Master Plan General de Transport (MPGT) in Romania

Started by Ionut, September 14, 2013, 08:35:27 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Goldmund


Tavi



ciprebbe

Ca sa fim ontopic postam aici imaginile.

Quote from: cutter on April 08, 2014, 12:00:24 PM
Poze făcute astăzi la Palatul Parlamentului de Victor Cozmei la conferința Infrastructure Business Summit:







@delacroix am sapat putin sa fac legatura cu postul tau.... acu e randul lui Ionut sa sara cu premiul
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut


sebba

acu'... sa pricep si io... care-s mai tare de cap cateodata... care e diferenta intre acest renumit masterplan si "planurile de autostrazi" despre care discutam dincolo?
e vreo diferenta? PRACTIC, nu teoretic, ca de teorie sunt satul! imi ajung miile de km de autostrada!
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut

Sunt mai multe diferente. Masterplan nu se face doar pentru autostrazi, ci pentru tot ce inseamna transport (rutier, naval, feroviar, aviatie). Se stie cat de mult pret se pune in UE pe zona feroviara si pe transportul intermodal. E doar o diferenta, evident... sunt multe.

goanga

OK, deci in 8 (opt!) ani, vom avea nu doar Pitesti - Sibiu, dar si Pitesti - Ploiesti si Pitesti - Brasov?! Pe Rucar-Bran? Vreau si eu ce fumeaza Sova!

vancouver

Doaaaaaamne ce aberatie. Aici pe forum si pe ssc diversi useri au postat diverse planuri personale. Am comentat cu totii pe marginea lor si am aratat care sunt + si -. Unele erau fanteziste sau aiurite sau ilogice.  Dar aceasta IMBECILITATE prezentata de autoritati este de departe cea mai proasta varianta vazuta de mine vreodata. Si sa comentez hibele nu are rost, e pur si simplu sub nivelul de clasa zero...

Nuuuuuu imiiii vine sa creed.... Sunt perplex. Masca. :bash:

Singurul lucru bun din acest plan este ceea ce s-a construit deja sau tocmai este in lucru, si care nu se mai poate schimba. Includ aici si Sibiu-Pitesti, pentru care eu cred ca nu mai exista cale de intoarcere. In rest doar VARZA. Asta ca sa nu zic magarie pe fata si jaf, pentru ca e clara aceeasi idee stupida de a ghidona traficul spre Brasov-Comarnic, iar pentru asta nici o cheltuiala nu este prea mare....

Numai daca ma gandesc la faptul ca s-au alocat si convenit cu FMI 1,6 miliarde de lei de la buget pentru Comarnic - Brasov numai pe 2014 si 2015. Adica 350.000.000 euro. Adica exact suma care trebuia alocata de România pentru toata autostrada Sibiu - Pitesti, ca restul venea de la UE. 110 km in loc se 53. O traversare la cota 600 in loc de cota 1100. Si inchiderea completa a unei autostrazi complete est-vest. Dar nu, noi ne cramponam sa dam sume MUUUULT mai mari pe BV-COMARNIC, plus sa fie nevoie de taxa pentru recuperarea investitiei, ca sa facem 53 de km, ca apoi sa mai avem de facut alti 100 km de la Brasov la Sibiu si inca 60 km de la Comarnic la Ploiesti Sud, ca sa ajungem la o legatura completa est - vest.... Mai mult, mai dam alte miliarde, ca sa facem si o traversare a muntilor Bacau - Brasov, ca traficul din nordul Moldovei, Iasi, Bacau, Neamt, etc sa-l dirijam spre Bucuresti prin Valea Prahovei, deci cu 2 treceri ale muntilor, in loc de lunca Siretului....

Cat de baut sa fii sa te gandesti la asa ceva? Cat de criminal sa promovezi la nivel de guvern asa ceva? Cat de lipsit de scrupule?
Si cat de prosti noi sa inghitim asa ceva???
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

savagedanyro

@vancouver : cu riscul de a-l supara pe Ionut din nou , ca fiind off-topic :

ma inclin in fata ta si declar postarea ta anterioara postarea anului pentru mine , triste si aberante perspective ni se deschid.

Profesorul meu de fizica din liceu zicea prin 1996 : "copiii mei, viitorul va surade ca o prapastie" , exact asta simt eu acum dupa aceste "prezentari" ale Master-planului.

...live the moment...

dr4qul4

#25
voua nu vi se pare chiar si mai ciudat ca la prezentarea Masterplan-ului nu au participat nici Sova si nici Ponta, desi vorbim de , probabil, cel mai important proiect al tarii!

Macar Narcis Neaga a fost? s-au au trimis un alt trepadus?

Daca vor un MasterPlan adevarat atunci ar trebui sa iasa toti liderii partidelor politice, sa se puna la o masa si sa-l agreeze toti si sa-l prezinte impreuna.
Altfel avem un miniplan  :lol:

si care sunt traseele exacte? macar variantele de traseu, pe care sa fie trecute toate localitatile ce vor fi traversate. linii drepte puteau trage in direct la TV: Sova tinea harta si Ponta creionul, cand ramaneau in criza de idei, luau un telefon de la un telespectator si puteau sa sustina ca au facut consultare populara  :lolz:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

sebba

Quote from: Ionut on April 08, 2014, 09:40:29 PM
Sunt mai multe diferente. Masterplan nu se face doar pentru autostrazi, ci pentru tot ce inseamna transport (rutier, naval, feroviar, aviatie). Se stie cat de mult pret se pune in UE pe zona feroviara si pe transportul intermodal. E doar o diferenta, evident... sunt multe.

Ionut, teoretic stiam ce ai zis tu, eu intrebam "practic".. ce diferenta e... intre acele planuri aiurite care sunt strict de autostrazi si care se vor "masterplan" si un alt plan aparut aiurea! au nu vad niciuna

din cauza asta cred ca postarea lor in acest topic e putin fortata, cred totusi ca ar fi trebuit sa ramana la nivel de simple planuri (electorale) si nicidecum ridicate la rand de "masterplan"

si cum zicea si goanga, stie careva ce fumeaza aia pe acolo?  :lol:
Sailing away! S/Y Haimana

ciprebbe

Comparam?



Seamana?



Astia acuma descopera apa calda?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

sunt total diferite. prima are si curbe: probabil liniile au fost trase de cineva care a baut mult la viata lui (se observa clar la A6), iar a doua este clar trasata cu rigla  :D

in plus: A6 trece pe la caransebes in prima varianta si pe la resita in a doua, iar A8 trece prin Piatra Neamt in prima varianta si prin Tg Neam in a doua.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe