proiectelor.

În privința metodologiei de prioritizare a proiectelor - care ia în considerare nivelul de performanță economică și de mediu - Comisia Europeană a propus corecții în legătură cu factorul "missing link" și criteriul de impact asupra mediului.

Comisia Europenă urmează să trimită în scris observațiile sale cu privire la MPGT până la data de 31 martie 2015 după care Ministerul Transporturilor va retrimite variantă finală a MPGT în perioada 01 - 09 aprilie 2015. În paralel se derulează procedura de evaluare strategică transfrontalieră cu Bulgaria și Serbia în vederea obținerii autorizației de mediu până la sfârșitul lunii mai", anunţă Ministerul Transporturilor, într-un comunicat de presă remis B365.ro.

alecu26

deci prin factorul missing link ar trebui sa impinga rau de tot in fata Pi-Si.

De asemenea, un criteriu de genul asta, ar trebui sa ajute si Centura Nord pe diferite faze...sau chiar Centura Sud.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

BIGRED1984

Deci cum o iau pe aratura, cum le da cu reverul inapoi ... poate baga la cap si fac si ei corect, daca tot vad ca nu le mai merge cu ascunsul dupa cires.

doryan93

#291
Master Plan-ul General de Transport al României a fost respins de Comisia Europeană, care a retrimis documentul la București pentru a fi revizuit.
Potrivit site-ului cursdeguvernare.ro , purtătoarea de cuvânt a DG REGIO, Sophie Dupin de Saint-Cyr, a explicat că domeniile care trebuie revizuite de Guvernul român sunt cele referitoare la prioritizarea proiectelor de infrastructură propuse spre realizare în perioada 2014-2020.
Pentru a putea accesa finanțarea europeană alocată României pentru proiecte de infrastructură în actualul exercițiu financiar, guvernul de la București ar trebui să modifice Master Planul în concordanță cu ultimile observații și să trimită, cel târziu până pe data de 9 aprilie, varianta finală spre aprobarea Comisiei Europene.

Sursa


adiarc

cum spuneam acum cateva luni de zile , poate chiar un an , CE ii va aduce pe vitejii si sovaielnicii nostri , cu picioarele pe pamant...exact asta se intampla acum
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

doryan93

Master Planul pe Transport si Strategia de Implementare - documentul care stabileste prioritizarea proiectelor - au fost modificate pentru a tine cont de observatiile Comisiei Europene si sunt aproape gata sa fie retransmise oficialilor europeni pentru o aprobare finala. Astfel, in ceea ce priveste prioritizarea proiectelor rutiere pana in anul 2020, pe primul loc se afla autostrada Sibiu - Pitesti, iar pe doi e autostrada Bacau - Pascani. Alte proiecte care apar prioritare sunt autostrazile Sibiu-Brasov, Brasov-Ploiesti, Cluj Napoca - Bors si Pitesti-Craiova. La drumurile expres, legatura din Moldova pe ruta Ploiesti-Buzau-Focsani-Bacau capata prioritate.

Toate proiectele rutiere sunt gandite sa fie implementate prin mixul de fonduri europene-buget-imprumuturi, iar pana la retransmiterea Master Planului finalizat Comisiei Europene mai e nevoie ca Ministerul Finantelor sa aprobe spatiul fiscal suplimentar in deficitul national pentru urmatorii ani, necesar pentru angajarea unor imprumuturi de 7 miliarde de euro care sa completeze fondurile europene disponibile.
Sursa

yetiman

Quote
Comisia Europenă urmează să trimită în scris observațiile sale cu privire la MPGT până la data de 31 martie 2015 după care Ministerul Transporturilor va retrimite variantă finală a MPGT în perioada 01 - 09 aprilie 2015.

data de 09 aprilie a trecut. Avem ceva informatii noi?
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

VictorC

Finantele trebuiau sa dea OK-ul pe spatiul fiscal dedicat imprumuturilor necesare (cele 7 mld. euro). Din surse am aflat ca au facut-o deja si ca anuntul ca MPGT-ul e gata sa o ia din nou spre CE urmeaza sa vina de la Rus...

NGC


NGC


NGC