News:

.

Main Menu

TAROM

Started by bogdymol, September 02, 2013, 05:01:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.


iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog


frunzaverde

Quote from: Eurocopter on June 02, 2014, 10:57:19 PM
Reportaj de pe zborul inaugural OTP-ARN.

Din sursa interna de pe ARN, LF-ul a fost destul de mediocru azi (apx. 60 pax pe ARN-OTP) - e de asteptat, cursa noua, publicitate putina. Intarziat o ora din cauza unor probleme destul de mari pe ARN (desteptii s-au trezit ca-i o idee buna sa toarne asfalt si sa schimbe becuri si cabluri in timpul zilei pentru a economisi niste banuti fata de a face asta in timpul noptii, cand e practic ground-stop; bine, de o saptamana trenurile circula si mai mult nu prea, asa ca intarzierea zborurilor e perfect corelata cu intarzierea masiva a trenurilor). 

In momentul asta RO opereaza pe T5 (zona noua, pier F), alaturi de Delta si Aeroflot si nu pe T2 (alaturi de KLM, Air France si Czech), ceea ce e destul de ciudat (ARN se chinuie sa mute tot *O si *S, adica si Aeroflotul si Delta in T2, mai au de lucrat ceva la ghieseele de control din T2 incat sa poata procesa eficient visa/pass-controlul - dar nu vad ce probleme ar avea Taromul, dat fiind ca BA opereaza deja pe T2, deci standardele pentru zboruri UE sunt respectate). Menzies se ocupa de handling, ghiseele sunt aceleasi cu cele folosite pentru Delta si Aeroflot (T5, aripa veche, la dreapta de Norwegian).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

iuli

Eu zic ca va tine de obisnuinta. Va trebui ceva sa treaca pana va merge mai mult din gura in gura ca e buna ruta cu Tarom-ul. Eu ma asteptam la un LF chiar si mai mic, sincer.

Legat de intarzierele de prin Suedia ar trebui bolduite si puse undeva mare, ca prea ne-am invatat sa credeam ca oriunde in lume e mai bine la orice decat in Romania. Dar asta e offtopic!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

frunzaverde

#50
Quote from: iuli on June 05, 2014, 06:20:19 AM
Eu zic ca va tine de obisnuinta. Va trebui ceva sa treaca pana va merge mai mult din gura in gura ca e buna ruta cu Tarom-ul. Eu ma asteptam la un LF chiar si mai mic, sincer.

Chestia e ca TAROM nici nu si-a facut in SE publicitate de vreun fel - ar fi putut folosi, de exemplu, ICR (care e destul de activ in diverse evenimente) pentru promovare, ar fi putut cumpara niste spatiu de reclama intr-un ziar de mare tiraj etc. etc., dar nimic.  Mai ales ca Tarom trebuie sa lupte pentru traficul biz (care e in crestere masiva intre SE si RO) cu *A, in conditiile in care aproape toata lumea care zboara moderat spre frecvent are carduri Eurobonus si prefera *A prin urmare.

Toata publicitatea pentru RO in SE a fost facuta de Arlanda si a constat intr-un extrem de scurt comunicat de presa pe 2/6. Inclusiv poza de pe site (furnizata de Tarom) arata oribil: http://www.swedavia.se/arlanda/om-stockholm-arlanda-airport/om-flygplatsen/nyheter/tarom-till-bukarest/

Quote from: iuli on June 05, 2014, 06:20:19 AM
Legat de intarzierele de prin Suedia ar trebui bolduite si puse undeva mare, ca prea ne-am invatat sa credeam ca oriunde in lume e mai bine la orice decat in Romania. Dar asta e offtopic!

Pe 27/5 a cazut un cablu de catenara pe linia Stockholm - Arlanda - Uppsala, dand foc ierbii uscate care a dat foc instalatiilor de control si semnalizare care s-au scurtcircuitat, distrugand o portiune de centralizare electronica si prajind macazuri. De pe 27 pana pe 29 dimineata nu a circulat nici un tren (sunt ~200 trenuri pe zi pe directie intre Stockholm si un punct imediat la sud de Arlanda). La nord de Arlanda, pana la Uppsala, nu a circulat NIMIC intre 27/5 si 2/6, adica o saptamana intreaga (si sunt in jur de 100 tpz-uri pe segment). ~75.000 navetisti n-au putut ajunge o saptamana intreaga la munca/scoala. Pe 2 dimineata au dat drumul la 2 tph in anumite intervale orare, cu intarzieri (e restrictie la 5 km/h in zona cu probleme, se circula cu paleta si antemergator cu steag) - in momentul asta sunt ~20 tpz-uri. In seara asta inchid linia din nou complet pentru a o redeschide (poate) marti dimineata aproape la capacitatea prevazuta. Deci vom avea inca 4 zile cu navetisti blocati si cu chinul de pe lume. Au pus autobuze inlocuitoare, pe sistemul "1 tren = 1 autobuz". Chestia e ca un autobuz are 50 de locuri, un tren de naveta are 748 de locuri - rezultatul fiind foarte previzibil. Am avut treaba la Arlanda si la Stockholm, solutia salvatoare fiind taxiul. Si 60 km cu taxiul nu sunt tocmai... ieftini. Desi linia este cea mai circulata din tara, catenara era expirata de mai bine de 5 ani, stalpul si contragreutatile care tineau catenara (si au cazut) fiind expirate si ele. In 1958.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

iuli

Corect! Partea de PR si advertising a Tarom lasa cel mai mult de dorit. Degeaba deschizi rute noi daca nu le promovezi, chiar si agresiv, macar in cele doua puncte. Nu inteleg de ce nu are Tarom o campanie puternica in media romana. Niste spoturi generale bine facute si date pe principalele canale media si dupa o campanie de 3-4 luni sa incepi sa promovezi cate o luna cate o destinatie. Iar apoi cand doresti sa lansezi o destinatie noua faci o promovare cu o luna inainte. Prima data trebuie o promovare mai agresiva pentru a dezobisnui oamenii de a merge cu autocarul si a alege avionul, sa schimbi mentalitati iar apoi trebuie doar pe post de informare, un spot la ora pe vreo 10-15 canale TV mai importante. Poate la inceput vor fi ceva pierderi in buget dar in maxim 6 luni cred ca se vor amortiza de la sine.

Daca faci aprox un LF de 50% la prima cursa nepromovata nici nu vreau sa ma gandesc ce ar fi fost daca ar fi rulat niste spoturi TV si niste bannere publicitare pe cateva site-uri.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Eurocopter

Explicatia este foarte simpla. Ministerul Transporturilor a dat ordin ca atat timp cat compania este pe pierdere nu are voie sa cheltuie nici macar 1 leu pe publictate.

Idiotenie mai mare nu exista. Te abtiguie ca esti pe pierdere dar in acelasi timp iti interzic mecanisme prin care poti reveni pe profit.

iuli

Cum a fost botezată aeronava care a plecat din Iaşi la Milano

QuoteCompania Tarom a introdus, de vineri, o cursă aeriană pe ruta Iaşi-Milano-Bergamo, cu o frecvenţă de două ori pe săptămână, şeful Consiliului Judeţean Iaşi, Cristian Adomniţei, susţinând că toate zborurile Tarom de pe Aeroportul Iaşi către cele şase destinaţii externe sunt profitabile.

Aeronava care a efectuat primul zbor de la Iaşi la Milano a fost "botezată" cu ajutorul a două maşini de la Pompieri.





Potrivit şefului Consiliului Judeţean (CJ) Iaşi, Cristian Adomniţei, primul zbor dinspre Milano spre Iaşi a avut un grad de ocupare de peste 75 la sută, un procent similar fiind înregistrat şi la cursa retur programată tot în cursul zilei de vineri.
"Este un zbor care nu a avut parte de multă publicitate şi nici nu a fost mult timp la dispoziţie pentru a putea fi cumpărate bilete online. Cu toate acestea, rata de ocupare a locurilor pentru cursa de astăzi (vineri - n.r.), de la Milano spre Iaşi, este de peste 75 la sută. Este o cifră foarte bună în industria aviaţiei pentru un prim zbor, pe orice fel de rută. Toate celelalte şase zboruri externe de pe Aeroportul Iaşi, adică Londra, Tel Aviv, Viena, Roma, Torino, Bologna sunt profitabile", a declarat Cristian Adomniţei.

[...]

Sursa

Tarom inaugura il collegamento tra Bergamo e Iasi
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

airBaltic / TAROM Launches Codeshare Service from June 2014

QuoteairBaltic and TAROM on 02JUN14 launched reciprocal codeshare operations, coinciding with airBaltic's launch on Riga – Bucharest route. The codeshare service will also cover flights beyond Bucharest and Riga.

airBaltic operated by TAROM
Bucharest – Cluj
Bucharest – Sofia
Bucharest – Timisoara

TAROM operated by airBaltic
Riga – Bucharest
Riga – Copenhagen
Riga – Helsinki
Riga – Stockholm
Riga – Tallinn
Riga – Vilnius

CSA Czech Airlines / TAROM Launches Codeshare Service from June 2014

QuoteCSA Czech Airlines and TAROM on 01JUN14 commenced reciprocal codeshare operation, covering service between Czech Republic and Romania. Codeshare routes as follow.

CSA Czech Airlines operated by TAROM
Prague – Bucharest

TAROM operated by CSA Czech Airlines
Prague – Bucharest
Prague – Kosice
Prague – Ostrava

Sursa
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

#55
TAROM va opera zborurile Bucureşti-Moscova-Bucureşti programate mâine după orarul normal însă va evita spaţiul aerian al Ucrainei. Din acest motiv, cursa RO241 va ajunge la Moscova cu o întârziere de 30 de minute şi, de asemenea, va pleca de la Moscova cu aceeaşi întârziere.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog


iuli

TAROM anunta orarul de iarna 2014/2015

Quoten orarul de iarna 2014/2015 pasagerii TAROM îşi pot achiziţiona de pe tarom.ro bilete dus-intors la preţuri începând de la 99 EUR. Locurile la acest tarif sunt limitate.

În orarul de iarnă 2014/2015, valabil intre 26 octombrie 2014-28 martie 2015, TAROM va opera zboruri directe către 36 destinaţii, dintre care 28 sunt operate cu plecare din Bucureşti şi 8 de pe aeroporturile din Iaşi, Sibiu şi Cluj. Destinaţiile externe sunt:

Din Bucuresti: Amman, Amsterdam, Atena, Barcelona, Beirut, Belgrad, Bruxelles, Budapesta, Chisinau, Dubai, Dublin, Frankfurt, Geneva, Istanbul, Larnaca, Londra Heathrow, Madrid, Moscova, Munchen, Nisa, Paris, Praga, Roma, Salonic, Sofia, Stockholm, Tel Aviv, Viena;
Din Iaşi: Roma, Torino, Londra (Luton), Bologna, Bergamo, Tel Aviv;
Din Sibiu: Munchen;
Din Cluj: Viena.

Destinaţiile interne, cu plecare din Bucureşti, pe care TAROM le va opera în această iarnă sunt: Timişoara, Cluj-Napoca, Oradea, Baia-Mare, Satu-Mare, Iaşi şi Targu – Mureş.

"Ne dorim să oferim pasagerilor noştri cele mai bune condiţii de călătorie. Acesta este şi motivul pentru care şi în acest sezon de iarnă vom păstra tradiţia de a oferi pasagerilor noştri posibilitatea de a transporta gratuit în plus fata de bagajul de cală , echipamentul de ski sau snowboard în greutate de maximum 23 kilograme. Această facilitate este valabilă pentru zborurile dinspre România spre Viena, Nisa, Munchen, Sofia, Torino, Bologna, Geneva şi dinspre Londra spre România", a declarat Christian Heinzmann, Director General TAROM.

TAROM este singura companie aeriană românească ce oferă pasagerilor săi servicii gratuite, incluse în preţul biletelor de avion: serviciile de catering, transportul unui bagaj de cală cu greutatea maximă de 23 kg pentru clasa Economy şi 3 bagaje cu greutatea maximă de 23 kg fiecare pentru clasa Business. Pentru fiecare dintre cele doua categorii se adaugă transportul gratuit, în cabină, a unei piese de bagaj cu greutatea maximă de 10 kg. De asemenea, atât check-in-ul online, pe mobil, cât şi cel în aeroport sunt gratuite, incluzând opţiunea de alegere a locului în avion.

Bucuresti-Beijing cu TAROM din 16 septembrie

Sursa
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Gyn

#58
Asa intelege compania evitarea spatiului aerian Ucrainean  :gj:

dr4qul4

nu exista nici un motiv sa se evite intregul spatiu aerian al Ucrainei.
restrictia se aplica doar zonelor de conflict din est.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist